;
coinex

بازگشت قیمت استیبل کوین آکالا به نزدیک 1 دلار!

یک پروژه دیفای وابسته به پولکادات، 1.2 میلیارد دلار توکن aUSD‌ را سوزاند. این موضوع منجر به بازگشت قیمت استیبل کوین آکالا به نزدیک 1 دلار شد

توسعه‌دهندگان آکالا اعلام کردند که عملیات ردیابی جهت شناسایی تراکنش‌های انجام شده توسط 16 آدرس کیف پول متصل به اکسپلویت در حال انجام است.

حملات هکری استیبل کوین آکالا

پروژه دیفای وابسته به پولکادات 1.2 میلیارد دلار aUSD‌ که توسط اکسپلویت‌ها در طول هفته مینت شده بودند را سوزاند. پس از این اتفاق aUSD‌، استیبل کوین بومی Acala به قیمت 1 دلار نزدیک شد.

استیبل کوین aUSD‌ که اوایل سال جاری راه‌اندازی شد، با موفقیت اتصال خود با دلار آمریکا را حفظ نمود. پس از حمله هکری، قیمت هر واحد aUSD‌ از 1.03 دلار به 0.009 دلار رسید. پس از عملیات توکن‌سوزی استیبل کوین آکالا، قیمت aUSD‌ بار دیگر به حوالی یک دلار بازگشت. در حال حاضر هر واحد aUSD‌ حدود 93 سنت قیمت دارد.

بازگشت قیمت استیبل کوین آکالا به نزدیک 1 دلار!
بازگشت قیمت استیبل کوین آکالا به نزدیک 1 دلار!

آکالا روز دوشنبه یک رأی‌گیری عمومی برگزار کرد و در آن نظر کاربران درباره توکن‌سوزی 1.2 میلیارد دلاری که جهت خنثی‌سازی اثرات حمله هکری اخیر انجام شده بود را جویا شد. قیمت توکن aUSD‌ پس از حمله هکری و تخلیه استخر نقدینگی توسط کلاهبرداران، 99 درصد کاهش یافت.

توکن‌های آکالا به کجا منتقل شده‌اند؟

استخر نقدینگی به مجموعه‌ای از ارزهای دیجیتال قفل شده در یک قرارداد هوشمند می‌گویند. استخرهای نقدینگی منجر به افزایش سرعت معاملات در صرافی‌های غیرمتمرکز (DEX) و پروتکل‌های DeFi می‌شوند.

توسعه‌دهنده aUSD‌ خسارت حمله هکری اخیر را بین 0 تا 10 میلیون دلار برآورد کرده است. طبق محاسبات این کاربر حدود 1.6 میلیون دلار خسارت به آکالا وارد شده است. روز دوشنبه در یک پست فرومی اعلام کردند که بیش از 99 درصد از aUSD‌ ها همچنان در آکالا موجود بوده و تنها بخش کوچکی از توکن ها از پاراچین خارج شده است.

یک گزارش ردیابی جهت تشخیص مسیر aUSD‌ های مینت شده در جریان است. این توکن‌ها به طور مجدد وارد استخرهای نقدینگی شده و یا به 16 آدرس کیف پول مشخص شده منتقل شده‌اند. برخی از این کیف پول‌ها مقادیر aUSD‌ را به سایر آدرس‌ها، پاراچین‌ها و صرافی‌ها ارسال کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره بازگشت قیمت استیبل کوین آکالا به نزدیک 1 دلار چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: coindesk

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر