;
coinex

امکان سفارش غذا از واتساپ در هند ارائه شد

سفارش غذا از واتساپ ، امکانی است که متا با همکاری خرده فروشی هندی به نام Reliance Retail برای کاربران واتساپ در هند فراهم آورده است.

برای اولین بار شرکت متا امکان جستجو و خرید مواد غذایی را در دسترس کاربران پیامرسان واتساپ در هند قرار داده است. متا علاوه بر خرده فروشی هندی، برای اجرای این طرح با Jio Platforms، شرکتی که در حوزه تکنولوژی فعالیت دارد همکاری کرده است.

بیشتر بخوانید: نحوه انتقال اکانت واتساپ چگونه است؟

چگونگی سفارش غذا از واتساپ

در طرح سفارش غذا از واتساپ ، مشتریان می‌توانند کاتالوگ محصولات خرده فروشی JioMart را بررسی کرده و به سبد خریدشان اضافه کنند و بدون خارج شدن از برنامه خریدشان را تکمیل نمایند.

مارگ زاکربرگ، مدیرعامل متا، در زمینه سفارش غذا از واتساپ و همکاری صورت گرفته گفته:

برای همکاری خود با JioMart در هند هیجان‌زده هستیم. این اولین تجربه خرید انتها-به-انتها ما در واتس‌اپ است و کاربران اکنون می‌توانند مواد غذایی مورد نیاز خود را مستقیما در واتس‌اپ از JioMart خریداری کنند. تجارت پیام‌رسانی، حوزه‌ای با ابتکار عمل واقعی است و تجربه‌های مبتنی بر چت مانند این، راهی برای برقراری ارتباط افراد و کسب‌و‌کارها در سال‌های آینده خواهد بود.

همچنین موکش آمبانی، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت Reliance Industries در سخرانی مجمع عمومی سالانه این شرکت بیان داشت: «چشم انداز ما این است که هند را به جامعه دیجیتال پیشرو در جهان تبدیل کنیم. زمانی که Jio Platforms و متا همکاری خود را در سال 2020 اعلام کردند، من و مارک دیدگاهی را در مورد آنلاین کردن افراد و کسب‌و‌کارهای بیشتر و همچنین ایجاد راه‌حل‌های واقعا نوآورانه به اشتراک گذاشتیم که باعث راحتی زندگی روزمره هر فرد هندی می‌شود.»

موکاشی در ادامه، به بیان توضیحاتی در زمینه سفارش غذا از واتساپ پرداخت و گفت: «یکی از نمونه‌های نوآورانه تجربه مشتریان که به توسعه آن افتخار می‌کنیم، اولین تجربه خرید سرتاسری با JioMart در واتس‌اپ است. این تجربه، تعهد ما نسبت به ایجاد یک روش ساده و راحت برای خرید آنلاین میلیون‌ها هندی را نشان می‌دهد.»

در توضیح عملکرد این ویژگی که برای کاربرانی هندی فراهم آمده، باید گفت که مشتریان می‌توانند یک پیام به شماره JioMart در واتساپ ارسال کنند و خرید خود را آغاز کنند.

البته هنوز مشخص نیست که این امکان در دسترس کاربران دیگر کشورها نیز قرار خواهد گرفت یا نه، اما انتظار می‌رود خبرهای بیشتری در آینده در زمینه سفارش غذا از واتساپ منتشر شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص امکان سفارش غذا از واتساپ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر