;
coinex

اولین عکس مازیار لرستانی بدون کلاه و با موهای سفید دیده شد

اولین عکس مازیار لرستانی بدون کلاه و با موهای سفید دیده شد. این موضوع در رسانه های اجتماعی مورد توجه بسیاری قرار گرفته و بازتاب گسترده ای داشته است. در ادامه با این مطلب همراه باشید تا بیشتر این موضوع را بررسی کنیم.

چندی پیش شهره لرستانی بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود از تغییر جنسیت و نام جدیدش خبر داده بود و اعلام کرده بود از این به بعد اسم رسمی او مازیار لرستانی است. مازیار لرستانی عکسی در اینستاگرام به اشتراک گذاشت که او را برای اولین بار بدون کلاه و با موهای سفید نشان می دهد.

شهره لرستانی که پس از آشکارسازی جنسی با نام مازیار شناخته می شود، بازیگر شناخته شده سینما و تلویزیون ایران است.

اولین عکس مازیار لرستانی بدون کلاه و با موهای سفید دیده شد

این بازیگر به تازگی و پس از تغییر جنسیت نام مازیار لرستانی را برای خود انتخاب کرده است. عمل تغییر جنسیت شهره لرستانی حواشی بسیار زیادی در شبکه های اجتماعی به دنبال داشت. مازیار لرستانی بعد از اولین جلسه هورمون تراپی خود بالاخره کلاهش را برداشته و از چهره مردانه اش رونمایی کرد.

این تصویر را در ادامه تماشا کنید:

اولین عکس مازیار لرستانی بدون کلاه و با موهای سفید دیده شد

در ادامه حواشی به وجود آمده پیرامون این خبر، پس چن روز مازیار لرستانی برای اولین بار با پوششی مردانه در یک مراسم رسمی حاضر شده بود. این مراسم رسمی اکران خصوصی فیلم «هزار و یک تو» به تهیه کنندگی تهمینه میلانی بود که در آن مازیار لرستانی و چند تن از بازیگران مطرح سینما حضور داشتند که در این مراسم مازیار لرستانی کلاه بر سر داشت.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر