;
coinex

محصول جدید ایران خودرو به زودی راهی بازار می شود ؛ جایگزین سمند؟

محصول جدید ایران خودرو به زودی راهی بازار می‌شود. به نظر شما محصول جدید ایران خودرو چه ویژگی‌هایی دارد؟ در ادامه با ما باشید.

طبق اخبار به دست رسیده ایران خودرو تصمیم دارد خودروی جدیدی را به بازار عرضه کند. براساس اعلام مدیر عملیات این خودروساز قرار است برنامه فروش هایما S8 را همسو با افزایش ظرفیت تولید این محصول افزایش دهد.

محصول جدید ایران خودرو

ایران خودرو به اطلاع رسانده که قصد دارد در چند روز آینده محصول جدید خود را رونمایی کند. آن طور که این مدیر خودرویی می‌گوید قرار است ایران خودرویی‌ها این محصول جدید را در قالب فروش فوق العاده، فروش فوری و پیش فروش عرضه شود.

ایران خودرو به زودی برنامه عرضه هایما S8 را کلید می‌زند. براساس اعلام مدیر عملیات این خودروساز قرار است برنامه فروش هایما S8 را همسو با افزایش ظرفیت تولید این محصول افزایش دهد.

محصول جدید ایران خودرو به زودی راهی بازار می شود ؛ جایگزین سمند؟
محصول جدید ایران خودرو به زودی راهی بازار می شود

در ادامه کیوان پناهی گفت:

قرار است ظرفیت تولید محصول هایما براساس نیاز بازار افزایش می‌یابد. در حال حاضر محصول هایما S5 و S7 در سایت ایران خودرو خراسان به تولید می‌رسد و به‌زودی محصول جدید خانواده هایما به نام S8 به سبد تولیدات این شرکت افزوده خواهد شد.

مدیران ایران خودرو تاکید کرده‌اند تا پایان سال چند مرحله فروش فوق العاده، فوری و پیش فروش با موعد تحویل سه ماهه و با ظرفیت مناسب در نظر گرفته شده است.

کیوان پناهی در ادامه افزود:

اجرای بخش‌نامه‌های فروش، سبب افزایش عرضه به بازار و تامین نیاز مشتریان خواهد شد.

این خودروی جدید در چهارمین نمایشگاه خودروی تهران در شهر آفتاب در اواخر اردیبهشت ماه در غرفه ایران خودرو حاضر بود و از آن رونمایی شد. با حضور این خودرو در سبد محصولاتی ایران خودرو جمع اعضای خانواده هایما به سه محصول خواهد رسید.

هایما S8 در چهارمین نمایشگاه خودروی تهران در شهر آفتاب در اواخر اردیبهشت ماه در غرفه ایران خودرو حاضر بود و از آن رونمایی شد.

هایما S5 و هایما S7 دیگر محصولات این خانواده محسوب می‌شوند. اعضای خانواده هایما تنها محصولات ایران خودرو هستند که جای خالی مدل‌های SUV و کراس اوور را در خطوط تولید این خودروساز پر می‌کنند.

مطالب بیشتر در تکراتو:

.

دیدگاه شما درباره‌ی این خودروها چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر