;
coinex

نشان تجاری مشترک رئال مادرید و بارسلونا در وب 3 ؛ اتحاد رقبای سنتی در متاورس!

در اتفاقی عجیب، دو رقیب سنتی در فوتبال اسپانیا،‌ درخواستی مبنی بر ثبت نشان تجاری مشترک رئال مادرید و بارسلونا در وب 3 برای حضور در دنیای متاورس داده‌اند.

شاید این عجیب‌ترین خبر برای فوتبالی‌ها باشد که رئال و بارسا در موضوعی باهم شریک باشند، اما واقعیت این است که دو تیم برای حضور در دنیای متاورس و فعالیت در زمینه ارز دیجیتال و NFT؛ درخواستی برای ثبت یک نشان تجاری مشترک در متاورس ثبت کرده‌اند.

بیشتر بخوانید: جریمه باشگاه آرسنال به خاطر تبلیغات رمزارزی !

نشان تجاری مشترک رئال مادرید و بارسلونا در وب 3

نشان تجاری مشترک رئال مادرید و بارسلونا در وب 3 ؛ اتحاد رقبای سنتی در متاورس!

در شرایطی که از هیاهوی تبلیغاتی حوزه متاورس و رمزارزها کاسته شده است، اما شرکت‌ها؛ برندها و شخصیت‌های مشهور همچنان در اندیشه حضور در دنیای متاورس و رمزارزها هستند و حالا نوبت به معروف‌ترین و مهمترین باشگاه‌های فوتبال اسپانیا یعنی رئال مادرید و بارسلونا رسیده است که اخیرا برنامه‌های خود برای حضور در دنیای متاورس و فروش کالا را اعلام کرده‌اند.

بنابر توییتی از مایک کوندودیس، وکیل علامت تجاری متاورس، دو باشگاه رئال مادرید و بارسلونا یک علامت تجاری مشترک در وب 3 برای اجرای برنامه‌های مشترک خود در زمینه کریپتو و متاورس ثبت کرده‌اند.

دو باشگاه فوتبال بزرگ اسپانیایی علامت تجاری خود را در تاریخ 5 آگوست ثبت کرده‌اند که در توضیحات آن به بازی‌های واقعیت مجازی، لباس‌های مجازی غیرقابل دانلود، کفش و سرپوش، نرم‌افزار مدیریت تراکنش‌های بلاکچین قابل دانلود، نرم‌افزار کیف‌پول الکترونیکی و موارد دیگر اشاره شده است.

البته رئال و بارسا اولین تیم‌های فوتبالی نیستند که جذب دنیای متاورس شده‌اند،‌ اخیرا باشگاه فوتبال منچسترسیتی، کیت سوم فصل جدید خود را در متاورس رونمایی کرد و حتی پیش‌تر اعلام کرده بود که قصد افتتاح یک استادیوم در متاورس دارد. از سوی دیگر کریستال پالاس، دیگر تیم انگلیسی، اوایل ماه جولای امسال از برنامه‌های خود در زمینه NFT، رمزارزها، لباس‌های مجازی، لوازم ورزشی و موارد دیگر خبر داده بود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره نشان تجاری مشترک رئال مادرید و بارسلونا در وب 3 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر