;
coinex

بهترین گوشی های قلم دار در بازار ایران [مرداد 1401]

گوشی‌های قلم دار از محبوب‌ترین محصولات بازار هستند. از این رو، ما در این مطلب بهترین گوشی های قلم دار در بازار ایران را معرفی می‌کنیم.

گوشی‌های قلم‌دار از محبوب‌ترین گوشی‌ها هستند زیرا انجام‌ سریع، بهتر و کاربردی‌تر کارها در این مدل‌ها باعث شده کاربرانی که گوشی‌های قلم‌دار را امتحان کرده‌اند، آن‌ را با هیچ چیز دیگری عوض نکنند.

قلم‌ها استفاده از گوشی همراه را آسان‌تر کرده‌اند، سرعت یاداشت کردن و نت‌نویسی را افزایش داده‌اند، میزان دقت را به صورت چشم‌گیری ارتقا داده‌اند و کنترل کردن برنامه‌ها راحت‌تر کرده‌اند. این موارد تنها بخشی از مزایا و فواید گوشی‌های هوشمند قلم دار است.

قلم‌هایی که در اسمارت فون‌ها استفاده می‌شوند، برای اولین بار در گوشی‌های ویندوز تحت عنوان وین پد استفاده شدند. ارائه‌ی چنین سخت افزاری خارج از انتظارات مردم بود و به همین خاطر هم باعث حیرت آن‌ها شد.

این قلم‌ها تحت عنوان استایلوس پن یا قلم لمسی شناخته می‌شوند. برای دانشجویان استفاده از چنین قلمی می‌تواند برای نوت برداری سر کلاس مفید باشد یا برای مهندسان نقشه‌کش، برای کمک به کارشان، این قلم‌ها اثرگذار هستند. اگر شما هم قصد خرید این مدل از گوشی‌ها را دارید با معرفی بهترین گوشی های دارای قلم همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های 2022 کدامند؟

با بهترین گوشی‌های شیائومی 2022 آشنا شوید

بهترین گوشی های قلم دار در بازار ایران

استایلوس قلمی است که از طریق آن می‌توانید روی گوشی‌های هوشمند بنویسید، بکشید و امضا کنید. قلم‌ها نه تنها برای گوشی‌های هوشمند ساخته شده‌اند، بلکه می‌توان از آن در دستیارهای دیجیتال شخصی، کنسول‌های بازی و تبلت‌های گرافیکی هم استفاده کرد. بهترین گوشی های قلم دار در بازار ایران در ادامه معرفی شده‌اند.

گلکسی S22 Ultra

بهترین گوشی های قلم دار در بازار ایران

  • صفحه نمایش: 6.8 اینچ
  • پردازنده: Snapdragon 8 Gen 1
  • باتری: 5000 میلی‌آمپر ساعتی

در سال 2022 سامسونگ S22 Ultra را معرفی کرد و قلم محبوب سری نوت هم در S22 Ultra حضور داشت. این قلم در بدنه قرار دارد و تمامی امکانات قلم سری نوت را نیز ارائه می‌دهد.

تاخیر قلم در S22 Ultra به 2.8 میلی‌ثانیه رسیده که واقعا تحسین برانگیز است. این تاخیر کم باعث می‌شود که کار کردن با S Pen مانند کار با یک قلم معمولی باشد و اثر قلم پس از لمس صفحه بلافاصله قابل ملاحظه است.

گلکسی Z Fold 3

بهترین گوشی های قلم دار در بازار ایران

  • صفحه نمایش: 7.6 اینچ
  • پردازنده: اسنپدراگون 888
  • باتری: 4400 میلی آمپر ساعت

شهرت گوشی‌های سری Z Fold به دلیل قابلیت تاشدن‌ آن‌هاست. با این وجود دلایل بسیار دیگری به جز این قابلیت وجود دارند که باعث می‌شوند Z Fold 3، ارزش پول شما را داشته باشد.

مطمئناً یکی از دلایلی که باعث محبوبیت سری نوت سامسونگ شده، قلم آن است. با خرید Z Fold 3 می‌‌توانید از این قلم هوشمند استفاده کنید. تقریباً هر کاری را که می‌توانید در سری نوت با قلم خود انجام دهید، در Z Fold 3 نیز توانایی انجام آن را خواهید داشت.

این محصول از گوشی های سامسونگ دارای قلم استایلس در بازار است. در قبال پولی که می‌پردازید، صاحب یک گوشی کامل می‌شوید که تقریباً از تمام تکنولوژی‌های روز دنیا بهره می‌برد.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی سامسونگ از نظر باتری و نگهداری شارژ

بهترین گوشی های تاشو

گلکسی S21 اولترا

بهترین گوشی های قلم دار در بازار ایران

  • صفحه نمایش: 6.8 اینچ
  • پردازنده: Exynos 2100
  • باتری: 5000 میلی آمپر ساعت

این گوشی می‌تواند انتخابی خوب برای کسانی باشد که یک گوشی کامل و با قابلیت‌های فراوان می‌خواهند. این مدل از گوشی های سامسونگ دارای قلم استایلس است اما متاسفانه سامسونگ در بسته‌بندی S21 اولترا، قلمی قرار نداده است. بنابراین، اگر دوست دارید از قلم‌های مخصوص سامسونگ در این گوشی استفاده کنید، باید هزینه‌ای جداگانه برای خرید آن در نظر بگیرید.

S21 اولترا هر نیازی که از یک گوشی قلم‌دار دارید را برآورده می‌کند. می‌توان گفت این گوشی، چیزی از سری نوت کم ندارد و با خرید یک قلم هوشمند، دقیقاً انگار با یکی از مدل‌های این سری طرف هستید.

سامسونگ همیشه وسواس خاصی روی گوشی‌های پرچم‌دار خود داشته است. این موضوع باعث شده تا این گوشی‌ها همیشه با کیفیت و کاربرپسند باشند.

گلکسی S20 FE

بهترین گوشی های قلم دار در بازار ایران

  • پردازنده: اسنپدراگون ۸۶۵
  • صفحه نمایش: 6.5 اینچ
  • باتری:4500 میلی آمپر ساعت

این گوشی هوشمند صفحه نمایش ۶.۵ اینچی FHD Infinity-O ۱۲۰ هرتزی دارد که حس لذت استفاده از قلم را افزایش می‌دهد. این دستگاه دارای پردازنده اسنپدراگون ۸۶۵ است که عملکرد و قابلیت چند وظیفه‌ای شگفت‌انگیزی را ارائه می‌دهد.

محبوبیت و کارایی این محصول به شدت بالاست و همین باعث شده یکی از بهترین گوشی های دارای قلم بازار باشد.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی تا 20 میلیون تومان

بهترین گوشی تا 5 میلیون تومان در بازار ایران

گلکسی نوت 9

بهترین گوشی های قلم دار در بازار ایران

  • پردازنده: اسنپدراگون ۸۴۵
  • صفحه نمایش: 6.4 اینچی
  • باتری: 4000 میلی آمپر ساعت

نوت ۹ از گوشی های سامسونگ دارای قلم استایلس محسوب می‌شود. برای بهترین استفاده از این قلم فعال، یک صفحه نمایش ۶.۴ اینچی QHD+ بر اساس فناوری انقلابی super AMOLED در نظر گرفته شده است.

در قلب نوت ۹، یک اسنپدراگون ۸۴۵ را قرار دارد که با پردازنده گرافیکی MALI کار می‌کند تا کار چندوظیفه‌ای یا حجم کاری خلاقانه را به سرعت انجام دهد. باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی این گوشی نسبت به گوشی‌های میان رده جدید زمان کمتری به شما شارژدهی می‌دهد اما می‌تواند کار شما را برای ساعاتی راه بیاندازد.

Microsoft Duo 2

بهترین گوشی های قلم دار در بازار ایران

  • صفحه نمایش: 8.3 اینچ
  • پردازنده: پردازنده اسنپدراگون 888
  • باتری: 4449 میلی آمپر ساعت

در 22 سپتامبر 2021 مایکروسافت Microsoft Duo 2 معرفی کرد که از قلم نیز پشتیبانی می‌کند. این گوشی به دو صفحه نمایش 5.8 اینچی مجهز شده که در کنار هم یک صفحه نمایش 8.3 اینچی را تشکیل می‌دهند.

به دلیل داشتن صفحه نمایش بزرگ، قلم کاربرد زیادی داشته و قابلیت‌های زیادی را به گوشی اضافه کرده است. البته مایکروسافت در بخش‌های دیگر این گوشی کم نگذاشته و با قرار دادن پردازنده اسنپدراگون 888، دو دوربین 12 و یک دوربین 16 مگاپیکسلی و صفحه نمایش 90 هرتزی آمولد نشان داده که می‌تواند رقیب قدری برای برندهای معروفی مانند سامسونگ باشد.

گلکسی نوت 20

بهترین گوشی های قلم دار در بازار ایران

  • صفحه نمایش: 6.7 اینچ
  • پردازنده: Exynos 990
  • باتری: 4300 میلی آمپر ساعت

با قلم سبک و خوش‌دست این گوشی می‌توانید یادداشت بردارید، نقاشی کنید یا حتی فایل پاورپوینت خود را به راحتی برای همکاران خود ارائه دهید. تکنولوژی جدید سامسونگ در ساخت قلم این گوشی باعث شده تا استفاده از آن تجربه‌ای بسیار دل‌چسب باشد.

اگر دنبال یک تجربه‌ی بی‌نقص هستید، گلکسی نوت 20 گزینه‌ای بسیار مناسب است. نوت 20 با نمایشگر 6.7 اینچی با کیفیت خود، این امکان را به شما می‌دهد تا از امکانات قلم خود، به بهترین نحو ممکن بهره ببرید.

بیشتر بخوانید:

بهترین گوشی های آنر 2022 ؛ آشنایی با موبایل های جدید HONOR

بهترین گوشی های سامسونگ 2022 [تاریخ عرضه و مشخصات احتمالی]

گلکسی نوت 20 اولترا

بهترین گوشی های قلم دار در بازار ایران

  • صفحه نمایش: 6.9 اینچ
  • پردازنده: Exynos 990
  • باتری: 4500 میلی آمپر ساعت

نوت 20 اولترا قدم را فراتر گذاشته و در جهات مختلفی نسبت به نوت 20 پیشرفت داشته است. اگر می‌خواهید صاحب یکی از بهترین گوشی های قلم دار در بازار ایران شوید، بدون شک می‌توانید نوت 20 اولترا را انتخاب کنید.

از نظر قابلیت‌های قلم، نوت 20 و نوت 20 اولترا هیچ فرقی با هم ندارند. البته به دلیل سخت افزار قوی‌تری که در نوت 20 اولترا به کار رفته، تاخیر عملکرد قلم در این نسخه به وضوح کمتر است.

گلکسی نوت 20 اولترا نسخه‌ی کامل‌تر نوت 20 بوده و تنها تفاوت این گوشی با نوت 20، پیشرفت‌های جزئی سخت‌افزاری و اندازه‌ی آن است.

گلکسی نوت 10 پلاس

بهترین گوشی های قلم دار در بازار ایران

  • صفحه نمایش: 6.8 اینچ
  • پردازنده: Exynos 9825
  • باتری: 4300 میلی آمپر ساعت

گلکسی نوت ۱۰ پلاس یکی از گوشی های سامسونگ دارای قلم استایلس است. سری تلفن‌های همراه نوت سامسونگ دارای قلم هستند و این قلم توانایی انجام بسیاری از کارها را دارد.

از جمله این کارها می‌توان به ایجاد نوشته‌ها و نوت‌ها، مشاهده‌ی آن‌ها، رنگ‌آمیزی تصاویر، استفاده از بیکسبی ویژن، بزرگنمایی، قابلیت نوشتن روی صفحه نمایش، نوت برداری روی صفحه نمایش خاموش، انتخاب هوشمند بخشی از صفحه نمایش، ترجمه، نوشتن در تقویم و قابلیت کنترل شیوه‌ی ارائه مطلب اشاره کرد.

موتو جی استایلوس

بهترین گوشی های قلم دار در بازار ایران
بهترین گوشی های قلم دار در بازار ایران
  • صفحه نمایش: 6.8 اینچ
  • پردازنده: اسنپدراگون 678
  • باتری: 4000 میلی آمپر ساعت

موتورولا با این گوشی ثابت کرده که می‌تواند با قیمت کم، گوشی‌هایی با کیفیت بسیار خوب تولید کند. موتو جی استایلوس، یک گوشی قدرتمند و زیباست که با قیمتی مناسب به فروش می‌رسد.

این گوشی در بسته‌بندی خود، یک قلم هوشمند نیز دارد. با این قلم می‌توانید نقاشی کنید، رنگ آمیزی کنید، یادداشت بردارید، یا از آن برای کپی کردن متون استفاده کنید.

قلمی که با این گوشی عرضه می‌شود، بسیار سبک و خوش‌دست است. این قلم طوری در کنار گوشی جاسازی شده که به زیبایی ظاهری آن هیچ آسیبی وارد نمی‌کند و باعث شده یکی از بهترین گوشی های قلم دار در بازار ایران باشد.

بیشتر بخوانید:

بهترین دوربین گوشی 2022 کدامند؟

با بهترین گوشی‌های گیمینگ در سال 2022 آشنا شوید!

ال جی استایلو 6

بهترین گوشی های قلم دار در بازار ایران
بهترین گوشی های قلم دار در بازار ایران
  • صفحه نمایش: 6.8 اینچ
  • پردازنده: Mediatek MT6765 Helio P35
  • باتری: 4000 میلی آمپر ساعتی

با حداقل هزینه نیز می‌توانید صاحب یکی از بهترین گوشی های قلم دار در بازار ایران شوید! ال جی استایلو 6، یکی دیگر از سری گوشی‌های قلم‌دار شرکت LG است که می‌تواند انتظارات شما از یک گوشی قلم‌دار را تا حد خوبی برآورده کند.

ال جی استایلو 6، نمایشگری 6.8 اینچی دارد که کار با قلم را کاملاً آسان می‌کند. ظاهر مدرن و امکانات خوب این گوشی، باعث می‌شود این گوشی در زمره بهترین گوشی های قلم دار در بازار ایران باشد.

البته واضح است که امکانات قلم این گوشی، در مقایسه با گلکسی نوت و حتی LG Q Stylo Plus کمتر است.

هواوی Mate 20

هواوی Mate 20
بهترین گوشی های قلم دار در بازار ایران
  • پردازنده: HI Silicon Kirin 980
  • صفحه نمایش: 6.53 اینچ
  • باتری: 4000 میلی آمپر ساعت

هواوی Mate 20 یکی از پرچم‌داران هوآوی در سال 2018 بوده که از قلم استایلس پشتیبانی می‌کند اما باید این قلم را جداگانه با هزینه‌ای مجزا خریداری کنید.

از آنجایی که این گوشی قدیمی است، از نظر باتری و پردازنده نسبت به گوشی‌های نسل جدید ضعیف‌تر است؛ با این حال، ایت دستگاه را می‌توان یکی از بهترین گوشی های دارای قلم دانست.

در این مطلب به بررسی و معرفی بهترین گوشی های دارای قلم پرداختیم. گوشی های سامسونگ دارای قلم استایلس نیز معرفی شدند. گوشی‌های هوشمند قلم دار به لطف کارایی آسان و عملکرد سریع به سرعت جای خود در بین مردم باز کردند. تنوع این مدل گوشی‌ها در بازار زیاد است و شما باید با توجه به نیازهای خود می‌توانید یکی از این گوشی‌ها را انتخاب کنید. این گوشی‌ها هر کدام مزایا و ویژگی‌های خاص خود را دارند.

سوالات متداول

گوشی قلم دار چی بخریم؟

برندهایی مختلفی در زمینه تولید گوشی هوشمند و گوشی‌های دارای قلم در بازار فعال هستند. شرکت‌هایی چون سامسونگ، هواوی، ال جی و … گوشی‌های قلم دار با کیفیتی در بازار تولید کرده‌اند و شما می‌توانید با توجه به بودجه و سلیقه خود مدل مناسبی را انتخاب کنید. در این بین محصولات سامسونگ مانند گلکسی S22 Ultra، گلکسی Z Fold 3، گلکسی S21 اولترا، سامسونگ گلکسی نوت 20 و … محصولاتی حرفه‌ای هستند.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در مورد بهترین گوشی های قلم دار در بازار ایران چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و سایر کاربران در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر