;
coinex

آیفون 14 مینی کنسل نشده ؛ غافلگیری بزرگ اپل برای همه افشاگران!

بیشتر افشاگران اپل از توقف تولید آیفون مینی خبر داده بودند و  گفته بودند آیفون مکس به جای آ« رونمایی خواهد شد. حالا اما یک خرده فروش می‌گوید، آیفون 14 مینی معرفی می‌شود.

طبق گزارش 91Mobiles، یک خرده فروشی بزرگ که دارای همکاری نزدیکی با اپل است و در منطقه آسیا – اقیانوسیه قرار دارد، به طور اتفاقی فاش کرده که اپل خود را برای رونمایی از آیفون و آیپد آماده می‌کند و گوشی آیفون 14 مینی را در وب سایت خود فهرست کرده است. این بدان معنا است که برخلاف گفته‌های پیشین، خبری از لغو آیفون 14 مینی نیست.

بیشتر بخوانید: تاریخ رونمایی آیفون 14 همزمان با انتشار رندرهایی بسیار باکیفیت فاش شد

آیفون 14 مینی

طبق شایعه‌ها، اپل تصمیم به برگزاری هر چه زودتر رویداد جدید خود دارد. برخلاف تولید کنندگان گوشی‌های اندرویدی که قبل از معرفی و رونمایی محصول، اطلاعاتی را در مورد آن فاش می‌کنند؛ اپل علاقه‌ای به این کار ندارد. اطلاعات اپل را معمولا از افشاگران اطلاعات می‎شنویم، ولی خیلی مواقع هم پیش آمده است که اپل کاربران خود را شگفت زده و غافلگیر کند.

آیفون 14 مینی

چند ماه پیش، موضوع خداحافظی اپل با آیفون مینی‌ها مطرح شد. به علت این که فروش این آیفون‌ها زیاد نبود، انتظار چنین تصمیمی را از اپل داشتیم و تعجب نکردیم. بنابر گفته‌ها، قرار بود آیفون مکس جایگزینی برای آیفون مینی باشد.

اما اطلاعات اخیر مربوط به خرده فروشی بزرگ، فکر ما را مشغول کرد و بار دیگر دیدیم که در مورد شرکت اپل نمی‌توانیم با اطمینان صحبت کنیم و عملا تا قبل از برگزاری رویداد جدید اپل، صحت این موضوع را نیز نخواهیم دانست.

همچنین خرده فروش بزرگ مذکور می‌گوید، علاوه بر معرفی چهار مدل گوشی آیفون، شاهد رونمایی از آیپد ۱۰٫۲ اینچ نسل دهمی، آیپد پرو ۱۲٫۹ اینچ نسل ششمی و آیپد پرو ۱۱ اینچ نسل چهارمی خواهیم بود.

بنابر شایعات اخیر، اپل در 16 شهریور مال سال جاری، طی رویدادی که از قبل ضبط شده است، گوشی‌های آیفون 14، آیفون 14 مکس (شاید نسخه مینی)، آیفون 14 پرو، آیفون 14 پرو مکس را رونمایی خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد کنسل نشدن آیفون 14 مینی چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر