;
coinex

تغییر سیاست‌های وفاداری X2Y2 : پلتفرم NFT دستخوش تغییر شد

X2Y2، یکی از بزرگترین مارکت پلیس‌های NFT دنیا قوانین خود را تغییر داد. تغییر سیاست‌های وفاداری X2Y2 منجر به کاهش شدید سود سازندگان آثار هنری خواهد شد.

انجمن جهانی NFT در حال بررسی این موضوع هستند که آیا تغییر سیاست‌های وفاداری X2Y2 در درازمدت به نفع سازندگان آثار هنری خواهد بود یا خیر. راه‌حل تیم X2Y2 برای تعیین حق امتیاز 0 درصد ممکن است برای پیشرفت توکن‌های غیرمثلی (NFT) اهمیت حیاتی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: آینده NFT ها در سال 2022 چگونه است؟

تغییر سیاست‌های وفاداری X2Y2

یکی از بزرگترین مارکت پلیس‌های NFT دنیا در 27 آگوست 2022، سیاست‌های وفاداری خود را تغییر داد. بسیاری از علاقه‌مندان به حوزه وب 3 و NFT در پلتفرم توییتر درباره تصمیم بحث برانگیز تیم X2Y2 به گفتگو پرداختند.

با اعمال تغییر سیاست‌های وفاداری X2Y2 سازندگان در هنگام فروخته شدن آثار هنری حق امتیاز دریافت نخواهند کرد. از یک طرف، این اقدام به طور چشمگیری درآمد هنرمندان NFT را کاهش می‌دهد و به احتمال زیاد آن‌ها را به فکر ترک مارکت پلیس X2Y2 خواهد انداخت. برخی از سخنرانان مطمئن هستند که حذف حق امتیاز باعث می‌شود هنرمندان به جای مدل‌های درآمد متمرکز بر خرده فروشی به دنبال بودجه VC باشند. این موضوع هنر دیجیتال را به “تجارت واقعی و سودآور” تبدیل خواهد کرد.

تغییر سیاست‌های وفاداری X2Y2 : پلتفرم NFT دستخوش تغییر شد

Cygaar، توسعه‌دهنده ناشناس آزوکی ابرازی را پیشنهاد داده است که به وسیله آن سازندگان NFT می‌توانند بازارهای مورد علاقه خود را در لیست سفید قرار دهند. به وسیله این قابلیت، توکن‌ها تنها در بازارهای مشخص شده به فروش خواهند رسید. با تغییر سیاست‌های وفاداری X2Y2، تیم‌های NFT می‌توانند از فروش آثار خود در پلتفرم‌های دارای حق امتیاز 0 درصد جلوگیری کنند. علی‌رغم انتقادات شدید کاربران، تیم X2Y2 در بیانیه‌ای تأکید نمود که سیاست حق امتیاز همچنان در حال شکل‌گیری بوده و هنوز اجرا نشده است.

تصمیم نهایی بر عهده هولدرهای توکن‌ها قرار دارد. پروژه تغییر سیاست‌های وفاداری X2Y2 همچنان با وضعیت نهایی فاصله زیادی دارد و بروزرسانی‌ها در حال حاضر در دست اجرا هستند. حذف حق امتیازها راهی برای رسیدن به یک مدل اقتصادی کامل برای بازار NFT نیست. تیم X2Y2 در این راستا افزود:

حق امتیاز 0 درصدی قطعاً پیشرفت به حساب نمی‌آید. ما از همه جوانب مشغول بهبود شرایط هستیم تا اطمینان حاصل کنیم استانداردها به طور مناسب تنظیم می‌شوند و راه برای آینده فضای NFT هموار خواهد بود.

X2Y2 بزرگترین مارکت پلیس NFT از سال 2021 تا کنون به شمار می‌رود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره تغییر سیاست‌های وفاداری X2Y2 چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: u.today

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر