;
coinex

آموزش کار با یو واتساپ ؛ نصب، تنظیمات و حل مشکل YOWhatsapp

واتساپ یکی از محبوبترین پیام رسان های دنیاست که نسخه های مود شده چندی نیز دارد. این جستار به آموزش کار با یو واتساپ اختصاص دارد. با ما باشید.

واتساپ چیزی بیش از 1 میلیارد کاربر دارد، یعنی نزدیک به 13 درصد از جمعیت کل جهان. در این شرایط باید اذعان کرد که رقابت با این پیامرسان واقعا برای هر مدعی رقابتی سخت خواهد بود. در حال حاضر تلگرام با 550 میلیون کاربر نزدیک ترین رقیب واتساپ است که بازهم فاصله بسیاری با پرمخاطب ترین پیامرسان جهان دارد.

این ها سبب شده تا آموزش های مرتبط با واتساپ همیشه طرفدار داشته باشند. البته در واقع امر واتساپ نسبت به سایر رقبا پیامرسانی بسیار ساده با ابزارها و امکاناتی بسیار محدود است. درواقع کار کردن با واتساپ خیلی سخت نیست مگر اینکه در برخی موارد و تنظیمات خاص با مشکل مواجه شوید.

اما همانقدر که در محبوبیت واتساپ تردیدی نداریم، در اینکه این سرویس نسبت به رقبای خود ابزارها و امکانات بسیار محدودی را در اختیار کاربران قرار میدهد و برخی سیاست های خاص آن کاربران را آزارد می دهد نیز تردیدی وجود ندارد. واتساپ در عین پرمخاطب ترین بودن یکی از معمولی ترین پیامرسان های ممکن است.

همه اینها وضعیت را به گونه ای رقم زده تا رواج نسخه های مود شده یا به بیان دیگر نسخه های غیررسمی واتساپ بسیار رایج باشد و استفاده از این نسخه ها که امکاناتی به مراتب بیشتر از نسخه رسمی دارند همواره برای کاربران در اولویت باشد. بر همین اساس پرداختن به این نسخه ها که بعضا ابزارهای خاص و غیرمعمولی ارائه می دهند بخش مهمی از آموزش های تکراتو را تشکیل داده است. بحث امروز ما اما آموزش کار با یو واتساپ است. در این جستار ضمن آموزش YOWhatsapp به حل مشکل یو واتساپ و تنظیمات یو واتساپ خواهیم پرداخت. با ما باشید.

آموزش کار با یو واتساپ

نصب، تنظیمات و حل مشکل YOWhatsapp

پیامرسان محبوب واتساپ که زیرمجموعه ای از پلتفرم های تحت مالکیت غول ارتباطی یعنی فیسبوک است با وجود محبوبیت بالایی که یافته کم و کاستی های چشمگیری نیز دارد. از جمله مهمترین مواردی که کاربران واتساپ را آزرده خاطر می کند، عدم امکان مدیریت دو یا چند اکانت بر روی یک دستگاه است.

عجیب این جاست که فارغ از تلگرام که این قابلیت را فراهم کرده، فیسبوک در اینستاگرام این قابلیت، یعنی داشتن همزمان دو یا چند اکانت روی یک دستگاه و اپلیکیشن را فراهم آورده است، اما در مورد واتساپ، سیاست های فیسبوک چیز دیگری است.

در هر صورت در دنیای تکنولوژی کمتر به واژه هایی چون نمی شود یا امکان پذیر نیست برخورد می کنیم! در واقع با وجود اینکه واتساپ به شما اجازه داشتن دو اکانت همزمان را نمی دهد، اما با نصب اپلیکیشن های مود شده واتساپ می توانید اکانت های دیگری نیز فعال کنید. بر همین اساس در جستار پیش رو ضمن آموزش کار با یو واتساپ قصد داریم بخش های گوناگون این سرویس را به شما معرفی کنیم و شیوه فعالسازی دو اکانت همزمان را نیز ذکز کنیم. پس با ما در آموزش YOWhatsapp همراه باشید تا به تنظیمات یو واتساپ بپرازیم.

آموزش کار با یو واتساپ : آموزش YOWhatsapp

آموزش کار با یو واتساپ ؛ نصب، تنظیمات و حل مشکل YOWhatsapp
حالت روح در یو واتساپ

شما با استفاده از یو واتساپ این امکان را خوهید اشت تا در کنار واتساپ اصلی، یک واتساپ دیگر نیز اشته باشید. یو واتساپ بر اساس واتساپ اصلی طراحی شده و توسعه یافته است و تقریبا همه ویژگی های نسخه اصلی را با برخی ابزارهای اضافی برای شما به همراه دارد.

آموزش کار با یو واتساپ کمک خوبی به افرادی است که قصد دارند چند شماره مختلف را روی یک گوشی فعال کرده و چندین اکانت واتساپ داشته باشند. عموم افراد دوست دارند که قابلیت هایی اضافه بر آنچه نسخه اصلی اپلیکیشن در اختیارشان می گذارد داشته باشند.

این افراد غالبا به دنبال نسخه های غیر رسمی از واتساپ هستند چرا که ویژگی های اضافه و جذابی در این برنامه ها در اختیارشان قرار گرفته است. از نسخه های غیر رسمی و پرطرفدار واتساپ می توان به واتساپ جی بی، اوجی واتساپ ، واتساپ پلاس و یو واستاپ اشاره کرد که به علت انعطاف پذیر بودنشان و داشتن ویژگی های خاص و کاربردی که دارند محبوبیت بسیاری بین کاربران پیدا کرده اند. امروز اما همانطور که گفتیم، قصد ما پرداختن به آموزش کار با یو واستاپ و تنظیمات یو واتساپ را داریم.

پس در صورتی که قصد استفاده از یکی از نسخه های غیررسمی واتساپ را دارید، در آموزش کار با یو واتساپ با ما باشید تا ضمن پرداختن به تنظیمات یو واتساپ ، برخی ترفندهای یو واتساپ را نیز به شما آموزش دهیم.

آموزش کار با یو واتساپ : ترفندهای یو واتساپ

آموزش کار با یو واتساپ ؛ نصب، تنظیمات و حل مشکل YOWhatsapp
حل مشکل یو واتساپ

متاستفانه به علت قوانین سخت گیرانه فیسبوک، شما امکان دانلود نسخه های غیررسمی این پیامرسان را در اپ استورهای مرجع نخواهید داشت. اپ استورهای ایرانی نیز معمولا چنین مواردی را ارائه نمی دهند. در نتیجه برای دانلود این نسخه مود شده از واتساپ باید به مراجع دیگری از جمله وبسایت ها مطرح بیندیشید.

در صورتی که قصد استفاده از دو اکانت روی یک دستگاه و برخی ویژگی های کاربردی دیگر را دارید ابتدا این سرویس را دانلود کرده و درادامه با آموزش کار با یو واتساپ ما را همراهی کنید. این نسخه دارای ویژگی های زیادی است که در نسخه اصلی موجود نمی باشد. از جمله این قابلیت ها می توان به طور موردی، به موارد زیر اشاره کرد:

  • امکان مخفی کردن آخرین بازدید
  • گزینه های حریم خصوصی (عدم نمایش تیک آبی بعد از پاسخ به پیام ها )
  • امکان دانستن چه کسی آنلاین شد
  • امکان تغییر شکلک ها
  • نمایش علامت کنار پیام های حذف شده
  • امکان برش ویدیوهای طولانی به 30 ثانیه ای برای استوری
  • امکان گذاشتن قفل رمز عبور و اثر انگشت برای واتس اپ
  • امکان مخفی کردن نام و تاریخ زمانی که دو یا چند پیام کپی شوند
  • امکان تغییر شکل برنامه و تغییر آیکون برنامه و آگاه سازی ها
  • امکان ارسال تصاویر با کیفیت بالا
  • امکان غیرفعال کردن دریافت تماس صوتی / تصویری از هر کسی که شما می خواهید، ویا برای همه
  • قابلیت های دیگر

همان طور که پیشتر گفتیم YOWhatsApp نسخه ی غیر رسمی واتساپ می باشد که برنامه نویسان نسخه اصلی آن را تغییر داده و ویژگی های بیشتری را به آن اضافه کرده اند. در واقع اپلیکیشن یو واتساپ تمام امکانات نسخه اصلی واتساپ را دارد و به آن چندین ویژگی جدید دیگر نیز اضافه شده است، ویژگی هایی که در آموزش کار با یو واتساپ به عنوان ترفندهای یو واتساپ از آن ها یاد خواهیم کرد. از جمله تغییرات ایجاد شده در آخرین بروزرسانی که به حل مشکل یو واتساپ کمک می کند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

آموزش کار با یو واتساپ ؛ نصب، تنظیمات و حل مشکل YOWhatsapp
حالت روح در یو واتساپ
  • امکان حذف پک استیکر های دانلود شده و تغییر صدا هنگام فرستادن صوت
  • اضافه شدن دارک مود
  • امکان جدا کردن چت های خصوصی از گروه ها
  • اضافه شدن ایموجی های جدید
  • تم جذاب اینستاگرامی
  • رفع مشکل بکاپ گرفتن

به علاوه افراد می توانند با نصب یو واتساپ (YOWhatsApp) در کنار مسنجر اصلی واتساپ، یک اکانت دیگر هم داشته باشید. بنابراین کاربرانی که می خواهند چندین اکانت در واتس اپ داشته باشند و دارای چند شماره تلفن هستند این اپلیکیشن می تواند کمک بزرگی به آن ها کند. در ادامه آموزش کار با یو واتساپ ما را همراهی کنید.

آموزش کار با یو واتساپ : ترفندهای یو واتساپ

آموزش کار با یو واتساپ ؛ نصب، تنظیمات و حل مشکل YOWhatsapp
حالت روح در یو واتساپ

این پیام رسان از همان رابط کاربری نسخه اصلی واتساپ استفاده می کند. همانطور که پیش از ان نیز ضمن بحث از ترفندهای یو واتساپ گفته بودیم، پیامرسان های مود شده زیادی از این مسنجر محبوب وجود دارد. یو واتساپ نیز یکی از این پلفترم هاست که بسیار پرطرفدار بوده و برای کاربران اندروید در دسترس است.

از جمله ویژگی های این نسخه مود شده می توان به امکان ارسال فیلم بیش از 16 مگابایت، ارسال وضعیت بیش از 30 ثانیه و مشاهده فایل های چند رسانه ای بدون بارگذاری اشاره کرد. در حال حاضر می توانید این نسخه مود شده را از مراجع گوناگونی در بستر وب دریافت کنید. از جمله تنظیمات یو واتساپ و قابلیت های مهم و امنیتی این پیامرسان نیز باید موارد زیر را در نظر داشته باشید:

  • قابلیت تایید رمز دو مرحله ای برای افزایش امنیت و جلوگیری از هک شدن
  • امکان ارسال ویدیو بیش از 16مگابایت تا سقف حداکثر 30 مگابایت
  • امکان شناسایی و دیدن افراد آنلاین و مخفی کردن آخرین بازدید
  • غیر فعال کردن دریافت پیام های صوتی و تصویری از هر مخاطبی که انتخاب کنید
  • قابلیت ویرایش ویدیوهای طولانی به 30 ثانیه ای برای گذاشتن وضعیت
  • امکان فوروارد کردن چت بدون نقل قول
  • در اختیار داشتن قابلیت تماس صوتی و تصویری با کیفیت بالا
  • قابلیت های مخصوص شخصی سازی برنامه و امکان گذاشتن تم های دلخواه
  • امکان مشاهده ی پیام های حذف شده

انتقال گفتگوها به یو واتساپ : حل مشکل یو واتساپ

آموزش کار با یو واتساپ ؛ نصب، تنظیمات و حل مشکل YOWhatsapp
حالت روح در یو واتساپ

برای انتقال اطلاعات و چت ها از نسخه اصلی واتساپ به یو واتساپ باید به صورت زیر عمل کنید:

  1. وارد اپلیکیشن اصلی واتساپ خود شوید.
  2. اکنون طبق این آدرس به پیش روید: تنظیمات (Settings) > پیام ها (Chats) > پشتیبان گیری از مکالمات (Chat backup)
  3. حال باید واتساپ اصلی را حذف کنید.
  4. YOWhatsApp را دانلود و نصب کنید و در نهایت باید گزینه بازیابی (Backup) را انتخاب کنید.

در صورتی که می خواهید چت ها و اطلاعات خود را از نسخه های غیررسمی واتساپ به یو واستاپ منتقل کنید باید طبق دستور زیر عمل کنید:

  1. ابتدا به نرم افزار مدیریت فایل (فایل منیجر) گوشی خود بروید و پوشه ای به نام آن نرم افزار یا نسخه غیررسمی فعلی را جستجو کنید (این می تواند اعم از جیبی واتساپ، اوجی واتساپ و یا سایرین باشد) را با سرچ کردن پیدا کنید و سپس نام آن را به YOWhatsApp تغییر دهید.
  2. اکنون باید آن نسخه غیررسمی را حذف کرده و سپس یو واتساپ را نصب کنید
  3. در نهایت وارد یو واتساپ شده و گزینه بازیابی (Backup) را بزنید.

البته به عنوان یک نکته تکمیلی باید گفت که اگر دغدغه امنیت را داشته باشید، همواره بهترین انتخاب، استفاده  از نسخه های اصلی این پیامرسان ها اعم از تلگرام و واتساپ است. خصوصا که نسخه های غیررسمی داخلی تقریبا قابل اعتماد نیستند. علی ایحال برخی افراد بالطبع ممکن است استفاده از ابزارهای بیشتر را به امنیت ترجیخ دهند و در اینجا باید استفاده از یو  واتساپ را پیشنهاد داد.

از جمله ویژگی های مهم یو واتساپ می توان به مواردی چون مخفی نگه داشتن آخرین زمان انلاین شدن اشاره کرد که قابلیت مهمی برای عموم کاربران است. علاوه بر این امکان قفل گذاری برنامه برای جلوگیری از نفود های غیرمجاز یا هکرها نیز وجود دارد.

آموزش کار با یو واتساپ ؛ نصب، تنظیمات و حل مشکل YOWhatsapp
حالت روح در یو واتساپ

در عین حال شما با این پیامرسان امکان ارسال پیام گروهی به 600 نفر در لحظه را خواهید داشت. همچنین در این سرویس شما می توانید تیک دوم پیام ها که مربوط به خوانده شدن آن هاست از نظر مخاطبان خود مخفی کنید تا کسی متوجه خوانده شدن آنها نشود.

برخی ابزارهای واتساپ اصلی در اینجا موجود هستند اما با ارتقا پتانسیل! برای مثال محدودیت ارسال فایل که در نسخه اصلی تنها 16 مگابایت است و بعضا در ارسال یک موزیک پرحجم دست ما را می بندد، در اینجا دو برابر شده و به 30 مگابایت رسیده است.

به علاوه شما در اینجا می توانید در لحظه 250 تصویر را همزمان ارسال کنید. به علاوه برای ارسال رسانه ها نیازی به آپلود آن ها روی گوشی نیست. شما در نسخه اصلی برای فوروارد کردن هر فایل ورد، پی دی اف و مورد دیگری ابتدا باید آنرا دانلود کنید. برخی ابزارهای ظاهری مانند تغییر رنگ بندی برنامه، تم اپیلیکیشن و موارد دیگری از این دست نیز از ابزارهای عام در برنامه های اینچنینی است.

آموزش کار با یو واتساپ و حل مشکل یو واتساپ

برای استفاده از این نرم افزار ابتدا باید آن را دانلود و روی دستگاه خود نصب کنید. سپس وارد آن شده و از گزینه سه نقطه در بالا به منو دسترسی خواهید داشت.

در اینجا می توانید روی گزینه Privacy تپ کنید تا به منوی تنظیمات حریم خصوصی شخصی شده هدایت شوید. در اینجا گزینه های گوناگونی از جمله وضعیت آنلاین بودن، تیک آبی، تیک دوم و وضعیت تایپ در دسترس شما خواهد بود. بر این اساس می توانید نسبت به شخصی سازی وضعیت خود اقدام کنید.

آموزش کار با یو واتساپ ؛ نصب، تنظیمات و حل مشکل YOWhatsapp
حل مشکل یو واتساپ

بعد از این و در بخش تنظیمات این برنامه با نام  YOWhatsapp Settings را انتخاب کنید. بعد از انتخاب این گزینه آپشن های بیشتری را مشاهده خواهید کرد. مهم ترین مواردی که وجود دارد بدین شرح است:

تنظیمات ظاهری برنامه: شما می توانید به کمک این گزینه صفحه نمایش چت و صفحه اصلی برنامه را تغییر دهید ، همچنین می توانید به ویرایش اطلاعیه ها بپردازید.

گزینه قفل برنامه: شما به کمک این گزینه می توانید برای برنامه ی خود پسورد تعیین کنید و از این جهت بابت امنیت آن کمی آسوده خیال باشید.

آموزش کار با یو واتساپ ؛ نصب، تنظیمات و حل مشکل YOWhatsapp
حل مشکل یو واتساپ

گزینه Open Log: یک گزینه منحصر به فرد و اختصاصی می باشد که شما به کمک این گزینه می توانید تغییرات دوستان خود اعم از تغییر تصاویر و اطلاعات اکانت آنها را مشاهده کنید.

در نهایت بار دیگر ذکر این نکته ضروری به نظر می رسد که یو واتساپ گرچه بر اساس واتساپ اصلی ساخته شده و توسعه یافته است، اما توسط شرکتی غیرواتساپ منتشر شده و مدیریت می شود. پس برای استفاده از نسخه غیررسمی، خطرات و مشکلات آن آماده باشید.

البته فراموش نکنید برای داشتن یک نسخه غیررسمی واتساپ شما همواره می توانید از واتساپ بیزینس استفاده کنید که نسخه رسمی و مورد تایید فیسبوک است که توسط فیسبوک طراحی شده و توسعه یافته است.

ما پیش از این به آموزش کار با واتساپ پرداخته بودیم. اما برای برخی ترفندهای واتساپ توصیه می شود ارسال ویدئو با حجم بالا از طریق واتس اپ، نحوه انتقال اکانت واتساپ چگونه است؟ و چگونه تشخیص دهیم کسی ما را در واتساپ بلاک کرده؟ را ببینید. فارغ از این میزان مصرف اینترنت تماس تصویری واتساپ نیز می تواند برای مدیریت مصرف اینترنت موثر باشد. به علاوه روش حذف دائمی حساب کاربری فیس بوک را نیز در نظر داشته باشید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص آموزش کار با با یو واتساپ چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (24 نظر)

    سلام من از یو واتساپ استفاده میکنم و تا الان دو هفته هست که منو مسدود کنه اگر کسی بلده منو راهنمایی کنه

    پاسخ

    سلام سه روزه هرچه استوری میزارم بعد از چند دقیقه برای خودم حذف میشود واستوری های مخاطبان یا اصلا برام نمیان یا وقتی استوری کسی رو میبینم بعد ازچند دقیقه حذف میشود

    پاسخ

    سلام یوواتساپ دارم از دیروز کلا کار نمیکنه یکی هست راهنمایی کنه؟

    پاسخ

    سلام من قبلا از یو واتساپ استفاده میکردم اما الان کلا یوواتساپ رفته است و میگوید برای استفاده از این حساب به نسخه رسمی احتیاج دارید؟مشکل کجاست؟

    پاسخ

    به نظر می‌رسه استفاده از نسخه‌های غیررسمی محدود شده باشه. توصیه میکنیم از نسخه اصلی یا نهایتا واتساپ بیزینس استفاده کنید.

    پاسخ

    سلام چطور میتوانم در یوواتساپ محتوای پیام ها را پنهان کنم؟

    پاسخ

    سلام
    باید روی اون قسمت بالای چتها ک نوشته شدع یو‌واتساپ کلیک کنید و‌بعد چت های مخفیتون باز میشع و‌میتونید

    پاسخ

    سلام من قبلا برای چت های مخفی یوواتساپ یه رمز گذاشته بودم ولی بعداز مدتهاالان که میخوام واردچت مخفی بشم باید رمز واردکنم ولی اون رمز یادم نمیاد چطور میتونم بدون اینکه چت های مخفی پاک بشه رمزش راغیرفعال کنم

    پاسخ

    یو واتساپمو نسخه بروزشو دانلود کردم ولی نصب نمیشه چیکار کنم کمکم کنین

    پاسخ

    سلام من تو شرکت کار میکنم و خب معمولا عکسا فیلما و چتای خیلی مهمی دارم و یکنفر برای من فایلای مهمی فرستاد که خب دستم خورد و رفته رو حالت مخفی نمیدونم چطوری از اون حالت درش بیارم خیلی مهمه ممنون میشم جوابم رو بدید

    پاسخ

    سلام
    باید روی اون قسمت بالای چتها ک نوشته شدع یو‌واتساپ کلیک کنید و‌بعد چت های مخفیتون باز میشع و‌میتونید

    پاسخ

    توی واتساپ های معمولی ایموجی های جدید اومده ، ولی برای یو واتساپ من نمیاد ، چیکار کنم که ایموجی ها بیان ، بروزرسانیش هم کردم ولی نمیان

    پاسخ

    آقا اصلا صدای پیام یا چراغ نوتفکشن یو واتساپم کار نمی کنه اولش کار میکرد ولی بعد چند روز قطع شد بعد بروز هم کردم درست نشد چیکار کنم خیلی هم تنظیماتشو…ولی درست نشد البته لرزش میاد وقتی پیام میاد

    پاسخ

    سلام دوستان من یوواتس اپ2رو نصب کردم حدود یه ساعت میشه اخرین بازدیدا رو نشون نمیده اما اونایی ک انلاینن میزنن انلاین بقیه رو زده ۹اگوست ۲۰۰۴!!
    نمیدونم چیکار کنم ک درست بشه
    اگر کسی میدونه لطفا راهنمایی کنه

    پاسخ

    سلام من در یوواتس اپ یک چت را قفل کردم حالا غیب شده نه میتواتم آنلاک کنم نه برمیگرده نه اصلا هستش که بشه پیام داد خواهشا کمک کنید ممنون

    پاسخ

    سلام چرا زمانیکه در یوواتس اپ چت رو قفل کردم حالا نمیتونم پیداش کنم ، نیستش 😐اصلا نمیتونم تو تنظیمات گزینه ی برگشت و پیدا کنم اون چت نه برمیگرده نه اصلا هستش که بشه پیام داد بهش ، لطفا جواب سوالات و بدید 😕

    پاسخ

    سلام من قبلا برای چت های مخفی یوواتساپ یه رمز گذاشته بودم ولی بعداز مدتهاالان که میخوام واردچت مخفی بشم باید رمز واردکنم ولی اون رمز یادم نمیاد چطور میتونم بدون اینکه چت های مخفی پاک بشه رمزش راغیرفعال کنم

    پاسخ

    سلام.چطور میتونم تبلیغات رو حذف کنم

    پاسخ

    سلام من برای یو واتساپ قسمت چت مخفی اثر انگشت گذاشتم الان قصد دارم غیرفعالش کنم باید چیکار کنم دقیقا

    پاسخ

    سلام من تا دیروز یو واتساپ روی گوشیم نصب بود الان زده استفاده غیر از نسخه رسمی واتساپ به لحاظ حریم خصوصی و امنیتی خطر دارد نمیتونم اصلن نصب کنم لطفا یکی کمکم کنه ممنون میشم

    پاسخ

    سلام منم همین مشکل دارم اگه مشکلت حل شد به منم خبر بده چیکار کردی

    پاسخ

    باسلام.. من جی بی واتساپ رو داشتم ولی یهو خراب شد نوشته بود اشکالی غیر منتظره رخ داد من حذفش کردم دوباره یک یو واتساپ دانلود ونصب کردم ولی شماره رو که دوباره داخل کردم همه ی گروه هام هم اومد بالا مشکل بالا هم حل نشد الان هم هر کاری میکنم درست نمیشه لطفاً کمکم کنید..

    پاسخ

    لطفا یکی کمکم کنه

    پاسخ

    من یو واتساپ رو دارم و زبانش فارسی هست

    و به صورت اتفاقی جوری تنظیم شده که پیام هام وقتی سین میشن معلوم نمیشه و توی تنظیمات معمولی فعال نیست
    من می‌خوام غیر فعالش کنم اما بلد نیستم

    پاسخ