;
coinex

پشه مهمونی برای سارا بهرامی دراکولا شد [+فیلم]

پشه مهمونی برای سارا بهرامی دراکولا شد. در رسانه های اجتماعی مورد توجه بسیاری قرار گرفته و بازتاب گسترده ای داشته است. در ادامه با این مطلب همراه باشید تا بیشتر این موضوع را بررسی کنیم.

سارا بهرامی در جدیدترین قسمت برنامه مهمونی جضور داشته و کل کل او و پشه مهمونی کاربران را به خنده واداشته است. مهمونی یک مجموعه تلویزیونی عروسکی و گفتگو محور ایرانی به نویسندگی، کارگردانی و مجری‌گری ایرج طهماسب و تهیه‌کنندگی حسن خدادادی است که در نوروز 1401 از رسانه اینترنتی پخش می شود.

بعد از اینکه فضا به درستی برای ترساندن مهیا می‌شود پشه با شنل مشکی بلند و روبانی قرمز دور گردنش وارد می‌شود و خودش را دراکولا معرفی می‌کند.

پشه مهمونی برای سارا بهرامی دراکولا شد [+فیلم]

قسمت بیست‌ودوم برنامه «مهمونی» ورود سارا بهرامی به برنامه در شرایطی است که برق‌ها رفته و همه سعی می‌کنند فضا را به نحوی ترسناک نشان دهند.

پشه مهمونی سکانس جذاب دیگری آفرید. این بار در حضور سارا بهمرامی. پشه با همه تلاشی که می‌کند تا با ابهت به نظر برسد، اما سارا بهرامی از او نمی‌ترسد و بلافاصله او را می‌شناسد و پشه خطابش می‌کند.

این ویدیو را در ادامه تماشا کنید:

در مهمونی، شاباش، دی جی، کَته‌خانم، قیمه‌خانم، مگسی به نام خوشگل بابا، پسربچه‌ای شیرین که گاه زبانش تند می‌شود و جلوی تالارعروسی گُل می‌فروشد و پشه‌ای با نام دوست مگسی و…. حضور دارند. در «مهمونی» هم اتفاق‌های متفاوت و جذابی رخ می‌دهد و آقای طهماسب حالا بعد از دورانی که کرونا شرایط جهان را تغییر داده باز با مخاطبانش صحبت می‌کند.

سارا بهرامی از نه سالگی در دوران مدرسه و دانش آموزی در نمایش های مدرسه شرکت می کرد و با این حرفه نا آشنا نبوده و به دلیل علاقه زیاد رشته تحصیلی بازیگری را ادامه داده است. این بانوی هنرمند در خانواده ای شش نفره  به دنیا آمد و دارای دو خواهر و یک برادر است. او بعد از پایان تحصیلات متوسطه و گرفتن دیپلم در رشته ریاضی و فیزیک در اصفهان به تنکابن رفت و در دانشگاه این شهر در رشته تئاتر فارغ‌التحصیل شد.

بیشتر بخوانید:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    فقط شخصیت بچه

    پاسخ