;
coinex

استیبل کوین Fei به زودی متوقف خواهد شد

استیبل کوین Fei به دلیل خطرات احتمالی در بخش‌های فنی، مالی و نظارتی احتمالا متوقف خواهد شد و دارایی‌های آن میان هولدرهای TRIBE تقسیم می‌شود.

Fei، یکی از بزرگترین استیل کوین‌های غیرمتمرکز، به احتمال زیاد فعالیت خود را متوقف خواهد کرد. جوی سانتورو (Joey Santoro)، مؤسس Fei Labs، پیشنهادی را برای بازخرید توکن‌های FEI به DAI و توزیع ارزش کنترل شده پروتکل (PCV) بین دارندگان TRIBE منتشر کرد.

بیشتر بخوانید: پیش بینی قیمت کاردانو در سال 2022

احتمال توقف فعالیت استیبل کوین Fei

جوی سانتورو در توییتر خود اعلام کرد که مکانیسم مهندسی Fei به دلیل خطرات فنی، مالی و نظارتی احتمالی خاموش خواهد شد. او پیشنهاد خود برای بازخرید توکن‌های در حال گردش Fei به Dai را اعلام کرده است. DAI در حال حاضر بزرگترین الگوریتم استیبل کوین دنیا به شمار می‌رود.

استیبل کوین Fei به زودی متوقف خواهد شد

در صورت تصویب این پیشنهاد، ذخایر PCV باقیمانده میان هولدرهای توکن TRIBE توزیع خواهد شد. توکن TRIBE به عنوان ابزار تعادلی برای حفظ نسبت 1 به 1 توکن FEI و دلار آمریکا مورد استفاده قرار می‌گرفت. یکی دیگر از دلایل توقف عملیات استیبل کوین Fei، حمله هکری به استخرهای نقدینگی Fei Labs و شرکای آن از Rari Capital به شمار می‌رود.

ایگناس (Ignas)، محقق امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) با نام کاربری @Defilgnas در توییتر، به این نکته اشاره کرد که آسیب پذیری پروتکل دلیل اصلی توقف استیبل کوین Fei به شمار می‌رود. از دیگر دلایل توقف فعالیت Fei می‌توان به عدم پیدایش بازار محصول مناسب توسط مدل PCV اشاره کرد. با کاهش بازدهی Defi و افزایش خطرات آن، کسب درآمد از پروتکل بسیار سخت خواهد بود.

طرح کمک هزینه عملیات هک یکی از بحث برانگیزترین پیشنهادات جوی سانتورو به شمار می‌رود. سام کاظمیان، کارآفرین و سرمایه‌گذار برجسته ارزهای دیجیتال اعتقاد دارد که در صورت اجرا شدن این طرح کمکی، برخی از پروژه‌های بزرگ DAO حدود 98 درصد از سرمایه‌گذاری‌های خود را از دست خواهند داد.

در راستای صحبت‌های کاظمیان، FEI پیوند خود با دلار آمریکا را از دست داد. در روز 20 آگوست 2022، قیمت FEI برای لحظاتی کوتاه به 1.04 دلار رسید. در زمان نگارش این مقاله قیمت هر واحد FEI حدود 0.95 دلار است. FEI قبل از سقوط یکی از بزرگترین استیبل کوین‌های غیرمتمرکز جهان به شمار می‌رفت. در سال 2021، Fei Labs موفق به جذب سرمایه 1.4 میلیارد دلاری شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره توقف فعالیت استیبل کوین Fei چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: u.today

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر