;
coinex

باتری آنر مجیک V2 این گوشی را به رقیب تاشوهای سامسونگ تبدیل می‌کند

مشخصات باتری آنر مجیک V2 نشان می‌دهد که آنر احتمالا بازار گوشی‌های تاشو را قبضه خواهد کرد. گفته می‌شود که این گوشی، رقیب پرچمداران تاشوی سامسونگ و شیائومی میکس فولد 2 خواهد بود.

Honor Magic V یک فبلت پرچمدار اندرویدی‌ست که در اوایل سال 2022 عرضه شد. ظرفیت باتری این فبلت بیشتر از Samsung Galaxy Z Fold 4 است و حالا گزارش شده، که نسل جدید این دستگاه تاشو، به باتری قدرتمندی مجهز می‌شود که ظرفیتی بالاتر از آنر مجیک وی خواهد داشت.

مشخصات باتری آنر مجیک V2

اسمارت فون‌های تاشو ممکن است در ذهن بسیاری از افراد، آینده بازار گوشی‌های هوشمند باشند؛ با این‌حال، یک مشکل بزرگ در طراحی این گوشی‌ها وجود دارد: عمر باتری.

این محدودیت احتمالا همان چیزی است که گوشی جدید Moto Razr 2022 با ظرفیت باتری 3500 میلی‌آمپرساعتی را در بازار با مشکل مواجه می‌کند. البته باید گفت که گوشی‌های تاشوی نسل اولی دیگری مثل اوپو Find N و ویوو X Fold به‌ترتیب با ظرفیت باتری 4500 و 4600 عرضه شدند که ظرفیتی مشابه یک اسمارت‌فون معمولی دارند.

مشخصات آنر مجیک V2
باتری آنر مجیک V2

احتمالا به همین دلیل است که Honor در زمان عرضه Magic V با باتری 4750 میلی‌آمپرساعت، نتوانست ظرفیت باتری را به چیزی که وعده داده بود برساند. اما حالا به نظر می‌رسد که باتری آنر مجیک V2 ، ظرفیتی بالاتر از نسخه قبلی خواهد داشت.

بر اساس اطلاعات منتشر شده توسط دیجیتال چت استیشن، کمپانی آنر موفق شده است یک «باتری سفارشی» جدید برای Magic V2 تولید کند. این باتری از نوع دو سلولی است و از ادغام دو باتری با ظرفیت 2030 و 2870 میلی‌آمپرساعت تشکیل شده است.

بنابراین، ظرفیت ترکیبی V2 به 4900 میلی آمپر ساعت می‌رسد. با این‌حال، آنر ممکن است هنوز در موقعیتی باشد که آنر مجیک وی 2 را به ظرفیت باتری بالاتری مجهز کند و دستگاه خود را به عنوان اولین گوشی تاشو با باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی معرفی کند. در این صورت، رقابت برای گلکسی زد فولد 4 با باتری 4400 میلی‌آمپرساعتی بسیار دشوار خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره ظرفیت باتری آنر مجیک V2 چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: notebookcheck

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر