;
coinex

اکوسیستم یکپارچه اوپو پانتانال این شرکت را رقیب اپل می‌کند؟

اکوسیستم یکپارچه اوپو پانتانال تمامی دستگاه‌های ساخت اوپو اعم از تبلت، گوشی و ساعت هوشمند را به صورت یکپارچه به هم متصل می‌کند.

اوپو قصد دارد توسط اکوسیستم یکپارچه اوپو پانتانال یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های اپل را به گوشی‌های خود بیاورد. این قابلیت مهم اپل که ارتباطی پایدار بین محصولات مختلف این شرکت برای طرفداران آن ایجاد می‌کند، اتصال یکپارچه پلتفرم‌ها نام دارد.

نحوه کار این ویژگی به این صورت است که تمامی سیستم‌عامل‌های شرکت اپل یعنی MacOS، iOS و iPadOS به طور منسجم در کنار هم در اکوسیستم اپل یکپارچه شده و سهولت در اشتراک‌گذاری رسانه و فایل‌ها میان محصولات مختلف اپل نظیر آیپد، آیفون و مک‌بوک را در یک مکان و به صورت همزمان به ارمغان می‌آورد. اکنون اوپو با راه‌اندازی این قابلیت قصد دارد با اپل به رقابت بپردازد. نام اکوسیستم یکپارچه اوپو، پانتانال است.

این برای اولین بار نیست که برند‌های سازنده گوشی‌های اندرویدی به تقلید از این ویژگی اپل قصد طراحی اکوسیستمی یکپارچه برای کاربران خود دارند. پیش از این هوآوی توسط سیستم‌عامل HarmonyOS تبلت، لپ‌تاپ میت‌بوک، تلویزیون هوشمند و گوشی‌های خود را یکپارچه‌سازی کرده است.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های اوپو (Oppo)

اکوسیستم یکپارچه اوپو پانتانال

اوپو، بزرگ‌ترین برند لوازم الکترونیکی BBK دیروز با اعلام در حساب رسمی شبکه اجتماعی ویبو (Weibo) خود رسماً به حوزه اکوسیستم هوشمند یکپارچه وارد شد. این اکوسیستم طبق اعلام اوپو، پانتانال (Pantanal) نام دارد؛ که به دنبال برقراری ارتباط میان گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها، ساعت‌های هوشمند و دیگر دستگاه‌های اوپو خواهد بود.

اوپو برنامه دارد که پانتانال را در کنفرانس توسعه‌دهندگان ODC 2022 چین در سه‌شنبه آینده معرفی کند. نام این اکوسیستم در واقع برگرفته از مکانی در آمریکای جنوبی است که از طرف سازمان یونسکو به عنوان میراث جهانی ثبت شده است.

اکوسیستم یکپارچه اوپو پانتانال

پانتانال بزرگترین و بکرترین تالاب گرمسیری جهان است. منطقه پانتانال با عبور از سه کشور بولیوی، برزیل و پاراگوئه در قاره آمریکای جنوبی مساحتی بیش از 42 میلیون هکتار دارد، که اگر فرضاً در اروپا قرار داشت، مساحت آن از حداقل 9 کشور اروپا مانند انگلستان، ایرلند، اتریش، مجارستان و یونان بیشتر بود. این منطقه آب شیرین چند میلیون نفر از ساکنان سه کشور مذکور واقع در قاره آمریکای جنوبی را تأمین می‌کند.

به نظر می‌رسد که اکوسیستم یکپارچه اوپو پانتانال، به همراه سیلیکون تصویربرداری Marisilicon X و یک دستگاه ناشناخته دیگر سه عرضه مهم امسال این شرکت باشند.

بیشتر بخوانید:

به نظر شما اکوسیستم یکپارچه اوپو پانتانال این شرکت را رقیب اپل می‌کند؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر