;
coinex

ربات خانگی Miko 3 ؛ دوست و اسباب‌بازی هوشمند برای کودکان! [+ویدیو]

این روزها که ربات‌های انسان‌نمای تسلا و شیائومی غوغای بزرگی به پا کرده‌اند، معرفی ربات خانگی Miko 3 به عنوان یک اسباب‌بازی مدرن اتفاق خاص و متفاوتی است.

ربات خانگی Miko 3 یک ربات هوشمند مخصوص کودکان است که می‌تواند مانند اسباب‌بازی و مثل یک دوست با کودکان ارتباط برقرار کند. در سالیان گذشته تا به امروز ربات‌های مختلفی با طراحی هوش مصنوعی برای کودکان تولید و عرضه شده است که از جمله این ربات‌ها می‌توان به اسب شاخ‌دار رباتیک یا رباتی که می‌تواند به کودک کمک کند تا از خیابان عبور کند اشاره کرد.

از میان تمامی این ربات‌ها این ربات خانگی در بین کودکان ۵ تا ۱۰ سال محبوبیت بسیاری کسب کرده است زیرا می‌تواند احساسات خود را بیان کند و با کاربر به‌مرور زمان سازگاری پیدا کند.

بیشتر بخوانید: ایلان ماسک: ربات های تسلا توان آشپزی کردن و مراقبت از سالمندان را دارند!

ربات خانگی Miko 3

شرکت میکو در سال ۲۰۱۵ آغاز به فعالیت کرد و فعالیت آن در زمینه هوش مصنوعی، ساخت ربات و اینترنت اشیا بوده است. ربات خانگی Miko 3 مانند یک عروسک برای کودک شما کاربرد دارد و از جمله قابلیت‌های آن می‌توان به رقصیدن، داستان‌گویی، پاسخ به سؤالات کودک و برقرار کردن تماس تلفنی مانند یک گوشی هوشمند اشاره کرد.

ربات خانگی Miko 3 ؛ دوست و اسباب‌بازی هوشمند برای کودکان! [+ویدیو]

همچنین باید بدانید که این ربات طراحی بسیار زیبا و منحصر به فردی دارد. این شرکت تولید کننده اعلام کرده که شخصیت‌های کارتون‌های دیزنی را به این ربات اضافه خواهد کرد و کتابخانه محتویات و داده‌های آن را هم گسترش می‌بخشد، بنابراین کودکان شما می‌توانند به‌تمامی شخصیت‌های محبوب خودشان در فیلم‌های دیزنی دسترسی پیدا کنند.

شرکت میکو اعلام کرده است که با شرکت دیزنی و پیکسار برای داستان‌سرایی و کتاب‌خوانی کاراکترهای انیمیشنی دیزنی در ربات خانگی Miko 3 خود قرارداد همکاری بسته است.

به‌زودی این ربات می‌تواند داستان‌های بسیار معروفی را مثل شیر شاه، موانا، زوتوپیا، کوکو، داستان اسباب‌بازی‌ها و دیگر انیمیشن‌های کارتونی دیزنی را برای فرزندان شما بخواند. مدیرعامل میکو اعلام کرده است که شرکت آن‌ها جزو اولین شرکت‌هایی است که ربات‌ها را با همکاری کمپانی دیزنی طراحی کرده و تصمیم دارند که در آینده هم به این همکاری ادامه دهند.

ربات خانگی Miko 3 ؛ دوست و اسباب‌بازی هوشمند برای کودکان! [+ویدیو]

دسترسی داشتن این ربات جدید به داستان‌های دیزنی از طریق اپلیکیشن آن صورت می‌پذیرد. فرزند شما می‌تواند علاوه بر اینکه داستان‌های انیمیشنی را تماشا کند، به کمک نمایشگر لمسی که در طراحی این ربات قرار گرفته است به کتاب‌های صوتی مختلف گوش فرادهد و داستان‌های آن را به‌راحتی بخواند.

البته باید بدانید در حال حاضر محتواها و داستان‌های دیزنی بر روی ربات خانگی Miko 3 به‌صورت رایگان عرضه می‌گردد و شما می‌توانید برای دسترسی کامل به محتواهای دیزنی سالانه مبلغی را به دلار پرداخت کنید. در حال حاضر قیمت این ربات ۲۹۹ دلار برآورد شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره ربات خانگی Miko 3 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    من این ربات رو از دبی خریدم ولی متاسفانه تو تهران به نت وصل نمیشه یا گویا فیلتره.کسی میتونه کمک کنه چطوری میشه راه اندازی کرد؟

    پاسخ