;
coinex

تاریخ مرحله سوم فروش خودرو [+خودروهای خارج از قرعه کشی]

امید قالیباف، سخنگوی وزارت صنعت و معدن با تاکید بر حذف تدریجی قرعه کشی خودرو، تاریخ مرحله سوم فروش خودرو را شهریور ماه سال جاری اعلام کرد.

امید قالیباف درباره تاریخ مرحله سوم فروش خودرو که قرار است در شهریور ماه انجام شود گفت: تاکنون ۱۱ خودرو از شمول قرعه‌کشی خارج شده‌اند. در گروه صنعتی سایپا جز کوییک S و ساینا S که همچنان به روش قرعه‌کشی عرضه خواهند شد، سایر محصولات این شرکت از چرخه قرعه‌کشی خارج شده‌اند.

قالیباف با بیان این نکته که در هر مرحله از فروش، خودروهای بیشتری از چرخه قرعه کشی خارج خواهند شد گفت: در گروه صنعتی ایران‌خودرو نیز تاکنون چهار خودروی تارا با دنده اتوماتیک، تارا با دنده دستی، دنا پلاس توربوشارژ و دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک از قرعه‌کشی خارج شده است.

تاریخ مرحله سوم فروش خودرو

از نکاتی که قالیباف در گفتگوی اخیر در مورد فروش و قرعه کشی یکپارچه خودرو انجام داد، به ثبات در بازار و کاهش رفتارهای هیجانی اشاره داشت و گفت: امسال با در پیش گرفته شدن شیوه قرعه‌کشی یکپارچه، شاهد برقراری ثبات در بازار بودیم و رفتارهای هیجانی و تقاضاهای کاذب رو به کاهش گذاشت و در چند ماه اخیر قیمت‌ها در بازار روند کاهشی داشته است.

تاریخ مرحله سوم فروش خودرو [+خودروهای خارج از قرعه کشی]
تاریخ مرحله سوم فروش خودرو
امید قالیباف در مورد عرضه پژو 206 و پژو پارس در بورس کالا گفت: گروه صنعتی ایران‌خودرو پیشنهاد کرده است که در گام بعدی، دو محصول پژو ۲۰۶ تیپ ۲ و پژو پارس وارد بورس شوند. این موضوع باید مورد بررسی و موافقت وزارت صنعت، معدن و تجارت قرار گیرد؛ بنابراین این موضوع فعلاً تنها پیشنهاد گروه صنعتی ایران‌خودرو است.

از زمان اجرایی شدن حذف تدریجی قرعه کشی خودروها، خودروهای تارا با دنده اتوماتیک، تارا با دنده دستی، دنا پلاس توربوشارژ و دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک از ایران‌خودرو، ساینا اس، کوئیک اس، کوئیک آر با گیربکس معمولی و رینگ آلومینیومی و کوئیک با گیربکس معمولی از گروه سایپا، ایکس ۵۵ اکسلنت اسپورت، ایکس ۵۵ پرو اکسلنت اسپورت و تیگو ۸ پرو پرمیوم از مدیران خودرو در طرح‌های مختلف مشارکت در تولید، پیش فروش، فروش فوق‌العاده و فروش فوری از قرعه‌کشی خارج شده‌اند.

در آخر سخنگوی وزارت صمت در مورد تاریخ مرحله سوم فروش خودرو گفت: اطلاعات تکمیلی در این زمینه متعاقبا اعلام خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره تاریخ مرحله سوم فروش خودرو چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر