;
coinex

راهکار جذاب سونی برای پنهان کردن دوربین سلفی ؛ فناوری Ultra micro Hole

گوشی سونی Experia 1 V به‌زودی رونمایی می‌شود. در این اسمارت‌فون از فناوری Ultra micro Hole جهت پنهان کردن دوربین سلفی استفاده می‌شود.

اینگونه که به‌نظر می‌رسد، سونی پرچمدار مورد انتظار خود را با طراحی منحصر به فرد و حاشیه‌های بسیار باریک به کاربران خود ارائه می‌دهد. همچنین این محصول به لطف قابلیت Ultra micro Hole تمام صفحه خواهد بود و پانچ‌هولی که دوربین سلفی در آن قرار می‌گیرد، هیچگونه مزاحمتی برای کاربران ایجاد نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی‌های سونی 2022

خلاقیت سونی در پنهان کردن دوربین سلفی

با پیشرفت چشمگیر کمپانی‌های بزرگ تولید کننده گوشی‌های هوشمند در طراحی محصولات خود، حاشیه نمایشگر‌ها به منظور ایجاد یک نمایشگر تمام صفحه بی‌نقص، بسیار باریک‌تر از گذشته شده است؛ اما دوربین سلفی در پنل جلویی اسمارت‌فون، مانع بزرگی برای دست‌یابی به این هدف محسوب می‌شود. به همین دلیل کمپانی سونی برای پنهان کردن دوربین سلفی از فناوری جدیدی در پرچمدار جدید خود استفاده می‌کند.

دوربین سلفی جدید سونی
خلاقیت سونی در پنهان کردن دوربین سلفی

این فناوری جدید با نام Ultra Micro Hole یا Micro matrix multi camera شناخته می‌شود. به کمک این فناوری خلاقانه ژاپنی‌‌ها، دوربین سلفی در حاشیه‌‌ بسیار باریک گوشی‌های هوشمند قرار می‌گیرد و یک نمایشگر تمام صفحه را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.
طبق ادعای یک منبع خبری چینی، در حال‌حاضر این نوع دوربین‌های سلفی به صورت انبوه در حال تولید هستند. در صورت صحت داشتن این خبر می‌توان با اطمینان گفت که پرچمدار جدید سونی با نام Xperia 1 V به این فناوری مجهز خواهد بود و با طراحی خیره کننده خود، به لطف پنهان کردن دوربین سلفی در حاشیه نمایشگر، به یکی از محصولات محبوب و پرطرفدار تبدیل می‌شود.

البته تا این لحظه کمپانی سونی هیچ واکنشی به این شایعات نشان نداده است. همچنین این غول تکنولوژی ژاپنی، معمولا پرچمدارهای خود را با یک طراحی ساده تولید می‌کند. با توجه به این موارد باید گفت که احتمال بی‌اساس بودن شایعات درباره پنهان کردن دوربین سلفی Xperia 1 V در حاشیه نمایشگر دور از انتظار نیست.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره راهکار سونی برای پنهان کردن دوربین سلفی چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر