;
coinex

گوشی تاشو وان پلاس در حال توسعه ؛ یک تاشوی چینی دیگر در راه است!

پیش از این می‌‌دانستیم که کمپانی وان پلاس در حال ساخت یک اسمارت‌فون تاشو است. اکنون اطلاعاتی در ارتباط با مراحل توسعه این گوشی تاشو وان پلاس منتشر شده است.

اخیرا شایعات بسیاری درباره توسعه محصول جدید وان پلاس در فضای مجازی به وجود آمده است و علاوه براین شرکت مادر این برند (اوپو) اعلام کرده که به زودی شاهد رونمایی از گوشی هوشمند تاشو وان پلاس خواهیم بود.

به هر حال باید گفت که شایعات معمولا بعد از رخ دادن اتفاقات مرتبطی به وجود می‌آیند و بیشتر مواقع بی‌اساس نیستند؛ اما درباره محصول جدید وان پلاس قضیه کمی متفاوت است. اخیرا آقای پیت لاو مدیر‌عامل شرکت وان پلاس، با انتشار یک تصویر به شایعات موجود پیرامون گوشی تاشو جدید وان پلاس دامن‌زده است.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های تاشو یا Foldable

گوشی تاشو وان پلاس مراحل توسعه خود را سپری می‌کند‌

آقای لاو به تازگی تصاویری در حساب توییتر خود منتشر کرده که به‌نظر می‌رسد مربوط به لولای یک گوشی تاشو باشد. مشخص است که گوشی تاشو وان پلاس هنوز به صورت رسمی معرفی نشده، اما باید گفت که این اقدامات مدیر‌عامل وان پلاس بی‌دلیل نیست و می‌تواند به محصول جدید این شرکت اشاره داشته باشد.

oneplus foldable smartphone

لازم به ذکر است که در روزهای گذشته اخباری در ارتباط با اینکه برند اوپو چگونه در حال ساخت دو اسمارت‌فون تاشو جدید است دریافت کردیم. به‌نظر می‌رسد که پس از توزیع محدود گوشی هوشمند Find N این کمپانی چینی توسعه و ساخت دو اسمارت‌فون جدید Find N fold و find N flip را آغاز کرد.

همچنین یکی از اهداف گوشی تاشو وان پلاس می‌تواند رقابت با نسل جدید اسمارت‌فون‌های تاشو کمپانی سامسونگ باشد. دور از انتظار نیست که برای تحقق چنین هدفی، سایر برندهای متعلق به شرکت اوپو نیز وارد عمل شوند.

باید به این موضوع اشاره کنیم که گوشی‌های هوشمند تاشو طی سال‌های اخیر، موفق شدند توجه بسیاری از علاقه‌مندان به دنیای تکنولوژی را به خود جلب کنند؛ چراکه با کاهش نوآوری‌ها در صنعت گوشی‌های هوشمند، این اسمارت‌فون‌های تاشو می‌توانند حس جدیدی را به کاربران خود منتقل کنند.

اکنون رقابت تنگاتنگی بین کمپانی‌های بزرگ تولید کننده اسمارت‌فون‌ جهت تولید وعرضه بهترین گوشی تاشو به وجود آمده است. شرکت سامسونگ بر این عقیده است که در سال 2025، اسمارت‌فون‌های تاشو بخش عمده‌ای از فروش گوشی‌های هوشمند در بازارهای جهانی را به خود اختصاص می‌دهند و قابلیت تاشو، به عنوان استاندارد جدید گوشی‌های هوشمند شناخته خواهد شد.

با این‌حال باید تا زمان انتشار اطلاعات بیشتر در ارتباط با گوشی تاشو وان پلاس منتظر بمانیم و ببینیم که آیا وان پلاس می‌تواند با سایر کمپانی‌های بزرگ رقابت کند یا در این رقابت با شکست مواجه می‌شود.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص احتمال عرضه گوشی تاشو وان پلاس چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizchina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر