;
coinex

اولین مجموعه NFT لیگ فوتبال استرالیا در کمتر از 12 ساعت به فروش رسید

لیگ فوتبال استرالیا از راه‌اندازی کلکسیون Ripper Skipper 2022 خبر داد. اولین مجموعه NFT لیگ فوتبال استرالیا کمتر از 12 ساعت به فروش رسید.

نسخه محدود مجموعه NFT AFL با قیمت 34.39 USDC به فروش خواهد رسید. اولین نسخه محدود از توکن‌های غیرمثلی لیگ فوتبال استرالیا (AFL) روز چهارشنبه با استقبال چشمگیری مواجه شد. این مجموعه در 12 ساعت به طور کامل فروخته شد.

فروش اولین مجموعه NFT لیگ فوتبال استرالیا

روز چهارشنبه، لیگ فوتبال استرالیا، پروژه Ripper Skipper 2022 را از طریق برنامه مینت خود منتشر کرد. این پروژه به افرادی که در لیست مجاز قرار دارند اجازه می‌دهد یکی از 3800 بسته رزرو شده را خریداری کنند.

مجموعه NFT لیگ فوتبال استرالیا با قیمت 34.39 USDC عرضه شد. این پروژه توانست در دور اول فروش خود بیش از 130 هزار دلار سرمایه به دست بیاورد.

اولین مجموعه NFT لیگ فوتبال استرالیا در کمتر از 12 ساعت به فروش رسید

مجموعه توکن‌های غیرمثلی Ripper Skipper 2022 شامل 78 لحظه حساس و برجسته از فصل 2021 مسابقات فوتبال استرالیا به صورت آثار هنری NFT است. در این آثار تلفیقی از هنرهای بصری و صوتی را مشاهده خواهید کرد. در هر بسته لحظات خاص مسابقات فوتبال در سه دریف مختلف کمیاب، معمولی و لوکس گنجانده شده است.

محتوای دیجیتال نسخه محدود پروژه Ripper Skipper 2022 نیز در دسترس کاربران قرار دارد. تمامی افرادی که در فروش اولیه مجموعه NFT لیگ فوتبال استرالیا شرکت کرده‌ باشند، 10 درصد شانس دریافت یک اثر AFT Mint Genesis Ball را خواهند داشت.

اولین مینت مجموعه تنها در چند ساعت به فروش رسید. دور دوم فروش در 24 آگوست آغاز خواهد شد.

فعالیت لیگ فوتبال استرالیا در حوزه متاورس

NFTها گواهینامه‌های دیجیتالی ذخیره شده در بلاک چین هستند که مالکیت یک دارایی دیجیتال یا دارایی فیزیکی را اثبات می‌کنند. توکن‌های غیرمثلی اغلب شامل آثار هنری دیجیتالی است. پروژه AFL Mint قصد دارد این مفهوم را گسترش داده و بلیط‌ها، رویدادها و فرصت ملاقات با بازیکنان را به صورت NFT در فضای متاورس ارائه دهد.

کایلی راجرز (Kylie Rogers)، مدیر کل اجرایی مشتریان AFL، اظهار نمود که لیگ فوتبال استرالیا از این فناوری برای ایجاد تجارب بهتری طرفداری استفاده خواهد کرد. وی در ادامه گفت:

ما از طریق برند AFL mint، لحظات هیجان انگیز جدیدی را در مسابقات لیگ فوتبال زنان و مردان ایجاد خواهیم کرد. متاورس تجربه‌ای منحصر به فرد ایجاد می‌کند. ما در این فضا مراسم یادبود بزرگترین بازیکنان تاریخ فوتبال را برگزار خواهیم کرد و امکاناتی ویژه در دسترس طرفداران قرار خواهیم داد.

لیگ فوتبال استرالیا در ماه آپریل از برند AFL Mint رونمایی کرد. AFL همچنین یک قرارداد همکاری پنج ساله با شرکت Be Media، یکی از شرکت‌های NFT هنگ کنگی امضا کرده است. مارکت پلیس NFT AFL در سال 2023 راه‌اندازی خواهد شد. بازیکنان در این بازار می‌توانند به خرید و فروش و معامله کلکسیون‌های NFT بپردازند.

گسترش فعالیت سازمان‌های ورزشی در متاورس

لیگ فوتبال استرالیا با راه‌اندازی اولین کلکسیون NFT خود به لیست شرکت‌های ورزشی فعال در حوزه متاورس پیوست. NBA در سال 2020 بازار NBA Top Shot را با تحسین منتقدان راه‌اندازی کرد. مسابقات UFC نیز در فوریه امسال از  راه‌‌انداری پروژه UFC Strike خود خبر داد.

از دیگر فعالان ورزشی استرالیایی حاضر در فضای متاورس می‌توان به لیگ کریکت استرالیا (CA) و انجمن کریکت کاران استرالیا (ACA) اشاره کرد. این دو مجموعه در ماه آپریل قراردادی چند ساله با پلتفرم کلکسیونی Rario مستقر در سنگاپور و هچنین شرکت BlockTrust امضا کردند. لیگ راگبی کوئینزلند نیز حدود 10 هزار محصول NFT را در بلاک چین Flow منتشر کرده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره فروش سریع اولین مجموعه NFT لیگ فوتبال استرالیا چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: cointelegraph

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر