;
coinex

بهترین والپیپرها در iOS 16 ؛ زیباترین تصاویر پس زمینه

بسیاری از افرادی که از گوشی‌های آیفون استفاده می‌کنند، به دنبال والپیپرهای جذابی هستند. اگر شما هم جزء این دسته از مردم هستید، با بهترین والپیپرها در iOS 16 همراه ما باشید.

بهترین والپیپرها در iOS 16 شامل موارد متنوعی می‌شود که ما قصد داریم در این نوشتار از تکراتو، برخی از آنها را برای شما قرار دهیم. پس اگر شما هم می‌خواهید یک والپیپر جذاب در گوشی خود انتخاب کنید، این مقاله برای شما مفید است.

به نقل از Techtrends.news، تصاویر پس‌زمینه جذاب یکی از مهم‌ترین المان‌های ظاهری هر گوشی هوشمند به نظر می‌رسد. با استفاده از این والپیپرهای جذاب، شما می‌توانید از محیط کاربری گوشی خود لذت بیشتری ببرید.

بیشتر بخوانید:

ترفندهای مخفی در iOS 16 ؛ ویژگی‌ها و قابلیت های پنهان

بهترین والپیپرها در iOS 16

شرکت اپل اخیراً به طور رسمی از نسخه جدید خود با نام iOS 16 رونمایی کرده است. این ورژن که جدیدترین ورژن گوشی‌های iOS است، والپیپرهای زیبایی دارد که در این نوشتار در دسترس شما قرار می‌گیرند.

بهترین والپیپرها در iOS 16

پیش از آنکه  با بهترین پس زمینه های iOS 16 آشنا شوید، خوب است بدانید که iOS 16 به دلیل به‌روزرسانی نسبت به iOS 15، قابلیت‌های بیشتری در اختیار کاربران قرار می‌دهد. یکی از مهم‌ترین و جذاب‌ترین ویژگی‌ها، سفارشی‌سازی صفحه قفل این گوشی است. صفحه قفل این گوشی از ویجت‌های مختلفی پشتیبانی کرده و کارت‌های اعلان پیام‌ها و هرگونه اعلان دیگری را در پایین صفحه قفل به نمایش می‌گذارد.

نکته مهمی که درباره بهترین والپیپرها در iOS 16 باید بدانید، این است که کاربران با استفاده از سفارشی‌سازی صفحه قفل این گوشی، می‌توانند فونت، حالت فوکوس، والپیپر و بسیاری از بخش‌های گوشی خود را تغییر دهند. برای اعمال این تغییرات، تنها کاری که آن‌ها باید انجام دهند این است که ویجت موردنظر خود را لمس کرده و سپس آن را نگه دارند. از دیگر ویژگی‌های این نسخه جدید از iOS، می‌توان به مواردی مانند قابلیت لغو یا ویرایش پیام‌ها، اضافه کردن ایموجی، تغییر متن، پرداخت و سایر ویژگی‌ها اشاره کرد.

بهترین والپیپرها در iOS 16

نکته دیگری که قبل از شناخت والپیپرهای آی او اس 16 باید بدانید، این است که نسخه مذکور هم‌اکنون به‌عنوان نسخه بتا 1 در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. بدین ترتیب، هرکسی که اکانت توسعه‌دهندگی داشته باشد، می‌تواند این نسخه بتا را روی گوشی آیفون خود نصب کرده و از آن لذت ببرد. برخی از افراد می‌گویند که احتمال دارد نسخه بتا 1 برای همه افراد که به‌صورت عمومی عرضه می‌شود، در ماه ژوئیه در اختیار همه افراد قرار بگیرد.

بهترین پس‌زمینه‌های iOS 16

پس از این‌که اطلاعاتی درباره نسخه جدید آیفون iOS 16 کسب کردید، وقت آن می‌رسد که برخی از بهترین و محبوب‌ترین پس زمینه های iOS 16 را بشناسید. این پس‌زمینه‌ها جذابیت بسیار زیادی به گوشی شما می‌دهند و به همین دلیل هم پیشنهاد می‌کنیم که آن‌ها را در گوشی خود استفاده کنید.

بهترین والپیپرها در iOS 16

این نسخه جدید احتمالاً امسال در دسترس همگان قرار خواهد گرفت. بعد از دریافت این نسخه و با اعمال والپیپرهای آی او اس 16 روی آن‌ها، می‌توانید احساس بهتری داشته باشید. شرکت اپل جدیدترین والپیپرهای خود را در رنگ‌های تاریک و روشن در دسترس کاربران قرار می‌دهد.

برای دانلود والپیپرهای آی او اس 16 روی گوشی خود در ادامه همراه ما باشید.

والپیپر Stock آیفون 16

بهترین والپیپرها در iOS 16

یکی از زیباترین والپیپرهای آی او اس 16 که جذابیت بسیار زیادی دارد، پس‌زمینه Stock است. همان طور که در تصویر مشاهده می‌کنید، در این والپیپر رنگ‌های زیادی وجود دارد. شما می‌توانید این تصویر را دانلود کرده و برای گوشی آیفون خود مورداستفاده قرار دهید. این والپیپر با تم آبی‌‌رنگی که دارد، می‌تواند جذابیت قابل‌توجهی به گوشی آیفون شما دهد.

بیشتر بخوانید:

دانلود والپیپر هوندا آکورد 2018 (Honda Accord) نسل دهم با کیفیت HD

دانلود والپیپر بوگاتی شیرون هایپر جی تی (Hyper GT) با کیفیت HD

والپیپر نجوم iOS 16

بهترین والپیپرها در iOS 16

والپیپر نجوم یکی دیگر از بهترین والپیپرها در iOS 16 به شمار می‌رود که زیبایی قابل‌توجهی به گوشی آیفون شما می‌بخشد. اگر به نجوم و یا ستاره‌شناسی علاقه دارید، پس به احتمال زیاد به این پس‌زمینه گوشی جذاب خواهید شد. همان طور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید، در این والپیپر، کره زمین و ماه وجود دارد که می‌تواند یادآور آسمان گسترده باشد.

والپیپر رنگارنگ آیفون 16

بهترین والپیپرها در iOS 16

یکی دیگر از پس زمینه های iOS 16 که زیبایی منحصربه‌فردی دارد، والپیپر رنگی بالا است که می‌تواند تا حد زیادی جلوه گوشی شما را تغییر دهد. همان طور که در این تصویر مشاهده می‌کنید، رنگ‌های متنوعی در این پس‌زمینه وجود دارد که همه آن‌ها با جذابیت خاصی قرار گرفته‌اند. ازآنجاکه این والپیپر رنگ‌های زیادی دارد، می‌تواند با هر رنگ قاب گوشی هماهنگ شود. پس اگر شما هم می‌خواهید یک والپیپر جذاب و رنگارنگ داشته باشید، این مورد می‌تواند گزینه خوبی برای شما به نظر برسد.

والپیپر بوکه (Bokeh) آیفون 16

بهترین والپیپرها در iOS 16

والپیپر بوکه را هم می‌توان یکی دیگر از بهترین والپیپرها در iOS 16 به شمار آورد. این والپیپر با رنگ‌های متنوع در دسترس شما قرار می‌گیرد و می‌تواند یک حس رؤیایی به گوشی شما القا کند. همان طور که می‌دانید، بوکه به افکتی مات در عکاسی گفته می‌شود که زیبایی منحصربه‌فردی به عکس می‌دهد. با استفاده از این والپیپر جذاب، شما می‌توانید زیبایی گوشی آیفون جدید خود را چندین برابر کنید.

والپیپر مشترک iOS 16

بهترین والپیپرها در iOS 16

یکی دیگر از والپیپرهای آی او اس 16 که بسیاری از افراد به دنبال آن هستند، پس‌زمینه مشترک نام دارد. این والپیپر با رنگ‌های متنوعی که دارد، این قابلیت را دارد که ظاهر گوشی شما را تا حد قابل‌توجهی تغییر دهد. از مهم‌ترین رنگ‌هایی که در این والپیپر مشاهده می‌شود، رنگ‌هایی مانند مشکی، قرمز، سبز و زرد هستند. پس تقریباً می‌توانند با هر رنگ قاب گوشی آیفونی ترکیب شوند.  اگر می‌خواهید با یک والپیپر جذاب، ظاهر صفحه قفل گوشی خود را تغییر دهید، این گزینه می‌تواند برای شما مفید باشد.

بیشتر بخوانید:

دانلود والپیپر خودروی مفهومی بوگوارد ایزابلا (Bogward Isabella) با کیفیت HD

دانلود والپیپر مرسدس ای ام جی GT C کوپه (Mercedes AMG GT C) با کیفیت HD

والپیپر رنگ‌های باریکه آیفون 16

بهترین والپیپرها در iOS 16

اگر به دنبال یک والپیپر رنگارنگ جذاب دیگر هستید، می‌توانید نگاهی به این پس‌زمینه بیندازید. همان طور که در تصویر بالا مشخص است، رنگ‌های زیادی به‌صورت باریکه در این والپیپر وجود دارند که همه آن‌ها به‌صورت خط‌های اریبی به شما نشان داده می‌شود. هر یک از این خط‌ها در پس‌زمینه‌های رنگی متفاوتی نمایان می‌شوند. اگر شما هم می‌خواهید ظاهر جدیدی به گوشی آیفون خود بدهید، این والپیپر می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

والپیپر آب‌وهوا iOS 16

بهترین والپیپرها در iOS 16

یکی دیگر از بهترین والپیپرها در iOS 16 که نمایانگر طبیعت است، پس‌زمینه آب‌وهوا نام دارد که طرفداران زیادی دارد. همان طور که در این تصویر مشاهده می‌‌کنید، این والپیپر نشان‌دهنده آسمان آبی به همراه خورشید در آن است. پس اگر شما هم می‌خواهید با استفاده از این والپیپر، ظاهر گوشی آیفون 16 خود را به شکل آسمان و طبیعت در تغییر دهید، این مورد می‌تواند گزینه مناسبی برای شما باشد.

والپیپر تبلیغاتی آیفون 16

بهترین والپیپرها در iOS 16

اگر به طبیعت علاقه دارید و می‌خواهید یک والپیپر دیگر در این حوزه داشته باشید، پس‌زمینه تبلیغاتی زیر می‌تواند گزینه چشمگیری برای شما باشد. همان طور که در این پیش‌نمایش زیر مشاهده می‌کنید، این والپیپر تصویری از علفزار به همراه یک ساختمان بزرگ را به نمایش می‌گذارد. در این پس‌زمینه، شما می‌توانید حس طبیعت را به‌راحتی احساس کنید. پس به‌طورکلی اگر به دنبال یک والپیپر جذاب برای افزایش حس طبیعت به گوشی خود هستید، این مورد را می‌توان یکی از بهترین پس زمینه های iOS 16 را به شمار آورد.

والپیپر آی‌پد OS (iPadOS)

بهترین والپیپرها در iOS 16

در نهایت، والپیپر آی‌پد OS هم را نیز می‌توان برای اغلب گوشی‌های جدید آیفون مورداستفاده قرار داد. این والپیپر که شامل رنگ‌های متنوعی می‌شود، به‌صورت دورانی بوده و زیبایی منحصربه‌فردی دارد. به همین دلیل هم این موارد را می‌توان بهترین والپیپرها در iOS 16 به شمار آورد. پس اگر شما هم می‌خواهید با استفاده از این پس‌زمینه جذاب، ظاهر گوشی آیفون 16 خود را تغییر دهید، می‌توانید از این والپیپر استفاده کنید.

کلام آخر

بهترین والپیپرها در iOS 16 شامل موارد زیادی می‌شوند که ما در این نوشتار از تکراتو، به بررسی برخی از زیباترین و محبوب‌ترین آن‌ها پرداختیم. با استفاده از این والپیپرهای جذاب، شما می‌توانید تا حد زیادی ظاهر گوشی آیفون خود را تغییر دهید.

سؤالات متداول

بهترین والپیپرهای آیفون 16 کدام‌اند؟

والپیپرهای متنوعی برای آیفون 16 در دسترس است که شما می‌توانید متناسب با سلیقه خود، یکی از بهترین آن‌ها را انتخاب کنید. از بهترین و زیباترین والپیپرهای iOS 16، می‌توان به پس‌زمینه‌های بوکه، Stock و مربوط به ستاره‌شناسی و نجوم اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

منبع: ytechb

نظر شما درباره این والپیپرها چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر