;
coinex

ایلان ماسک: ربات های تسلا توان آشپزی کردن و مراقبت از سالمندان را دارند!

ظاهرا ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا در راستای تحقق اهداف خود برای فراهم‌کردن زندگی در مریخ، حسابی مشغول‌به‌کار بوده و هدف بعدی او، ساخت ربات های تسلا با قابلیت آشپزی و مراقبت از سالمندان است.

ماه گذشته، مقاله‌ای از ایلان ماسک در مورد چشم‌انداز توسعه فناوری‌هایی که سبک زندگی افراد را تغییر می‌دهد، در نشریه رسمی اداره امور فضای سایبری چین منتشر شد که درباره مسائل امنیت اطلاعات بود. ماسک ایده‌های خود را در مورد زمینه‌های کاربرد ربات‌های انسان نمای توسعه یافته توسط تسلا به اشتراک گذاشت.

توانایی آشپزی و مراقبت از سالمندان در ربات های تسلا

ایلان ماسک قصد دارد نمونه اولیه قابل اجرا از ربات تسلا بات را در پایان ماه آینده به نمایش بگذارد. همچنین، تولید انبوه این ربات، سال آینده در شرکتی در تگزاس آغاز می‌شود. ماسک قبلاً توضیح داده بود که چنین روبات‌هایی در ابتدا برای انجام کارهای ساده استفاده خواهند شد؛ اما با گذشت زمان، نرم‌افزار آنها به سطحی می‌رسد که به آنها اجازه می‌دهد تا دستیارهای روزمره برای تعداد زیادی از مردم باشند.

ربات‌های تسلا
نمونه اولیه از ربات های تسلا

ایلان ماسک اکنون دیدگاه خود را در مورد آینده روبات‌ها به اشتراک می گذارد

ایلان ماسک در مقاله چینی خود گفت که ربات های تسلا در آینده به میلیون‌ها خانوار خدمت خواهند کرد و در فرآیند پخت و پز، نگهداری از محوطه سبز خانه و مراقبت از سالمندان شرکت خواهند کرد. رویای ماسک، همانطور که در مقاله توضیح داده شد، ظهور شهری خودکفا در مریخ است که مردم در آن زندگی می‌کنند. با این‌حال، در اینجا او به روش معمول خود، از شرایط استعمار مریخ در این سطح نام نمی‌برد. این میلیاردر همچنین نقش خاصی در دنیای آینده به تحولات شرکت Neuralink اختصاص می‌دهد که در پیاده‌سازی رابط بین مغز انسان و کامپیوتر تخصص دارد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد ربات‌های تسلا چیست؟ نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را از تکراتو دنبال کنید.

منبع: gizchina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر