;
coinex

موتو G62 رسما رونمایی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

پس از عرضه محصولات موتورولا در برزیل، اکنون گوشی هوشمند موتو G62 برای عرضه در بازار هند معرفی شده که در واقع یک دستگاه 5G مقرون به صرفه خواهد بود.

در این محصول جدید برند موتورولا از تراشه Snapdragon 695 استفاده می‌شود که برای یک گوشی ارزان قیمت، عملکرد بسیار مناسبی را به همراه خواهد داشت. به عنوان یک میانرده ارزان‌قیمت،‌ مجموعا این محصول گوشی جذابی به نظر می‌رسد.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های موتورولا (Motorola)

مشخصات فنی موتو G62

در ابتدا باید نگاهی به مشخصات نمایشگر موتو G62 داشته باشیم. این دستگاه به لطف نمایشگر IPS با ابعاد 6.5 اینچ با نرخ تازه‌سازی 120 هرتز بر ثانیه، می‌تواند تصاویر را با کیفیت Full HD در اختیار کاربران خود قرار دهد. در قسمت بالای پنل جلویی، یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی در داخل بریدگی پانچ‌هول تعبیه شده است.

Moto-G62-5G

در سخت‌افزار موتو G62 شاهد 8 گیگابایت RAM و 128 گیگابایت حافظه داخلی هستیم و کاربران با استفاده از درگاه حافظه Micro SD می‌توانند فضای ذخیره‌سازی را افزایش دهند. همانطور که اشاره کردیم در راس سخت‌افزار این محصول تراشه Snapdragon 695 قرار دارد. این دستگاه انرژی موردنیاز خود را از یک باتری 5000 میلی‌آمپری تامین می‌کند که از قابلیت شارژ سریع 20 وات پشتیبانی می‌کند.

سیستم صوتی این محصول از بلندگوهای استریو تشکیل می‌شود که دارای گواهی IP52 است و فناوری Dolby Atmos را به کاربران خود ارائه می‌دهد. لازم به ذکر است که موتو G62 از سیستم‌عامل اندروید 12 پشتیبانی می‌کند.

در پنل پشتی این دستگاه ماژول دوربین آن قرار گرفته که شامل سه سنسور تصویر برداری می‌شود. در کنار دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی این محصول یک سنسور عکس برداری فوق عریض 8 مگاپیکسلی با میدان دید 118 درجه و یک سنسور ماکرو 2 مگاپیکسلی جهت عکس گرفتن از سوژه‌های بسیار کوچک وجود دارد.

علاوه بر موارد ذکر شده، Moto G62، اسکنر اثر انگشت را به کاربران خود ارائه می‌دهد که در قسمت کناری آن قرار گرفته است. همچنین شاهد پشتیبانی از قابلیت باز کردن قفل گوشی با شناسایی چهره هستیم. سایر امکانات این محصول شامل مواردی همچون GPS، پشتیبانی از دو سیم‌کارت به صورت همزمان، درگاه USB C، بلوتوث نسخه 5.1 به همراه NFC، وا‌یفای 802.11 ac و 12 باند 5G می‌شود.

Moto-G62-5G

موتو جی 62 در دو نسخه عرضه خواهد شد که تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند. هر دو نسخه از 128 گیگابایت حافظه داخلی پشتیبانی می‌کنند اما یک نسخه 6 گیگابایت RAM و نسخه دیگر 8 گیگابایت RAM را به مخاطبان خود ارائه می‌دهد. قیمت این دو نسخه به ترتیب 227 و 252 دلار خواهد بود. این محصول با دو رنگ آبی و خاکستری در تاریخ 19 آگوست روانه بازارها می‌شود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص گوشی ارزانقیمت موتو G62 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با ما در میان گذاشته و اخبار فناوری را از تکراتو دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر