;
coinex

فروش 30 درصدی ذخایر بیت کوین ماینرها

گزارش شرکت تحلیل ارزهای دیجیتال Arcane Research نشان‌دهنده فروش 30 درصدی ذخایر بیت کوین ماینرها در ماه مه (اردیبهشت) است. ماینرها فشار سنگینی را تحمل می‌کنند.

داده‌ها نشان می‌دهد که در ماه‌های اخیر سرسخت‌ترین ماینرهای بازار چاره‌ای جز فروش دارایی‌های خود نداشتند، اما این شرایط در ماه جاری به شدت در حال تغییر است.

جزئیات فروش 30 درصدی ذخایر بیت کوین ماینرها

طبق پیش‌بینی جدید شرکت تحلیل ارزهای دیجیتال Arcane Research، ماینرها بیت کوین های بیشتری را نسبت به درآمد خود به فروش می‌رسانند. استخراج‌کنندگان ارزهای دیجیتال نزدیک به 30 درصد از ذخایر بیت کوین ماه مه خود را فروختند. رفتار قیمتی بیت کوین و حرکت آن به سوی ناحیه 25 هزار دلاری در ماه جاری باعث کاهش فشار بر بخش ماینینگ BTC شد. استخراج کنندگان بیت کوین از ابتدای سال 2022 تا کنون فشار سنگینی را تحمل کرده‌اند.

در لحظاتی از سال این نگرانی وجود داشت که هزینه تولید ماینرها بسیار بالاتر از قیمت لحظه‌ای بیت کوین شود. در ماه‌های ابتدایی سال 2022 ماینرها تنها با فروش سنگین دارایی‌های خود موفق به ادامه فعالیت می‌شدند. برخی از ماینرها ممکن است مجبور به بازنشستگی کامل شوند، زیرا فعالیت‌های‌شان از نظر مالی مقرون‌به‌صرفه نیست.

فروش 30 درصدی ذخایر بیت کوین ماینرها
فروش 30 درصدی ذخایر بیت کوین ماینرها

داده‌های ماه می نشان می‌دهند که تحولات بزرگی در حال وقوع است. همان‌طور که Arcane Research به این نکته اشاره کرد، تنها یک ماینر عمومی با نام Core Scientific در بازه زمانی مه (اردیبهشت) تا ژوئیه (تیر) 2022 حدود 12 هزار بیت کوین را به فروش رسانده است.

تداوم صعود بیت کوین؛ شرط اساسی درآمدزایی ماینرها

برای اینکه ماینرهای بیت کوین بتوانند مجدداً اقدام به هولد بزرگترین رمزارز بازار نمایند، قیمت BTC می‌بایست به رشد قیمتی خود ادامه دهد. Jaran Mellerud، تحلیگر Arcane توضیح داد: «با اینکه ماینرهای عمومی در ماه ژوئیه کمتر از نیمی از میزان فروش خود در ژوئن را به فروش رساندند،‌ اما با مشاهده درصد بیت کوین‌های تولید شده متوجه می‌شویم که این افراد همچنان به فروش دارایی‌های خود ادامه می‌دهند.»

ماینرهای عمومی 158 درصد از تولید بیت کوین خود در ژوئیه را به فروش رساندند. این سومین ماه متوالی است که استخراج کنندگان بیش از 100 درصد از تولید خود را می‌فروشند. در ماه آوریل 2022 (فروردین)، میزان بیت کوین‌های هولد شده توسط ماینرها به بالاترین حد تاریخی خود رسید. انتظار می‌رود فشار فروش بیت کوین بین 100 تا 150 درصد تولید ادامه یابد، مگر اینکه اتفاق مهمی برای BTC رخ دهد. این فشار فروش معادل 4000 تا 6000 بیت کوین در ماه است.

وضعیت ماینینگ بیت کوین رو به بهبودی است

به گزارش کوین تلگراف، بازگشت روزهای خوب برای ماینرهای بیت کوین نزدیک‌تر از آن چیزی است که تصور می‌شود. درآمد ماینینگ در ماه اوت (مرداد) حدود 70 درصد افزایش یافت. استخراج از طریق مکانیسم اثبات کار (PoW) به شدت در حال افزایش است.

نگرانی‌های زیست محیطی دیگر مانع فعالیت شرکت‌ها و افراد سرمایه‌دار در فضای کریپتوکارنسی نمی‌شود. بلک راک، بزرگترین شرکت مدیریت دارایی جهان در ماه جاری صنعت بلاک چین را ستایش کرد. بهبود پیوسته وضعیت فاندامنتال بیت کوین نشان می‌دهد که وضعیت در حال بهتر شدن است. داده‌های BTC.com تخمین می‌زند که سختی شبکه بیت کوین در هفته جاری حدود 0.7 درصد افزایش یابد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره فروش 30 درصدی ذخایر بیت کوین ماینرها چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: cointelegraph

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر