;
coinex

راه‌اندازی نسخه سوم کامپاند :‌ پلتفرم وام‌دهی آپدیت شد!

رابرت لشنر (Robert Leshner)، بنیانگذار پلتفرم Compound، از راه‌اندازی نسخه سوم کامپاند خبر داد. بروزرسانی جدید ایمنی و سرعت پلتفرم را افزایش می‌دهد.

پلتفرم وام‌دهی غیرمتمرکز کامپاند نسخه جدید پروتکل خود را با نام “Compound III” منتشر کرد. رابرت لشنر (Robert Leshner)، بنیانگذار Compound Finance در پست جدید وبلاگ خود نوشت: «پروتکل الگوریتمی Compound با بروزرسانی جدید از سیستم ریسک ادغام شده فاصله خواهد گرفت. در سیستم ادغام شده کاربران قادر به قرض گرفتن هر نوع دارایی بودند».

بیشتر بخوانید: بهترین ارز دیجیتال برای سرمایه گذاری 2022

راه‌اندازی نسخه سوم کامپاند

بنیانگذار پلتفرم وام‌دهی کامپاند درباره بروزرسانی Compound III گفت: «در سیستم ریسک ادغام شده، یک دارایی بد (یا بروزرسانی اوراکل) به تنهایی قادر به تخلیه تمام دارایی‌های پروتکل خواهد بود. نسخه سوم کامپاند یک دارایی قابل استقراض دارد. زمانی که کاربران وثیقه را آزاد کنند، مالکیت دارایی از بین نخواهد رفت.»

راه‌اندازی نسخه سوم کامپاند :‌ پلتفرم وام‌دهی آپدیت شد!

راه‌اندازی نسخه سوم کامپاند باعث می‌شود که کاربران به جز در زمان انحلال شبکه قابلیت برداشت دارایی را نداشته باشند. این موضوع منجر به افزایش کارایی سرمایه خواهد شد. وثیقه‌ها زمانی مفید هستند که بدانید کدام دارایی زودتر از موعد قرض گرفته شده است.

به عقیده رابرت لشنر، ارتقای پلتفرم وام‌دهی Compound باعث ارزان‌تر شدن، ایمن‌تر شدن و کارآمدتر شدن پلتفرم خواهد شد. اولین نسخه بروزرسانی Compound III به کاربران این امکان را می‌دهد که توکن‌های USDC را با اتریوم (ETH)، WBTC، چین لینک (LINK)، یونی سواپ (UNI) و COMP به عنوان وثیقه تعویض کنند.

هر واحد توکن COMP در زمان نگارش این مقاله با قیمت 46.81 دلار معامله می‌شود. رمزارز COMP در حال حاضر رتبه 122 ام با ارزش‌ترین رمزارزهای بازار را به خود اختصاص داده است. قیمت این توکن در 24 ساعت گذشته 9 درصد کاهش یافته است. بالاترین قیمت COMP به می 2021 بازمی‌گردد. در آن زمان هر واحد COMP حدود 910.54 دلار ارزش داشت. کامپ در حال حاضر 95 درصد از ارزش خود را از دست داده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره راه‌اندازی نسخه سوم کامپاند چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: dailyhodl

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر