;
coinex

هک 32 میلیون دلاری BlueBenx : بلوبنکس کارمندان خود را اخراج کرد!

بلوبنکس، پلتفرم وام‌دهی کریپتو واقع در کشور برزیل، مورد حمله هکری قرار گرفت. بسیاری از کاربران اعتقاد دارند هک 32 میلیون دلاری BlueBenx ساختگی است.

Assuramaya Kuthumi، وکیل BlueBenx، از هک 32 میلیون دلاری بلوبنکس خبر داد. طبق اظهارات Kuthumi، شرکت پس از حمله هکری متحمل فشار زیادی شده است.

بیشتر بخوانید:‌ بهترین توکن های NFT کدامند؟

هک 32 میلیون دلاری BlueBenx

بلوبنکس (Bluebenx)، یک پلتفرم وام‌دهی کریپتو در کشور برزیل است. طبق گزارش‌ها، تمامی 22 هزار کاربر بلوبنکس پس از حمله هکری قادر به برداشت وجود خود نیستند. حمله هکری اخیر منجر به سرقت 32 میلیون دلار (160 میلیون رئال برزیل) از این پلتفرم شد. در حال حاضر جزئیات هک در دسترس قرار ندارد، اما طبق شواهد، شرکت Bluebenx اکثر کارمندان خود را اخراج کرده است.

Bluebenx به لیست در حال رشد شرکت‌های رمزنگاری می‌پیوندد که نتوانسته‌اند به وعده‌های بازدهی بالای خود عمل کنند. این وام‌دهنده برزیلی به کاربرانی که از طریق روش‌های مختلف درآمدی بر روی ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری می‌کنند، وعده بازدهی 66 درصدی را داده بود.

هک 32 میلیون دلاری BlueBenx : بلوبنکس کارمندان خود را اخراج کرد!

بر اساس گزارش هیئت خبری محلی Portal Do Bitcoin، پس از هک 32 میلیون دلاری Bluebenx این پلتفرم امکان برداشت دارایی‌های کاربران را مسدود کرده است. به گفته Assuramaya Kuthumi، وکیل بلوبنکس، کاربران به دلیل عدم شفافیت در مورد حملات هکری به سختی ضرر 32 میلیون دلاری شرکت را باور کردند. یک سرمایه‌گذار ناشناس در گفتگو با Portal Do Bitcoin گفت:

من احتمال می‌دهم بلوبنکس در حال کلاهبرداری است. کل داستان هک 32 میلیون دلاری Bluebenx بیشتر شبیه به یک دروغ بزرگ است. حدس می‌زنم آن‌ها این داستان را اختراع کرده‌اند.

حمله هکری یا کلاهبرداری؟! مسأله این است

عدم اعتماد در میان سرمایه‌گذاران از این واقعیت ناشی می‌شود که پلتفرم‌های رمزنگاری متعددی (با وعده بازدهی بالا)، سناریوهای مشابه‌ای را در گذشته مطرح کرده‌اند. این شرکت‌ها در نهایت برداشت وجوه را متوقف می‌کنند و در عین حال ناتوانی خود در تحقق بازده‌های وعده داده شده قبلی را از کاربران پنهان می‌کنند.

با توجه به خطرات فزاینده‌ای که در سرویس‌های مدعی بازدهی بالا وجود دارد، سرمایه‌گذاران کریپتو به منظور حفظ ایمنی و از دست ندادن سرمایه‌ خود در حال انتخاب روش‌های با بازدهی و ریسک پایین هستند.

هک 32 میلیون دلاری BlueBenx : بلوبنکس کارمندان خود را اخراج کرد!

Block Earner، یک شرکت فین‌تک استرالیایی، در چند ماه گذشته شاهد ورود سرمایه‌گذارانی بود که به دنبال ریسک و بازدهی کمتر در سرمایه‌گذاری‌های خود هستند. Apurva Chiranewala، مدیر کل شرکت Block Earner، در گفتگو با کوین تلگراف گفت:

با توجه به خطرات افزایش ریسک به منظور ارائه بازدهی بالا، بسیاری از سرمایه‌گذاران به سراغ شرکت ما میایند. Block Earner یک نسخه ایمن‌تر و کم ریسک‌تر از شرکت‌های وام‌دهی کریپتو به شمار می‌رود.

به دلیل تغییر سلیقه و سیاست سرمایه‌گذاران، شرکت‌های رمزنگاری مانند Block Earner ملزم به ارائه خدمات کم ریسک و ایمن هستند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره هک 32 میلیون دلاری BlueBenx چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: cointelegraph

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر