;
coinex

فصل چهارم سریال The Boys کلید خورد!

سریال پسران از مدت‌ها پیش تمدید شده بود و حال شورانر سریال با انتشار چند عکس در توییتر از شروع فیلمبرداری فصل چهارم سریال The Boys خبر داده است.

اخیرا اریک کریپک، شورانر سریال، با انتشار عکس‌هایی در راه شهر تورنتو، از شروع پروسه فیلمبرداری خبر داد. از آنجایی که سه فصل پیشین در این شهر فیلمبرداری شده‌اند، این تصاویر نشان دهنده این است که فیلمبرداری فصل جدید به زودی آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: بهترین سریال های ابرقهرمانی ؛ از صلح طلب تا شوالیه ماه

فصل چهارم سریال The Boys

علاوه بر تصاویر به اشتراک گذاشته شده توسط شورانر، اکانت رسمی توییتر سریال پسران نیز در توییتر دیگری تصاویری از بازیگران سریال منتشر کرد و در کپشن آن نوشته بود: «فقط چند نفر را می‌بینید که سوار هواپیما شدند، چیز دیگری برای دیدن وجود ندارد».

 

کارل اربن که در این سریال نقش بیلی بوچر را بازی می‌کند، اواسط تیر ماه در مصاحبه‌ای در مورد آغاز فیلمبرداری فصل جدید سریال گفته بود:

بله من فکر می‌کنم که در تاریخ ۲۲ آگوست (۳۱ مرداد)، فیلمبرداری فصل چهارم را آغاز کنیم. بنابراین دوباره با «بیلی بوچر» برمی‌گردم. بازی کردن با این گروه بسیار سرگرم‌کننده است. ما سخت کار می‌کنیم، سخت بازی می‌کنیم و نمی‌توانم صبر کنم تا ببینم سرنوشت این شخصیت‌ها پس از فصل سوم چگونه خواهد بود.

جنسن اکلس، لوری هولدن، مایلز گاستون ویلانووا، نیک وکسلر و شان پاتریک فلانری برخی از بازیگران جدیدی هستند که قرار است در این فصل به ایفای نقش بپردازند. به علاوه، والوری کری و سوزان هیوارد به عنوان دو ابرقهرمان به نام‌های Firecracker و Sister Sage در فصل چهارم پسران حضور دارند. کامرون کروتی که در نقش پسر هوملندر در این سریال حضور داشت نیز تبدیل به یکی از بازیگران اصلی شده است.

در ماه گذشته، آمازون نام اسپین آف این سریال را که ساخت آن دو سال پیش تائید شده بود را اعلام کرد و طبق گفته این شبکه، این سریال Gen V نام دارد. داستان سریال Gen V حول کالج  رفتن ابرانسان‌ها می‌چرخد. همینطور اعلام شده که این اسپین آف از لحاظ فضا و لحن بسیار به سریال اصلی پسران نزدیک بوده و خشونت زیادی در آن وجود خواهد داشت.

مطالب بیشتر در تکراتو:

.

دیدگاه شما درباره‌ی این سریال چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر