;
coinex

پخش زنده چلسی ساوتهمپتون 8 شهریور 1401 [+ساعت پخش]

پخش زنده پخش زنده چلسی ساوتهمپتون 8 شهریور 1401 را در این نوشتار دنبال کنید. در جدیدترین مطلب ورزشی تکراتو پخش زنده پخش زنده چلسی ساوتهمپتون را برایتان در این نوشتار قرار داده‌ایم.

تماشای پخش زنده فوتبال لیگ برتر انگلیس از تکراتو این امکان را برای شما فراهم کرده تا به راحتی از هر جایی که هستید بدون نیاز به تلویزیون پخش زنده پخش زنده چلسی ساوتهمپتون امشب را آنلاین تماشا کنید. اگر برای دیدن پخش فوتبال پخش زنده چلسی ساوتهمپتون به تلویزیون دسترسی ندارید می توانید پخش آنلاین بازی پخش زنده چلسی ساوتهمپتون را از تکراتو تو دنبال کنید.

در ادامه با ما در تکراتو همراه باشید تا پخش زنده مسابقه پخش زنده چلسی ساوتهمپتون را تماشا کنید.

پخش زنده پخش زنده چلسی ساوتهمپتون 8 شهریور

چلسی توماس توخل که بعد از فصل سخت قبل، با تجدید قوا و جذب چند ستاره در نقل و انتقالات به میدان بازگشته،‌ تا اینجای کار مطابق انتظارات عمل نکرده است. آن‌ها گرچه در هفته اورتون را شکست دادند، اما در هفته دوم در خانه برابر تاتنهام متوقف شدند. از همه بدتر، شکست هفته سوم برابر لیدز بود که از همین ابتدای کار چلسی را کمی از مدعیان عقب انداخت. با این حال، لندنی‌ها در هفته چهارم با نتیجه ۲ بر ۱ از سد لستر گذشتند تا همچنان مدعی باشند.

پخش زنده چلسی ساوتهمپتون 8 شهریور
پخش زنده چلسی ساوتهمپتون 8 شهریور 1401, پخش زنده چلسی ساوتهمپتون 8 شهریور, پخش زنده چلسی ساوتهمپتون, پخش زنده فوتبال, پخش زنده لیگ انگلیس, بازی های لیگ انگلیس, رحیم استرلینگ,

در سوی دیگر، ساوتهمپتون لیگ را با شکست سنگین برابر تاتنهام آغاز کرد، آن‌ها در ادامه با لیدز مساوی کردند و در هفته سوم با پیروزی بر لستر اولین سه امتیازشان را جشن گرفتند. البته که خوشحالی دوامی نداشت و هفته چهارم مساوی بود با شکست برابر منچستریونایتد.

پخش زنده پخش زنده چلسی ساوتهمپتون

توجه: لینک ها سالم و تست شده هستند. شما لازم است پنجره‌های پاپ‌آپ تبلیغاتی را ببندید و از تماشای بازی لذت ببرید! 

 

پخش زنده چلسی ساوتهمپتون 8 شهریور از beIN Sport EN

پخش زنده چلسی ساوتهمپتون 8 شهریور از DAZN ES

پخش زنده چلسی ساوتهمپتون 8 شهریور از beIN Arabic

 

پخش زنده سایر بازی های امروز را می‌توانید از صفحه پخش زنده تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر