;
coinex

ادغام تزوس توسط شرکت Sayfer با هدف مقابله با تهدیدات سایبری!

تعداد حملات هکری فضای وب 3 در ماه‌های گذشته افزایش شدیدی داشته است. ادغام تزوس توسط شرکت Sayfer به منظور جلوگیری از نفوذ در پروژه صورت خواهد گرفت.

تزوس اسرائیل اعلام کرده است که شرکت Sayfer جهت گسترش شرکای اکوسیستمی خود، اقدام به ارائه خدمات حسابرسی قرارداد هوشمند Tezos خواهد نمود. آن‌ها ده‌ها سال تجربه خود در زمینه فناوری پیشرفته، امنیت سایبری و فضای وب 3 را برای تقویت قراردادهای هوشمند تزوس به کار برده‌اند. در نتیجه اگر علاقه‌مند به حسابرسی قراردادهای هوشمند هستید، می‌توانید در Sayfer درخواست کار دهید.

بیشتر بخوانید: نحوه خرید ارز دیجیتال شیبا اینو

جزئیات ادغام تزوس توسط شرکت Sayfer

سایفر تصمیم گرفت که تزوس را برای مشارکت بیشتر در اکوسیستم و توسعه قابلیت‌های امنیتی زنجیره ادغام کند. تزوس در صنعت پیشرو و در مصرف انرژی کارآمد و نوآور است. Tezos به عنوان یکی از اولین بلاک چین‌هایی که روش اجماع اثبات سهام (PoS) را اتخاذ کرده، به یک جایگزین محبوب برای گزینه‌های مشابه PoW تبدیل شده است.

تزوس اکوسیستمی از بازارهای پررونق dApps، NFT، ابزارها و بازی‌ها را پرورش داده است که طیف گسترده‌ای از دارایی‌های دیجیتال را با هزینه‌های بسیار جذاب و مقرون به صرفه ارائه می‌کند. تمامی این dApp‌ها می‌توانند از ممیزی و تحقیقاتی که Sayfer امیدوار به انجام آن‌هاست بهره‌مند شوند.

با افزایش هک در فضای وب 3، اعضای تیم Sayfer اقدام به تست‌های نفوذ می‌کنند. این کار جهت جلوگیری از نفوذ در پروژه انجام می‌شود. روش‌های منحصر به فرد آن‌ها با استانداردهای سخت‌گیرانه بین‌المللی، از جمله پروژه‌های امنیتی وب باز (OWASP) و استاندارد تأیید امنیت قرارداد هوشمند (SCSVS) مطابقت دارد.

ادغام تزوس توسط شرکت Sayfer با هدف مقابله با تهدیدات سایبری!

تزوس نوآوری در بلاک چین را به سطح بالاتر می‌برد. نیر دووان (Nir Duan)، مدیر عامل سایفر اعتقاد دارد که ایجاد یک بلاک چین سریع‌ و ایمن کار آسانی نیست،‌ اما انجام آن ساختارهای سازمانی و جوامع غیرمتمرکز جدیدی را ایجاد می‌کند.

تزوس یک پروتکل بلاک چین لایه 1 به شمار می‌رود که دارای حاکمیت زنجیره‌ای، قابلیت‌ خود ارتقایی، توسعه قراردادهای هوشمند ایمن، کارمزدهای پایین تراکنش و یک سیستم اعتبارسنجی سازگار به نام Liquid Proof-of-Stake است. تزوس همچنین در چهار سال گذشته 10 ارتقای شبکه یکپارچه را تجربه کرده و به اعتباردهندگان اجازه می‌دهد که در مورد پروتکل‌ها رأی دهند.

بخش فناوری اسرائیل نیروگاهی برای امنیت سایبری به شمار می‌رود و تقریباً یک سوم Cybersecurity unicornsهای سال 2021 از اسرائیل می‌آید.

تزوس اسرائیل یک آزمایشگاه نوآوری بلاک چین مستقر در تل آویو (Tel Aviv) است. این شرکت بر روی نصب، آموزش و توسعه موارد استفاده عملی برای تزوس و اکوسیستم فناوری گسترده اسرائیل تمرکز دارد.

رمزارز تزوس (Tezos) پول هوشمندی است که معنای نگه‌داری و مبادله ارزش را در دنیای دیجیتالی به طور مجدد تعریف می‌کند. بلاک چین این شرکت به صورت خود ارتقاء یافته و کارآمد، نوآوری‌های آینده را بدون بروز اختلال در شبکه پذیرفته است. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره Tezos می‌توانید به وبسایت این رمزارز مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره ادغام تزوس توسط شرکت Sayfer چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: cryptomode

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر