;
coinex

کنترلر دوال سنس اج توسط سونی رونمایی شد

اخیرا سونی از کنترلر دوال سنس اج خود رونمایی کرده که قابلیت‌های شخصی‌سازی فراوانی (بسیار بیش از نسخه معمولی) در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

کنترلر جدید اج دارای چندین آپگرید قابل توجه نسبت به نسخه معمولی است و پروفایل کنترل،‌ قابلیت کامل شخصی‌سازی تمام دکمه‌های کنترلر، درپوش جوی استیک قابل تعویض،‌ دکمه بازگشت به عقب و امکانات جدید دیگر به آن اضافه شده است.

بیشتر بخوانید: تاریخ رونمایی هدست واقعیت مجازی سونی مشخص شد

کنترلر دوال سنس اج توسط سونی

مهمترین تغییر ظاهری این محصول نسبت به نسخه معمولی،‌ مربوط به طرح جدید بالای جوی استیک است که حالا در نسخه Edge به رنگ مشکی و مات بدل شده است. علاوه بر این لوگوی چهارگانه پلی‌استیشن نیز بر روی این دسته طراحی شده است.

این کنترلر با طراحی جدیدی در قاب جلویی عرضه می‌شود و شخصی‌سازی همه دکمه‌ها و پروفایل کنترلی مختلف از مهمترین قابلیت‌های آن نسبت به نسخه معمولی است.

کنترلر دوال سنس اج توسط سونی رونمایی شد

قابلیت جدید Ultra-Customizable Controls در محصول جدید سونی،‌ این امکان را به کاربران می‌دهد تا عملکرد همه دکمه‌ها را غیرفعال کرده یا تغییر دهند. با این ویژگی حتی می‌توانید حساسیت جوی‌استیک دسته را کنترل کنید. در نسل جدید این کنترلر کاربر می‌تواند برای پاسخگویی بهتر، عملکرد دکمه‌ها را ارتقا دهد.

سونی همچنین برای این دسته امکان خیره چند پروفایل تنظیم کنترلر را بسته به نیاز گیمر و نوع بازی او در نظر گرفته است. لازم به ذکر است که در این نسخه، دکمه جدید Fn افزوده شده که به کاربر این امکان را می‌دهد تا در حین بازی بلافاصله پروفایل کنترلر خود را تغییر دهد و یا اقدامات دیگر، مانند تنظیم صدای بازی، بررسی چت‌ها و موارد دیگر را انجام دهد.

کنترلر دوال سنس اج توسط سونی رونمایی شد

درپوش‌های جوی استیک دسته نیز در این نسخه قابلیت تعوض دارند و کاربر می‌ـواند نسخه‌های مختلفی از آن‌ها را انتخاب کنید. سونی همچنین ماژول‌های فیزیکی جوی استیک کنترلر اج را به نحوی طراحی کرده تا در صورت لزوم امکان تعویض آن‌ها وجود داشته باشد.

نکته جذاب دیگر اینکه در کنترلر جدید، دکمه‌های برگشت به عقب که آخرین بار در کنترلر دوال‌شاک پلی استیشن 4 ارائه شده بودند نیز بار دیگر به چشم می‌خورند.

در پایان باید گفت که کنترلر جدید پلی استیشن 5 از همه ویژگی‌های نسخه اصلی و معمولی برخوردار است و بازخورد لمسی،‌میکروفون داخلی و دیگر قابلیت‌های دوال سنس در آن لحاظ شده است.

کنترلر دوال سنس اج توسط سونی رونمایی شد

سونی تاریه عرضه و جزئیات بیشتر DualSense اج را طی ماه‌های آتی اعلام می‌کند، در نتیجه تا زمان اعلام خبر رسمی در این باره باید صبر داشت اما باید گفت که اگر این محصول در تعطیلات پایان سال یا اوایل سال 2023 عرضه نشود، یحتمل اطلاعات بیشتری از آن منتشر می‌شد.

بیشتر بخوانید:

دیدگاه شما درباره معرفی کنترلر دوال سنس اج توسط سونی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر