;
coinex

پیش‌بینی مهاجرت گسترده کاربران اندروید به iOS ؛ iOS 16 نیامده دلبری می‌کند!

سیستم‌عامل iOS 16 نیامده محبوبیت زیادی در میان کاربران اندروید پیدا کرده و احتمال می‌رود در آینده شاهد مهاجرت گسترده کاربران اندروید به iOS باشیم.

نسخه جدید سیستم‌ عامل iOS امکان شخصی‌سازی بیشتری را در اختیار کاربران خود قرار می‌‌دهد و به همین دلیل کاربران اندروید تمایل به امتحان قابلیت‌های جدید شخصی‌سازی iOS در اسمارت‌فون‌های اندرویدی خود دارند. همین مسئله دانلود لانچرهای iOS 16 در اندروید را افزایش داده است.

بیشتر بخوانید: نمایش درصد شارژ در iOS 16 ؛ آپشنی که از کاربران از مدت‌ها قبل منتظر آن بودند

چرا احتمال مهاجرت گسترده کاربران اندروید به iOS افزایش یافته است؟

در ابتدا باید به این موضوع اشاره کنیم که لانچرهای اندرویدی برای کاربران این امکان را فراهم می‌کنند که Home Screen خود را مطابق میل خود شخصی‌سازی کنند و از این راه تعامل ببشتری با برنامه‌ها داشته باشند. اخیرا در پی افزایش چند میلیونی تعداد دانلودهای لانچر iOS ۱۶ که در حال‌حاضر نسخه آزمایشی آن در دسترس است، این احتمال مطرح شده که به زودی شاهد مهاجرت گسترده کاربران اندروید به iOS خواهیم بود.

Launcher iOS 16

با توحه به افزایش محبوبیت لانچر iOS ۱۶ این سوال مطرح می‌شود که این لانچر چه قابلیت‌هایی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. این لانچر از زمان انتشار ۱۳ iOS منتشر شد و هر سال با عرضه سیستم‌عامل جدید iOS به روزرسانی می‌شود.

اکنون جدیدترین نسخه این لانچر می‌تواند آیکون‌ها را مشابه iOS کند و داک، کنترل سنتر و ویجت‌هایی مشابه iOS را به کاربران سیستم‌عامل اندروید ارائه دهد. البته امکانات این اپلیکیشن به همینجا ختم نمی‌شود و قابلیت‌هایی را در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد که حتی در سیستم‌عامل‌ iOS شاهد آن‌ها نیستیم.

با استفاده از این برنامه کاربران می‌توانند برنامه‌های خود را مطابق میل خود نام‌گذاری کنند، انیمیشن‌های Home Screen را تغییر دهند یا App Library را دوباره دسته‌بندی کنند.

لانچرهای iOS

همانطور که اشاره کردیم لانچرها تنها جهت تغییر ظواهر مورد استفاده قرار می‌گیرند و قابلیت‌های اصلی سیستم‌عامل را در اختیار کاربران خود قرار نمی‌دهند. در نتیجه و در صورت تمایل کاربران برای بهره‌مند شدن از امکانات دیگر این سیستم‌عامل، احتمال مهاجرت گسترده کاربران اندروید به iOS قوت می‌گیرد.

همانطور که مشاهده می‌کنید دو برنامه ۱۳ phone launcher و launcher iOS ۱۶ در پلی‌استور بیش از ۵۰ میلیون مرتبه دانلود شدند. هرچند، تا این لحظه محبوب‌ترین سیستم‌عامل در جهان اندروید ۱۳ است، اما این مسئله کاملا مشخص است که بسیاری از کاربران اندروید ممکن است به آیقون مهاجرت کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره پیش‌بینی مهاجرت گسترده کاربران اندروید به iOS چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر