;
coinex

ایسوس ROG Phone 6D تایید شد؛ عضو جدید خانواده گیمینگ ایسوس

طبق جدیدترین اطلاعات، به زودی از ایسوس ROG Phone 6D رونمایی می‌شود. برای آشنایی با مشخصات این گوشی و تغییرات آن نسبت به ایسوس ROG Phone 6 با ما همراه باشید.

احتمالاً ایسوس به زودی از یک گوشی هوشمند جدید رونمایی می‌کند. طبق گواهینامه‌های ثبت شده برای این گوشی و اطلاعاتی که توسط یک افشاگر شناخته شده منتشر شده، این گوشی با برند ROG تولید می‌شود. گفته شده که محصول جدید ایسوس، یک مدل متفاوت و جدید از ROG Phone 6 است.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی‌های گیمینگ 2022

جزئیات بیشتر از ایسوس ROG Phone 6D

اوایل امروز دو گوشی جدید ایسوس با شماره مدل‌های ASUS_AI2203_A و ASUS_AI2203_B در سایت 3C شناسایی شدند. یکی از افشاگران شناخته شده دنیای فناوری (Digital Chat Station) می‌گوید این شماره مدل‌ها متعلق به ایسوس ROG Phone 6D هستند که هنوز از آن رونمایی نشده است. این گوشی در صفحه مربوط به گواهینامه RoHS در سایت رسمی ایسوس هم به چشم می‌خورد که نام رسمی آن برای بازاریابی و تبلیغات را نشان می‌دهد.

ایسوس ROG Phone 6D

به گفته این افشاگر، گوشی جدید ایسوس ROG Phone 6D مجهز به چیپ‌ست مدیاتک Dimensity 9000 پلاس است. این نشان می‌دهد که حرف D در نام این گوشی مربوط به کلمه Dimensity است.

همچنین به گفته او در این گوشی از یک صفحه نمایش فلت 165 هرتزی، تولید شرکت سامسونگ استفاده شده است. دوربین اصلی این گوشی IMX766 50 مگاپیکسلی ساخت شرکت سونی است و مجهز به یک باتری 6000 میلی‌آمپر ساعتی با قابلیت شارژ سیمی سریع 65 وات خواهد بود.

بر اساس مشخصات اعلام شده، گوشی جدید ایسوس ROG Phone 6D ظاهراً نسبت به ایسوس ROG Phone 6 اصلی فقط از نظر چیپ‌ست تغییر داشته است چراکه در مدل اصلی ROG Phone 6 از تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 استفاده شده بود.

حتماً در هفته‌های پیش رو شما را در جریان سایر تغییرات و مشخصات گوشی ایسوس ROG Phone 6D قرار خواهیم داد پس همچنان با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره مشخصات ایسوس ROG Phone 6D چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر