;
coinex

تاریخ رونمایی هدست واقعیت مجازی سونی مشخص شد

تاریخ رونمایی هدست واقعیت مجازی سونی در پست جدید حساب اینستاگرام این کمپانی اعلام شد. این محصول اوایل سال ۲۰۲۳ در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

پیش از اینکه تاریخ عرضه این هدست واقعیت مجازی مشخص شود، برخی از تحلیلگران اعتقاد داشتند که هدست VR2 سونی برای انتشار در سال ۲۰۲۳ برنامه‌ریزی شده است. لازم به ذکر است که فروردین گذشته، یکی از تحلیلگران ادعا کرده بود که معرفی هدست واقعیت مجازی سونی با تاخیر روبه‌رو می‌شود و در نتیجه، از این محصول در سال ۲۰۲۳ رونمایی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: بهترین هدست های واقعیت مجازی (VR)

تاریخ رونمایی هدست واقعیت مجازی سونی

تقریبا سه ماه پیش یکی از تحلیلگران با سابقه صنعت، آقای مینگ چی‌کو ادعا کرد که تولید هدست VR۲ در نیمه دوم سال ۲۰۲۲ آغاز می‌شود و تاریخ رونمایی از هدست واقعیت مجازی سونی، در چند ماه اول سال ۲۰۲۳ خواهد بود.

PSVR2

در رویداد CES ۲۰۲۲ کمپانی سونی برخی از مشخصات PSVR ۲ را برای طرفداران خود به اشتراک گذاشت. همچنین در این مراسم، عنوان Horizon Call of the Mountain معرفی شد که توسط استودیو گوریلا و فایراسپرایت برای هدست واقعیت مجازی سونی توسعه یافته است.

در اینجا خالی از لطف نیست به این موضوع اشاره کنیم که طبق ادعای شرکت سونی بیش‌از 20 عنوان برای هدست VR2 در حال توسعه است. یکی از بازی‌های این هدست، نسخه واقعیت مجازی KillZone خواهد بود که می‌تواند تجربه شگفت‌آوری را برای طرفداران خود به همراه داشته باشد.

ماه گذشته برخی از مشخصات رابط کاربری هدست VR۲ و قابلیت‌های آن منتشر شد که از جمله آن‌‌ها می‌توان به پشتیبانی از حالت پخش زنده، مشاهده محیط اطراف و حالت سینماتیک اشاره کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره تاریخ رونمایی هدست واقعیت مجازی سونی چیست؟ لطفا دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید و جدیدترین اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر