;
coinex

فوری: امیر تتلو درگذشت ؛ قتل، خودکشی یا مرگ مغزی؟ [+عکس]

امیر تتلو درگذشت و این خبر به سرعت در شبکه های اجتماعی پخش شده است.ادمین صفحه امیر تتلو با انتشار متنی در اینستاگرام مبنی بر درگذشت این خواننده ایرانی به دلیل ایست قلبی هواداران موسیقی را شوکه کرد.

از ساعاتی پیش خبر فوت امیر تتلو خواننده رپ خارج نشین دوباره در فضای مجازی پخش شده است و حتی عکس هایی از جسد او هم دست به دست می شود.  امیر تتلو، خواننده ایرانی مقیم ترکیه چندی است با خوانندگان دیگر از جمله حسین تهی و رضا پیشرو گروه موسیقی تشکیل داده و قصد اجرای بزرگترین کنسرت رپ فارسی را در سر داشت.

امیر تتلو درگذشت ؛ علت مرگ خواننده محبوب مشخص شد! [+عکس]

کاربران شبکه های اجتماعی معتقدند پس از جدایی سحر قریشی از تتلو این خواننده دچار سکته قلبی شده و شاید علت مرگ او نیز همین موضوع بوده باشد. تتلو که چند ماهی است بخاطر توهین به بانوان ایرانی دیگر اجازه باز کردن پیچ رسمی در اینستاگرام ندارد حالا صرفا اخبار قطره چکانی از او منتشر می شود. از ساعاتی پیش ابتدا خبر مرگ این خواننده پرطرفدار رپ بخاطر ابتلا به ویروس کرونا پخش شد.

عکس منتشر شده در کانال یوتیوب تتلو:

فوری: امیر تتلو درگذشت ؛ علت مرگ خواننده پرطرفدار مشخص شد! [+عکس]

امیرحسین مقصودلو با نام هنری امیر تتلو متولد 30 شهریور 1362 در تهران می باشد و تا مقطع دیپلم بیشتر درس نخوانده اما حالا یک سلبریتی مشهوری است. او از سال 1379 وقتی 17 سال داشت وارد موسیقی رپ شد تا اینکه بعد از شهرت نسبی که پیدا کرد مدتی در امارات مشغول فعالیت شد.

تکذیب شد!

نزدیکان امیر تتلو اما ساعاتی پس از انتشار این متن عجیب در فضای مجازی فوت این خواننده ایرانی را تکذیب کردند و نوشتند: هیچ اتفاقی نیافتاده؛ امیر فقط یکم حالش بد بود که الان بهتر شده.

اخبار بیشتر:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر