;
coinex

شبکه آزمایشی BabyDoge Swap راه‌اندازی خواهد شد

بیبی دوج به زودی از شبکه آزمایشی BabyDoge Swap رونمایی خواهد کرد. از امکانات این شبکه می‌توان به هزینه تراکنش صفر، قابلیت استیکینگ و فارمینگ اشاره کرد.

BabyDoge از راه‌اندازی شبکه آزمایشی پروتکل مبادله جدید خود خبر داد. تیم پشتیبانی دوج کوین که یک کپی از این شبکه را روی زنجیره BNB ذخیره کرده است، اعلام نمود که شبکه آزمایشی Babydoge Swap تا هفته آینده راه‌اندازی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: آینده ارزهای دیجیتال در سال 2022

راه‌اندازی شبکه آزمایشی BabyDoge Swap

شبکه آزمایشی BabyDoge Swap راه‌اندازی خواهد شد

در اواخر ماه جولای، تیم Baby Doge اعلام کرده بود که برای همکاری به دنبال پروژه‌های BSC می‌گردد. این شرکت ادعا می‌کند که اولین شبکه Swap با کارمزد صفر را راه‌اندازی کرده است. از دیگر ویژگی‌های شبکه آزمایشی BabyDoge Swap می‌توان به قابلیت Farming و استیکینگ (Staking) اشاره کرد.

در اوایل ماه ژوئن، بیبی دوج پیش‌نمایش جدیدی از متاورس خود به نام “Wearable” را منتشر نمود. بر اساس داده‌های منتشرشده توسط CoinMarkeCap، بیبی دوج در زمان نگارش این مقاله در لیست 200 رمزارز بزرگ بازار کریپتوکارنسی از لحاظ ارزش بازار قرار ندارد. این رمزارز در حال حاضر رتبه 230ام را به خود اختصاص داده است.

به گزارش U.Today، قیمت بیبی دوج اخیراً بیش از 20 درصد افزایش یافته است. اکانت رسمی توییتر این رمزارز چند روز پیش یک اطلاعیه مهم منتشر کرد که به احتمال زیاد این اطلاعیه دلیل اصلی رشد بیبی دوج شد. بسیاری از کاربران معتقدند BabyDoge در آینده در برخی از صرافی‌های اصلی ارز دیجیتال فهرست خواهد شد.

رمزارز بیبی دوج اوایل ماه جاری در صرافی Poloniex فهرست شد. در ماه جولای، پلتفرم پرداخت رمزارزی FCF Pay نیز حمایت خود از بیبی دوج را نشان داد. در ماه گذشته، جوامع هواداری Baby Doge، اولین سالگرد توییت ایلان ماسک که منجر به انفجار قیمت این رمزارز شد را جشن گرفتند.

بیبی دوج نتواسنت به اندازه شیبا اینو مورد توجه قرار گیرد اما به دلیل جامعه پر جنب و جوشی که دارد به یکی از موفق‌ترین میم کوین‌ها تبدیل شده است. حساب رسمی توییتر BabyDoge حدود 1.5 میلیون دنبال کننده دارد. این موضوع بیبی دوج را به یکی از برترین ارزهای دیجیتال از نظر فعالیت در رسانه‌های اجتماعی تبدیل می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره راه‌اندازی شبکه آزمایشی BabyDoge Swap چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: u.today

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر