;
coinex

تحویل کوییک معمولی به جای کوییک S ؛ سایپا دقیقا چه می‌کند؟

داستان‌های تحویل خودرو توسط خودروسازان پایانی ندارد و حال خبر از تحویل کوییک معمولی به جای کوییک S توسط پارس خودرو، زیرمجموعه سایپا به گوش می‌رسد.

تولید نسخه اس ساینا و کوییک همواره با مشکلات خاصی همراه بوده است و حالا پارس خودرو رسما می‌گوید که به جای مدل S می‌تواند مدل معمولی را به خریداران تحویل دهد.

بیشتر بخوانید: علت تاخیر در تحویل خودروهای سایپا چیست؟

تحویل کوییک معمولی به جای کوییک S

بنابر اعلام روابط عمومی پارس خودرو، با پیگیری‌های انجام شده از سوی مدیرعامل این شرکت و تلاش شبانه‌روزی پرسنل و تامین قطعات مورد نیاز، بیش از 15 هزار خودرو ناقص موجود در پارکینگ‌های شرکت تکمیل و تجاری‌سازی شده‌اند. شرکت پارس خودرو همسو با اهداف و برنامه‌ریزی‌های گروه خودروسازی سایپا برنامه جامعی را برای افزایش تولید در سال جاری و همچنین تنوع سبد محصولات خود تدوین کرده که این پروژه‌ها یک به یک در حال پیگیری و انجام هستند.

تحویل کوییک معمولی به جای کوییک S ؛ سایپا دقیقا چه می‌کند؟
تحویل کوییک معمولی به جای کوییک S

شرکت پارس خودرو عملا از اتمام خودروهای ناقص کوییک اس و افزایش تولید این محصولات به عنوان اولویت اصلی سایپا خبر داده و گفته:

بر اساس هدف ‌گذاری‌هایی که از اواخر سال گذشته مبنی بر تکمیل تمامی خودروهای ناقص صورت گرفت و این روند در سال جاری با اولویت برای خودروی کوییک S ادامه یافت، تا پیش از تعطیلات تابستانی محقق شد.

آنطور که سایپا تاکید کرده، این درحالی‌است که این گروه خودروساز با وجود مشکلات عدم تامین برخی قطعات، به خصوص ECU از سوی شرکت داخلی طرف قرارداد با مگاموتور‌،‌ توانسته در سال جاری علاوه‌بر تکمیل همه خودروهای ناقص کوییک اس،‌ تولید نیز داشته باشد. از همین روی، از اوایل سال جاری، بیش از 3500 دستگاه خودرو کوییک تحویل مشتریان خواهد شد.

حالا اما بنابر اعلام سایپا، مشتریان کوییک اس که تحویل خودروهایشان با تاخیر مواجه شده است، می‌تواند کوییک معمولی تحویل بگیرند. با وجود اینکه تاکید شده که برنامه بعدی سایپا افزایش تولید این محصول با یک برنامه افزایشی است، اما جهت جلب رضایت مشتریان برای آن دسته از تعهدات خودروی کوییک اس که موعد تحویل‌شان با تاخیر مواجه شده است، خودرو کوییک پیشنهاد شده تا در صورت تمایل به اجرای تبدیل اقدام کنند.

با توجه به اینکه گروه خودروسازی سایپا تنوع محصولات کمتری درحال حاضر دارد، نسبت به گروه صنعتی ایران خودرو توانسته سریعتر خودروهای ناقص را تکمیل کند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما در خصوص تحویل کوییک معمولی به جای کوییک S چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر