;
coinex

اقامت در کدام بهتر است؛ هتل جواد یا سی نور؟

اگر قصد سفر به مشهد را به‌عنوان مقصد خود دارید، به‌احتمال زیاد هتل سی نور مشهد یا هتل جواد مشهد را انتخاب کنید. به نظر شما کدام هتل بهترین گزینه برای اقامت است؟ کدام هتل گران‌تر است؟ با این قیمت در کدام هتل ارزش اقامت دارد؟ در این مقاله با ما همراه باشید تا با مقایسه این دو هتل معروف مشهد، یک انتخاب عالی داشته باشید.

آشنایی با هتل سی نور مشهد

هتل پنج ستاره سی نور مشهد در سال 1392 مصادف با میلاد امام رضا (علیه‌السلام) با حضور هیئتی از سران کشور افتتاح شد. این مجتمع اقامتی 22 طبقه و 286 اتاق دارد. در این هتل سوئیت‌های مجهز با امکانات رفاهی ویژه قرار دارد. هتل سی نور در خیابان هفده شهریور و مجاورت با مراکز تجاری و منطقه خرید است.

همچنین فاصله کمی که این هتل از حرم امام رضا (علیه‌السلام) دارد باعث شده تا افراد زیادی به سمت این هتل جذب شوند. موقعیتی خاص و ویژه که دسترسی مسافران را به این مراکز آسان می‌کند. سی نور اتاق‌های متنوعی دارد بنابراین مسافران با هر بودجه‌ای می‌توانند اتاق راحت خود را پیدا کنند. از دید مسافران، این هتل ایرادات بسیار کمی دارد و از مهمان‌نوازی مدیریت بسیار راضی هستند. هتل سی نور با امکانات تفریحی راحت و پرسنل مجرب و آموزش دیده مفتخر است میزبان میهمانان عزیز و گران‌قدر حضرت سامان الحجج (ع) باشد.

آشنایی با هتل جواد مشهد

اقامت در کدام بهتر است؛ هتل جواد یا سی نور؟

هتل جواد یکی از محبوب‌ترین هتل‌های مشهد است. این هتل از سال 1391 در خیابان امام رضا مشهد واقع شده است. به‌خاطر منظره زیبایی و نزدیک بودن به حرم افراد را به خود جذب می‌کند. شما می‌توانید در یک یا دو اتاق در این هتل اقامت کنید.

همچنین امکان اقامتی در این هتل در یک آپارتمان بزرگ سه تخته فول برد چهار نفره نیز وجود دارد. اتاق‌ها بر اساس ویژگی‌های لوکس و مجلل دسته‌بندی می‌شوند. برخی از اتاق‌ها جادارتر و البته گران‌تر هستند. این هتل در یک ساختمان 8 طبقه واقع شده و با 105 واحد اقامتی پذیرای مسافران است.

هتل چهار ستاره بین المللی جواد مشهد در خیابان امام رضا با فاصله کمی از حرم امام رضا واقع شده است. این هتل 98 واحد اقامتی با تمامی امکانات رفاهی را در خود جای داده است. نزدیکی به حرم مطهر، بازار رضا و بازار هفده شهریور از جمله مزیت‌های مختلف هتل است. هتل جواد مجهز به امکاناتی چون محوطه وسیع با فضایی گرم و دلنشین، آکواریوم زیبا، رستوران با انواع غذاهای ایرانی و خارجی، کافی شاپ 24 ساعته، اینترنت بی سیم، کافی نت، شبکه بازی، خشکشویی یکی از بهترین هتل‌های مشهد را به نام خود ثبت کرده است

مقایسه هتل جواد و سی نور از نظر ستاره

جالب است بدانید که هتل جواد با زیبایی و محبوبیت خود یک هتل چهار ستاره است. این در حالی است که هتل سی نور مشهد یک هتل 5 ستاره با امکانات فراوان پذیرای مهمان عزیز امام هشتم است. اگرچه تعداد ستاره‌ها اولین معیار برای تعیین کیفیت خدمات هتل محسوب می شو اما در هتل جواد می‌توانید از بهترین خدمات بهره‌مند شوید. در واقع به‌جرئت می‌توان گفت که هتل جواد مشهد از نظر ساختار، امکانات رفاهی و خدمات چیزی جز هتل سی نور ندارد.

مقایسه دو هتل سی نور و جواد مشهد بر اساس ساختمان

در مورد ساختمان همان‌طور که گفتیم هتل جواد مشهد حدود 2 سال زودتر از هتل سی نور افتتاح شد. به همین دلیل است که عمر طولانی تری دارد. اما از نظر بصری، نمی‌توانید تفاوت را تشخیص دهید.

از طرفی هتل سی نور مشهد در یک ساختمان 22 طبقه و هتل جواد در یک ساختمان 8 طبقه قرار دارد و اقامت در اتاق‌های بالاتر هتل سی نور دید بهتری نسبت به هتل جواد خواهد داشت. در هتل‌ها وقتی صحبت از فضای داخلی اتاق‌ها یا لابی می‌شود، هر دو هتل در یک سطح هستند و فضایی شیک و مجلل دارند.

در مورد فاصله از حرم باید بدانید که هتل جواد مشهد در خیابان امام رضا و کمترین فاصله از حرم واقع شده است. از این هتل می‌توانید در کمتر از 10 دقیقه به حرم برسید. البته هتل سی نور نیز تقریباً 1 کیلومتر با هتل فاصله دارد. اصولاً فاصله هر دو هتل از حرم تفاوت چندانی ندارد. اما می‌توان گفت فاصله هتل جواد تا حرم کمی کمتر از فاصله هتل سی نور تا حرم است.

این مطلب را هم بخوانید: بازار داغ گردشگری تهران

مقایسه دو هتل سی نور و جواد مشهد بر اساس قیمت

قیمت یکی از مهم‌ترین عوامل در تصمیم‌گیری برای اقامت در هر مسافرتی است. پس در پایان باید در مورد قیمت این دو هتل با هم صحبت کنیم. همان‌طور که گفته شد هتل سی نور اتاق‌های مختلفی دارد؛ بنابراین، می‌توانید فضایی متناسب با هر بودجه‌ای پیدا کنید.

مقایسه دو هتل سی نور و جواد مشهد بر اساس فضا

اقامت در کدام بهتر است؛ هتل جواد یا سی نور؟

تفاوت اتاق‌های هتل سی نور در ابعاد اتاق و به‌طورکلی امکاناتی است که به مسافران ارائه می‌شود. مثلاً در بهترین حالت مسافران سرویس رایگان به حرم، ترانسفر رایگان از فرودگاه، صبحانه بوفه سرد و گرم و … دارند. قیمت اتاق‌های هتل سی نور از شبی حدود 600 هزار تومان شروع و تا شبی 2 میلیون تومان افزایش دارد.

از نظر قیمت نیز هتل جواد شباهت زیادی به هتل سی نور مشهد دارد. قیمت اتاق‌ها از حدود 800000 بازدیدکننده در هر شب شروع می‌شود و تا حدود 4 میلیون دلار می‌رسد. البته به یاد داشته باشید که هنگام رزرو هتل سی نور مشهد- هتل جواد مشهد می‌توانید از تخفیف‌های ویژه بهره‌مند شوید. به عنوان مثال در برخی سایت‌ها هتل سی نور مشهد 20 تا 30 درصد تخفیف ارائه می‌دهد. این تخفیف برای انواع هتل‌های مشهد اعمال می‌شود.

به طور کلی می‌توان گفت که هر دو هتل دارای سطح یکسانی هستند. اما جالب اینجاست که هتل جواد چهار ستاره و هتل سی نور پنج ستاره است. اما از نظر خدمات، هر دو هتل در یک سطح هستند و انتخاب بین آنها به سلیقه مسافر بستگی دارد.

.

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر