;
coinex

برگزاری دومین دوره رویداد رفرش Refresh 2022 + کد تخفیف تکراتو

رویداد رفرش 2022 فرصتی بی‌نظیر برای حضور در کنار افراد باتجربه. با ثبت نام در این رویداد دانش خود را در حوزه‌ی مدیریت محصول، طراحی و فرانت‌اند افزایش دهید.

دومین رویداد رفرش با موضوع مدیریت محصول، طراحی و فرانت‌اند در 31 شهریور ماه در سالن 100 استارتاپ مجموعه سلام در باغ بهشت برگزار خواهد شد. این رویداد بر صحبت و تبادل نظر درباره موضوعات روز و مسائل حوزه طراحی و مدیریت محصول متمرکز است. هدف نهایی ما در برگزاری رویداد رفرش آن است که با الهام‌بخشی به افراد فعال در حوزه محصول و ایجاد بستری برای تبادل و به‌روزرسانی اطلاعات، به تولید محصولات کارآمدتر کمک کنیم و مزیت رقابتی آن‌ها را افزایش دهیم.

اهداف رویداد رفرش 2022

هدف ما در این رویداد آن است که با صحبت درباره موضوعاتی که دغدغه‌ی امروز حوزه طراحی و مدیریت محصول است، الهام‌بخش باشیم. رفرش قصد دارد با فراهم کردن بستری برای تبادل اطلاعات و به‌روزرسانی دانش در حوزه محصول، این امکان را برای طراحان و مدیران محصول ایجاد کند. ابی‌شک افزایش دانش و آگاهی سبب می‌شود افرادی که در این حوزه فعالیت می‌کنند، محصولات کارآمدتری تولید کرده و رقابتی سالم و دوستانه داشته باشند.

رویداد رفرش شامل چند سخنرانی توسط افراد متخصص حوزه مدیریت محصول است که چندین سال تجربه کار حرفه‌ای در این زمینه دارند. سخنران‌ها در این پنل‌ها درباره مسائل مربوط به طراحی محصول صحبت می‌کنند و این مسائل را به چالش می‌کشند.

البته در کنار سخنرانی‌ها، دو ورکشاپ هم در زمینه فرانت‌اند (Front-End) برگزار خواهد شد که شرکت‌کنندگان می‌توانند در این ورکشاپ‌ها، اطلاعاتی را در این زمینه دریافت کنند و یا دانش خود را به  اشتراک بگذارند.

  • ثبت‌نام رفرش شروع شده و تا 27 شهریور هم ادامه داره. شما می‌تونین با کد تخفیف Techrato با 20٪ هزینه کمتر بلیت رویداد رو تهیه کنین.
  • برای کسب اطلاعات بیشتر و تهیه بلیت به سایت  Refreshconf.ir  و یا سایت ایوند مراجعه نمایید.

اهداف رویداد رفرش 2022

رویداد رفرش 2022 مناسب چه کسانی است؟

این رویداد فرصت مناسبی برای دانشجویان، مدیران و طراحان محصول، علاقه‌مندان به این حوزه و همچنین افرادی است که به دنبال به‌کارگیری متخصصین حوزه محصول هستند. رفرش بستر ایجاد ارتباط میان این افراد و همچنین صحبت درباره دغدغه‌های حوزه محصول را فراهم می‌کند.

برگزار کنندگان رویداد Refresh 2022

مهران عباسی برگزارکننده رویداد گفت: این رویداد شامل چندین سخنرانی توسط افراد متخصص و با تجربه‌ و کارگاهی در زمینه فرانت‌اند برای انتقال و اشتراک موضوعاتی از این دست خواهد بود. همچنین رفرش با نظر گرفتن چند پنل تخصصی در زمینه مسائل مرتبط با طراحی محصول، سعی به چالش کشیدن این مسائل خواهد داشت.

چرا در رویداد رفرش 2022 شرکت کنیم؟

یکی از جذاب‌ترین و هیجان‌انگیزترین بخش‌های این رویداد مثل هر رویداد دیگر آشنا شدن با افراد جدید و باتجربه‌ای است که سال‌ها در این حوزه مشغول هستند. این آشنایی‌ها و شبکه‌سازی‌ها در کنار اینکه تجربه فوق‌العاده‌ای است، می‌تواند تأثیر زیادی در آینده شغلی افراد داشته باشد.

  • ثبت‌نام رفرش شروع شده و تا 27 شهریور هم ادامه داره. شما می‌توانید با کد تخفیف Techrato با 20٪ هزینه کمتر بلیت رویداد رو تهیه کنید.
  • برای کسب اطلاعات بیشتر و تهیه بلیت به سایت  Refreshconf.ir  و یا سایت ایوند مراجعه نمایید.

بیشتر بخوانید:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر