;
coinex

استخدام وکیل توسط دو کووان ؛ بنیانگذار ترا آماده تحقیقات شد

تحقیقات مقامات کره جنوبی پس از فروپاشی اکوسیستم 40 میلیارد دلاری ترا منجر به استخدام وکیل توسط دو کووان شد. دو کووان به کلاهبرداری محکوم شده است.

دو کووان، بنیانگذار Terraform Labs مدعی شد که مقامات کره‌ای در تحقیقات پرونده ترا تماسی با او نگرفته‌ و اتهامی علیه او ارائه نکرده‌اند. فروپاشی Terra-USD و انفجار این اکوسیستم 40 میلیارد دلاری تأثیر فاجعه‌باری بر کل صنعت رمزارزها گذاشت. این حادثه به ورشکستگی چندین وام‌دهنده ارزهای دیجیتال و صندوق‌های تأمینی منجر شد.

استخدام وکیل توسط دو کووان

دو کووان، بنیانگذار ترا، تنها چند روز پس از ادعای خود مبنی بر عدم تماس یا ارائه اتهام توسط مقامات کره جنوبی، اقدام به استخدام وکیل نمود. بر اساس گزارش‌های محلی، کووان اخیراً نامه‌ای جهت انتصاب یک وکیل در دفتر دادستانی ناحیه جنوبی سئول ارسال کرده است. این دپارتمان در حال حاضر توسط مقامات کره جنوبی در حال تحقیق است.

استخدام وکیل توسط دو کووان ؛ بنیانگذار ترا آماده تحقیقات شد
استخدام وکیل توسط دو کووان

طبق گزارش‌ها، دادستان‌ها زمانی که دو کووان در سنگاپور اقامت داشت موضوع را به وی اطلاع داده و خروج افراد کلیدی مرتبط با پروژه ترا را ممنوع کرده‌اند. مقامات کره جنوبی تحقیقات خود درباره سقوط اکوسیستم 40 میلیارد دلاری ترا را بلافاصله پس از انفجار این اکوسیستم در ماه می آغاز کردند.

کووان ادعا می‌کند که هیچ اتهامی علیه او ثبت نشده است، اما دادستان‌های کره جنوبی گزارش دادند که در هفته سوم جولای 15 شرکت را تفتیش و توقیف کرده‌اند. در لیست پانزده شرکت بررسی شده، هفت صرافی رمزنگاری که به سقوط Terra مرتبط می‌شدند مشاهده می‌شود.

آغاز تحقیقات مقامات کره جنوبی درباره TerraForm Labs

اولین اقدام مقامات در اواخر ماه می انجام شد. در آن زمان مقامات کره جنوبی تصمیم بر تشکیل یک کمیته جدید نظارت بر کریپتو گرفتند تا از حوادثی مشابه با Terra در آینده جلوگیری کنند. در ادامه، دو کووان به کلاهبرداری و نقض چنیدن قانون مالی متهم شد.

در ماه ژوئن، مقامات تحقیقات رسمی خود در مورد فروپاشی ترا را آغاز کردند و Terraform Labs را به دلیل فرار مالیاتی و دستکاری بازار مجرم شناختند. دادستان‌های کره جنوبی کارمندان Terraform Labs را از خروج از کشور منع کردند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره استخدام وکیل توسط دو کووان چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: cointelegraph

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر