;
coinex

ساعت پخش سریال راز ناتمام [+ساعت پخش تکرار]

مجموعه راز ناتمام به کارگردانی امین امانی از 22 مرداد ماه از شبکه یک سیما پخش خواهد شد. برای اطلاع از داستان و ساعت پخش سریال راز ناتمام همراه ما باشید.

سریال تلویزیونی «راز ناتمام» به نویسندگی سیدجلال‌الدین دری و تهیه‌کنندگی امین امانی، با مضمونی تاریخی و سیاسی در دو فاز گذشته و حال تولید شده است.

«راز ناتمام»، در کش و قوس یک رخداد امنیتی قصه زندگی پرفراز و نشیب شهید دکتر محمدجواد باهنر، وزیر آموزش و پرورش و دومین نخست‌ وزیر دولت جمهوری اسلامی ایران، را روایت می‌کند.

ما در ادامه زمان پخش سریال راز ناتمام ، خلاصه‌ای از داستان این مجموعه و همچنین زمان تکرار سریال راز ناتمام از شبکه یک را به شما ارائه می‌دهیم.

بیشتر بخوانید:

معرفی سریال های محرم 1401

بازیگران سریال روزی روزگاری مریخ [بیوگرافی + خلاصه داستان]

ساعت پخش سریال راز ناتمام

براساس اعلام سازندگان این مجموعه، سریال راز ناتمام 26 قسمت 40 دقیقه‌ای خواهد بود. زمان پخش سریال راز ناتمام هر شب بجز پنجشنبه‌ها، ساعت 22:10 است.

اگر در این ساعت موفق به تماشای این مجموعه نشدید، در ساعت‌های 8:30 و 15 که زمان تکرار سریال راز ناتمام از شبکه یک سیما است، می‌توانید آن را دنبال کنید.

ساعت پخش سریال راز ناتمام
زمان تکرار سریال راز ناتمام از شبکه یک

این مجموعه لوکیشن‌های متعددی دارد و به گفته‌ی عوامل در تهران، ارمنستان و ترکیه فیلمبرداری شده است.

در راز ناتمام مسئولیت های دکتر محمدجواد باهنر در مجلس شورای اسلامی، فعالیت‌‌های ثمربخش ایشان، ، تبلیغ دین و سخنرانی وی و سوابق مبارزاتی ایشان علیه رژیم ستم‌شاهی و بارها محکومیت به زندان افتادن وی به تصویر کشیده شده است.

امانی کارگردان‌ سریال درباره جزئیات بیشتر راز ناتمام،‌ گفته است: «صحنه انفجار نخست‌وزیری را داریم و بیشتر وارد مقوله مدیریت شهید باهنر در نخست‌وزیری و آن اتفاقات می‌شویم.»

باریگران سریال راز ناتمام

در  مجموعه راز ناتمام که به سفارش معاونت امور استان‌ها و مرکز کرمان تولید شده است، فرهاد جم در نقش شهید باهنر، رامین راستاد در نقش آیت الله رفسنجانی، سیدجواد هاشمی در نقش شهید رجایی، مسعود رحیم پور در نقش شهید بهشتی، علیرضا مهران در نقش آیت الله خامنه ای، بهرام ابراهیمی در نقش مهدی بازرگان، شهرام عبدلی در نقش مسعود کشمیری، نگین معتضدی در نقش همسر یک مأمور امنیتی به نقش‌آفرینی پرداخته‌اند.

ساعت پخش سریال راز ناتمام

مریم کاویانی، مریم خدارحمی، مهدی امینی خواه، مسعود رحیم پور، مهدی کوشکی، محمدرضا علیرضایی، ابوالفضل همراه، لیلا بوشهری، مرتضی کاظمی، مجید شهریاری، فرهاد طوفان، هدایت‌الله سجادی، کیاوش زارع‌طلب و بهنام شعبانی سایر بازیگرانی هستند که در سریال تلویزیونی راز ناتمام، ایفای نقش کرده‌اند.

نکته جالب درباره رامین راستاد ایفاگر نقش آیت الله رفسنجانی این است که او در گفتگو با خبرگزاری تسنیم آرزو کرده بود که نقش هاشمی رفسنجانی را بازی کند. وی گفته بود: «بار‌ها گفته‌ام در تاریخ معاصر عاشق نقش شخصیتی به‌نام مرحوم هاشمی رفسنجانی‌ام که این نقش را بازی کنم. تا الان این اتفاق نیفتاده و امیدوارم فیلمی در تاریخ معاصر ساخته شود و این نقش را من بازی کنم. پیچیدگی این شخصیت را دوست داشتم و دوست دارم از این نقش‌ها در کارنامه‌ام داشته باشم.»

بیشتر بخوانید:

بازیگران سریال آفتاب پرست ؛ بیوگرافی و تصاویر

بازیگران سریال سفر سبز ؛ بیوگرافی و عکس

کارگردان سریال راز ناتمام

امین امانی در بیست و یکم اسفند ماه سال ۱۳۶۲ در کرمان به دنیا آمد. وی دارای مدرک کارشناسی کارگرانی و فیلمسازی است.

ساعت پخش سریال راز ناتمام
زمان پخش سریال راز ناتمام

او از سال ۱۳۷۶ کار هنری خود را با تدوینگری در تلویزیون آغاز نمود و از سال ۱۳۸۲ به عنوان کارگردان به کارش ادامه داد. از آثار او می‌توان به سوابق کاری خانه مادری (۱۳۹۶)، خانه بی بی گندم (۱۳۹۶)، سریال چارسو، تله فیلم سیاه و سفید، مجموعه قاب یک نگاه، پنج دری (۱۳۹۳)، خانه مادری (۱۳۹۶)، مجموعه آجیل عید (۱۳۸۹) و سریال دنیای گمشده (۱۳۹۷) اشاره کرد.

علی امانی برادر اوست که وی نیز از کارگردانان و تهیه کنندگان سینما و تلویزیون بوده و در مجموعه تلویزیونی راز ناتمام با برادرش همکاری کرده است.

امین امانی پس از جدایی از همسر اولش با نگین معتضدی (بازیگر سینما و تلویزیون) ازدواج کرد. او از همسر اولش یک پسر به نام آراد دارد که علاقه زیادی به فوتبال دارد.

امانی در حال حاضر به عنوان کارگردان ،طراح صحنه، تهیه‌کننده و مجری طرح در سینما و تلویزیون فعالیت می‌کند.

عوامل سریال راز ناتمام

  • تهیه‌کننده: امین امانی
  • کارگردانان: امین امانی، علی امانی
  • نویسنده: سیدجلال‌الدین دری
  • مشاور فیلمنامه: رحمان سیفی‌آزاد
  • مدیر تولید: سعید شرفی‌کیا
  • مدیر برنامه‌ریزی: محمد شریفی
  • دستیار اول کارگردان: حمیدرضا الیاسی
  • طراح گریم: محسن دارسنج
  • طراح صحنه و لباس: رامین غفوری
  • تدوین: حامد بردبار
  • صداگذاری: علی نوری
  • آهنگسازی متن: مرتضی شفیع
  • جلوه‌های ویژه بصری: امین ملک‌زاده
  • مشاور رسانه‌ای: امین اعتمادی‌مجد

سوالات متداول

زمان پخش سریال راز ناتمام از شبکه یک چه ساعتی است؟

ساعت پخش سریال راز ناتمام هر شب بجز پنجشنبه‌ها، ساعت 22:10 است، و تکرار آن ساعت‌های 8:30 و 15 روز بعد از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

مطالب بیشتر در تکراتو:

نظر شما در خصوص ساعت پخش سریال راز ناتمام چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    امیدوارم به بهانه شهید باهنر تطهیر و مدح هاشمی فتنه گر نباشد

    پاسخ