;
coinex

افشای علت طلاق نیوشا ضیغمی [+فیلم لورفته]

نیوشا ضیغمی علت طلاقش را فاش کرد. این موضوع در رسانه های اجتماعی مورد توجه بسیاری قرار گرفته و بازتاب گسترده ای داشته است. در ادامه با این مطلب همراه باشید تا بیشتر این موضوع را بررسی کنیم.

استوری جدید نیوشا ضیغمی گمانه زنی ها در مورد طلاقش را قوت بخشید. از آنجاییکه نیوشا ضیغمی چنین استوری هایی نداشته است به نظر می رسد این استوری بوی طلاق می دهد.

 اخیرا شایعاتی درباره طلاق نیوشا ضیغمی به گوش می رسد که خانم بازیگر با انتشار استوری ای و بایگانی کردن تصاویر همسرش این شایعات را تا حدودی تایید کرده است. نیوشا ضیغمی عکسی از شناسنامه‌ای که مهر طلاق دارد را منتشر کرد. او استوری خود را بعد از ساعاتی حذف کرد.

نیوشا ضیغمی علت طلاقش را فاش کرد [+فیلم لورفته]

اولین تجربه نیوشا ضیغمی در تلویزیون بود که با یک سریال فاخر کار هنری اش را به صورت کاملا حرفه ای آغاز کرد. پس از بازی در این سریال برای بازی در فیلم تردست به کارگردانی محمد علی سجادی  انتخاب شد و اولین فیلم سینمایی اش را تجربه کرد.

نیوشا ضیغمی عکسی از شناسنامه ای که مهر طلاق دارد را منتشر کرد. نیوشا ضیغمی او استوری خود را بعد از ساعاتی حذف کرد که همین موضوع سبب دوگانی درباره خبرهای جدایی نیوشا ضیغمی از همسرش شده است.

این استوری را در ادامه تماشا کنید:

تکذیب شد؟

برخی رسانه‌ها نوشته‌اند به نظر می‌رسد نیوشا ضیغمی با انتشار ویدیوی زیر این خبر را تکذیب کرده است. این ویدیوی را در ادامه تماشا کنید.

اما این ویدیو مربوط به چندوقت گذشته و حضور این زوج در کنسرت علیرضا طلیسچی است. خانم ضیغمی همچنان تصاویر خودش و همسرش را از اینستاگرام پاک کرده است و زمزمه‌های این جدایی کماکان وجود دارد. نیوشا ضیغمی قبلا در مورد آرزوی خود در یک مصاحبه گفته بود:

اگر روزی می ‌‌توانستم در زمان سفر کنم به قرن نوزدهم می‌‌ رفتم برای این‌ که قرن بیست و یکم، قرن تکنولوژی است و قرن سرد و پر دغدغه‌ ای شده ولی قرن نوزدهم قرن احساس و هنر بود.

علت طلاق نیوشا ضیغمی مشخص شد [+فیلم لورفته]

یشتر بخوانید:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (4 نظر)

    دیگه ازدواج و طلاق بازیگران عادی شده ، اینا ظرفیت یک زندگی عادی و شاد رو ندارند

    پاسخ

    من رضا معروف به سمبل از خانم نیوشا ضیغمی تقاضای ازدواج را دارم لذا خواهشمند هست که به ایران اطلاع دهید

    پاسخ

    این ها دنبال شوهر وزندگی نیستن ..من نمی دانم این مردها دنبال چی این زن ها هستن ..چند بار دیگه میخواهی شوهر این وان شوی خانم نیوشا…در آخر این هم یک جور پول در آوردن برای امثال این زن ها شده ..

    پاسخ

    از کجا مطمئنی که اینطور قضاوت می کنی ؟
    زیر یه سقف با اونا زندگی کردی ؟؟از کجا معلوم تمام تلاششو واسه نگهداشتن زندگیش و آرامش،دخترش نکرده ؟!
    چه راحت قضاوت می کنین !!!

    پاسخ