coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

سوختن اکسید مس یا معجزه امام حسین (علیه السلام) در محرم 1401 [+فیلم وایرال شده]

فیلم سوختن اکسید مس که در شبکه های اجتماعی دست به دست می‌شود عده‌ای را به اشتباه انداخته است. این موضوع در رسانه های اجتماعی مورد توجه بسیاری قرار گرفته و بازتاب گسترده ای داشته است. در ادامه با این مطلب همراه باشید تا بیشتر این موضوع را بررسی کنیم.

در این ویدیو دیگ غذای نذری روی آتش قرار گرفته و شعله آن به رنگ سبز درآمده است که به همین علت افراد حاضر گمان می کنند که این اتفاق بر اثر معجزه رخ داده است.

ضریح امام حسین را که نگاه می کنیم، معجزات حس و حال خوب را درک می کنیم. گوشه ای از معجزات ضریح امام حسین علیه السلام که در کتاب «پنجره های تشنه» منتشر شده است.  این کتاب سال گذشته در حضور رهبر معظم انقلاب در جوار حرم سیدالشهدا (ع) رونمایی شد.

سوختن اکسید مس یا معجزه امام حسین (علیه السلام) در محرم 1401

در روایات آمده امام محمد باقر (ع) فرمودند: پیامبر (ص) در خانه ام‌سلمه بود و به او سفارش نمود که کسی نزد آن حضرت نیاید؛ امام حسین (ع) آن زمان خردسال بود وارد شد. ام‌سلمه نتوانست جلو ایشان را بگیرد ولی دنبالش آمد. دید حسین (ع) روی سینه آن حضرت است و آن جناب گریه می کند و چیزی در دست دارد و آن را می بوسد.

پیامبر (ص) فرمود: ای ام‌سلمه! این جبرئیل است که به من خبر می دهد این حسین (ع) کشته می شود و این خاکی است که روی آن به شهادت می رسد آن را نزد خود نگهدار چون تبدیل به خون شد بدان حبیبم کشته شده است.

ویدیوی منتشر شده را در ادامه تماشا کنید:

.

پایان خبر/

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    آخ امان از جهل وخرافات!!!
    خدایا بارپروردگارا خودت ما را ازشرّ این جاهلانِ آفت دین حفظ بفرما👃

    پاسخ

    وای بر خرافات

    پاسخ