;
coinex

بهترین برنامه ساخت استوری اینستاگرام [معرفی 20 استوری ساز حرفه ای]

اگر از اینستاگرم استفاده می‌کنید و مایل هستید استوری‌های جذابی بسازید، در ادامه با معرفی بهترین برنامه ساخت استوری اینستاگرام همراه ما باشید.

شبکه اجتماعی اینستاگرام چند سالی است که پا به عرصه گذاشته و توانسته توجه میلیون‌ها کاربر را به خود جلب کند. از اصلی‌ترین دلایل محبوبیت اینستاگرام، قابلیت‌های دلنشین آن است که از جمله آنها می‌توان به قابلیت استوری اشاره کرد.

استوری‌های این شبکه اجتماعی در قالب پست‌های 24 ساعته به نمایش در می‌آیند. هر چه جذابیت استوری‌ها بیشتر باشد افراد بیشتری تمایل دارند همراه شما باشند و استوری‌های شما را دنبال کنند. پس باید سعی کنیم در تولید استوری خلاقیت داشته باشیم تا همراهان پیج ما بیشتر شوند.

بیشتر بخوانید:

اما چگونه می‌توان استوری‌های جذاب ساخت؟ آیا برنامه‌ای برای ساخت استوری جذاب در این شبکه اجتماعی وجود دارد؟ بهترین برنامه استوری ساز اینستا کدام است ؟

تکراتو در ادامه قصد دارد بهترین اپلیکیشن های ساخت استوری اینستا را به شما معرفی کند. پس با ما همراه باشید تا با این برنامه‌ها و اپلیکشین‌های جذاب آشنا شوید و بتوانید از آنها استفاده کنید.

بهترین برنامه ساخت استوری اینستاگرام

محیط اینستاگرام یکی از جذاب‌ترین محیط‌های مجازی برای به اشتراک گذاشتن فیلم و عکس از موارد شخصی و غیر شخصی است. یکی از راه‌های به اشتراک گذاشتن این موارد استفاده از استوری در اینستاگرام است.

برای ساخت استوری‌های حرفه‌ای و جذاب در اینستاگرام به بهترین برنامه استوری ساز اینستا نیاز داریم؛ اپلیکیشنی که در عین سادگی و جذابیت، کاربردی و مفید باشد. شما می‌توانید در ادامه با بهترین اپلیکیشن های ساخت استوری اینستا آشنا شوید.

Mojo

Mojo شباهت زیادی به Unfold دارد، اما از برخی جهات بهتر است. اگر می‌خواهید جلوتر از سایرین باشید، برنامه استوری ساز اینستاگرام Mojo را دانلود کنید. این برنامه که بهترین برنامه ساخت استوری اینستاگرام است، از طرح‌های بسیار متنوع گرفته تا چراغ نئون یا قاب‌های گل بسیار عالی را شامل می‌شود.

Lifelapse

Lifelapse به شما امکان می‌دهد تا انیمیشن‌هایی با ظاهر حرفه‌ای را در گوشی موبایل خود ایجاد کنید. همچنین Lifelapse شامل طیف وسیعی از ابزارهای ویرایش است و یک برنامه برای درست کردن استوری محسوب می‌شود.

به کمک این برنامه که بهترین برنامه ساخت استوری اینستاگرام است، می‌توانید موسیقی و فیلترهای موجود را اضافه کرده و سرعت پخش و موارد دیگر را تنظیم کنید. به عبارتی قادر خواهید بود ساخت استوری با آهنگ را انجام دهید.

بیشتر بخوانید:

اپلیکیشن BeReal ؛ رقیب اینستاگرام به سرعت محبوب‌ می‌شود

GoDaddy Studio: Graphic Design

برنامه ساخت استوری اینستاگرام GoDaddy یک برنامه عالی برای استوری‌های اینستاگرام است که به شما امکان می‌دهد متن و گرافیک را روی عکس‌ها و فیلم‌های خود قرار دهید. اپ استوری ساز اینستا GoDaddy دارای یک مجموعه بزرگ عکس، فونت، گرافیک، الگو و ابزارهایی است که می‌تواند به شما در ایجاد محتوای با کیفیت بالا و تجاری کمک کند.

استفاده از الگوهای استوری اینستاگرام یکی از ساده‌ترین روش‌ها برای ارتقای استوری‌ها است و GoDaddy باعث می‌شود که بتوانید کمی به محتوای کاملا تجاری خود اضافه کنید.

Tezza

وقتی صحبت از الگوها و عکس‌های متنوع می‌شود، برنامه استوری ساز اینستاگرام Tezza برخی از بهترین‌ها را دارد. به علاوه به همراه مجموعه‌ای از ابزارهای ویرایش ساده، به شما امکان می‌دهد استوری‌های اینستاگرام خود را زنده و جذاب کنید. بسیاری از کاربران، این برنامه را بهترین برنامه ساخت استوری اینستاگرام می‌دانند.

VSCO

هنگامی که از ویرایش عکس سخن به میان می‌آید، VSCO شاید بهترین برنامه استوری ساز اینستاگرام باشد. درست است که ابزارهای ویدیوی این برنامه استوری ساز اینستا مستلزم پرداخت هزینه هستند، اما ارزش آن را دارند.

طرح پرداخت شده در VSCO به شما امکان تنظیم روشنایی، کنتراست، دما و مواردی از این قبیل را می‌دهد. به علاوه، این امکان را برایتان فراهم می‌آورد تا فیلترهای عکس مورد علاقه خود را به فیلم‌هایتان اعمال کنید.

بیشتر بخوانید:

Adobe Express: Graphic Design

برنامه Adobe Express: Graphic Design یک اپلیکیشن طراحی عالی است که امکان ایجاد جلوه‌های متحرک خارق العاده را در عکس‌ها به شما می‌دهد. Adobe Express: Graphic Design بهترین برنامه ساخت استوری متحرک است که به شما امکان می‌دهد فقط در چند ثانیه طراحی‌های خارق العاده‌ای را ایجاد کنید.

اگر قصد دارید از بقیه متمایز باشید و ساخت استوری حرفه‌ای را تجربه کنید، برنامه ساخت استوری اینستاگرام Adobe Express: Graphic Design را دانلود کنید زیرا به شما امکان می‌دهد فیلم‌ها را در استوری‌های خود ترکیب و جلوه‌ها، صدا و انیمیشن دلخواه را اضافه کنید.

Over

Over یک برنامه عالی برای استوری اینستاگرام است که به شما امکان می‌دهد متن و گرافیک را روی عکس‌ها و فیلم های خود قرار دهید. Over دارای قابلیت gazillion به همراه دنیایی از عکس‌ها، فونت‌ها، گرافیک‌های خاص، الگو و ابزار برای انتخاب است که به شما در ایجاد محتوای با کیفیت کمک می‌کند.

استفاده از قالب برای پست‌های اینستاگرام، یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای به‌روزرسانی استوری است. برنامه Over امکان ایجاد تحرک‌های خلاقانه در محتوای برند شما را آسان می‌کند.

StoryLuxe

اپ StoryLuxe توجه کاربران زیادی را به خود جلب کرده است. این برنامه با طیف گسترده‌ای از قالب‌های فعال استوری اینستاگرام، از جمله الگوهای فیلم polaroid و نئون، گل و بسیاری دیگر همراه است و با داشتن جدیدترین و خلاقانه ترین قالب‌های موجود شناخته شده است. فقط کافیست از بین قالب‌ها، یک مورد را انتخاب و عکس یا فیلم خود را به آن اضافه کنید.

InShot

این برنامه ویرایشگر ویدیو و عکس، یکی از بهترین اپلیکیشن های ساخت استوری اینستا است. این برنامه شگفت انگیز، مجموعه‌ای از ویژگی‌های طراحی با کاربری آسان را ارائه می‌کند تا به شما برای ساخت استوری‌های زیبای اینستاگرام کمک کند.

ویرایشگر ویدیوی InShot دارای طیف وسیعی از ویژگی‌ها است و به شما امکان می‌دهد ویدیوها را کوتاه کنید، برش دهید، تکه تکه کنید، ببرید یا ادغام کنید. همچنین پس‌زمینه‌ها، فیلترها و افکت‌های مختلف برای قرار دادن روی ویدیو را ارائه می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

نحوه فعال کردن کپشن خودکار اینستاگرام چگونه است؟

StoryArt

برنامه StoryArt یکی از بالاترین رتبه‌بندی برنامه‌های ویرایش استوری اینستاگرام را کسب کرده است و از بهترین اپلیکیشن های ساخت استوری اینستا است. کار با این برنامه بسیار آسان است، زیرا طیف گسترده‌ای از قالب‌های از پیش تعیین شده را ارائه می‌‌دهد.

به غیر از قالب‌ها، گزینه‌های بی‌شماری نیز برای افزودن جلوه‌های طراحی ارائه می‌دهد. می‌توانید متن با هر فونتی، فیلترها، تم‌ها و سایر جلوه‌های طراحی مختلف را هم اضافه کنید.

Unfold

این ویرایشگر استوری اینستاگرام دارای چند ویژگی رایگان و چند ویژگی پریمیوم (پولی) است. این برنامه قالب‌‌های مینیمال و زیبا را برای ایجاد استوری‌های زیبای اینستاگرام فراهم می‌کند و بهترین برنامه ساخت استوری اینستاگرام است.

شما به سادگی می‌‌توانید این برنامه را دانلود کنید و استوری‌‌ ‌های اینستاگرام با کیفیت بالا را بسازید و به اشتراک بگذارید. از ویژگی‌های مهم برنامه استوری ساز آنفولد می‌توان به 25 قالب رایگان، بیش از 60 قالب پریمیوم، 5 نوع فونت اضافی و گزینه‌های متنی پیشرفته و … اشاره کرد.

Canva

Canva یک ویرایشگر عکس محبوب است که می‌توانید با قرار دادن متن و سایر افکت‌ها روی عکس‌ها، استوری‌های جذابی را ایجاد کنید. این برنامه که بهترین برنامه ساخت استوری اینستاگرام است یکی از بیشترین مجموعه قالب‌‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهد.

این برنامه همچنین دارای مجموعه عظیمی از تصاویر استوک است که می‌توانید از آنها به عنوان تصویر پس زمینه برای استوری‌های اینستاگرام خود استفاده کنید. Canva برای هر دو دستگاه اندروید و iOS در دسترس است. همچنین می توانید از Canva در دسکتاپ خود استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:

اینستا جی بی ؛ دانلود، نصب و آموزش استفاده از GBInstagram

Adobe Spark

برنامه Adobe Spark برای پست و ویدیو در استوری اینستاگرام عالی است. مجموعه برنامه‌های Spark به کاربران اجازه می‌دهند تا کلیپ‌های ویدیویی اضافه کنند یا تصاویر را با هم ترکیب کنند تا یک استوری ویدیویی بسازند.

استفاده از این برنامه که از بهترین برنامه ساخت استوری اینستاگرام بوده، آسان است و نیازی به تخصص در زمینه طراحی نیست و می‌توانید مجموعه‌ای عظیم از افکت‌های موجود در برنامه را به استوری خود اضافه کنید.

PhotoGrid

بهترین برنامه ساخت استوری اینستاگرام
بهترین برنامه ساخت استوری اینستاگرام

PhotoGrid یک برنامه ساده و کاربردی برای ساختن کلاژ عکس یا ویدیو برای استوری اینستاگرام است. این برنامه که بهترین برنامه ساخت استوری اینستاگرام است، چندین قالب دارد، مخصوصاً برای استوری‌های اینستاگرام، که می‌توانید از بین آنها قالب مورد نظر خود را انتخاب کنید.

این برنامه دارای تعداد زیادی فیلتر، استیکر، فونت و افکت برای تصاویر است که می‌توانید از آنها برای ایجاد تصاویر سفارشی استفاده کنید. همچنین ویژگی‌های ویرایش تصاویر مانند حذف یک شی از یک تصویر یا حذف پس زمینه را ارائه می‌دهد.

Typorama

اگر برنامه‌ای می‌خواهید که به شما اجازه دهد تا به سرعت متن جالب و جذاب را روی تصاویر استوری اینستاگرام خود اضافه کنید، به برنامه Typorama نگاهی بیاندازید. این برنامه که بهترین برنامه ساخت استوری اینستاگرام است، به شما امکان می‌دهد طرح‌های تایپوگرافی زیبا را به راحتی ایجاد کنید.

این اپ دارای طیف گسترده‌ای از طرح‌بندی‌های تایپوگرافی با گزینه‌های طرح حروف (تایپ فیس) و فونت مختلف است. علاوه بر ابزارهای پیشرفته متن، این برنامه چندین ویژگی ویرایش عکس را نیز ارائه می‌دهد.

Microsoft Hyperlapse

Microsoft Hyperlapse برنامه‌ای است که به شما امکان می‌دهد به راحتی و به سرعت ویدیوهای تایم لپس ایجاد کنید که می‌توانید آنها را در استوری‌های اینستاگرام خود به اشتراک بگذارید. می‌توانید از این برنامه یا برای ایجاد تایم لپس و یا تغییر سرعت ویدیوهای که از قبل داشته‌اید استفاده کنید.

محدودیت زمانی ضبط ویدیوهای تایم لپس 20 دقیقه است. برای تغییر محدودیت سرعت، این برنامه می‌تواند سرعت را تا 32 برابر سرعت معمولی افزایش دهد.

بیشتر بخوانید:

اینستا پلاس ؛ دانلود، نصب و آموزش استفاده از Instagram Plus

CutStory

این برنامه iOS به شما امکان می‌دهد با کوتاه کردن یک ویدیوی طولانی، مجموعه‌ای از ویدیوهای 15 ثانیه‌ای را برای استوری اینستاگرام خود ایجاد کنید. یکی از چالش‌های مهم که هنگام ارسال استوری‌های ویدیویی با آن مواجه می‌شود این است که استوری اینستاگرام باید کمتر از 15 ثانیه باشد.

8mm

این اپ یک برنامه با حالت دوربین قدیمی است که به شما امکان می‌دهد فیلم‌ها را با یک دوربین رترو ضبط کنید. 8mm یک برنامه خوب برای ایجاد استوری‌های ویدیویی اینستاگرام با حالت دوربین‌های قدیمی است.

این برنامه همچنین گزینه‌ای برای افزودن افکت به ویدیوهای موجود در گالری را در اختیار شما قرار می‌دهد. از ویژگی‌های مهم این استوری ساز می‌توان به 7 نوع لنز مانند Clear ،Flickering Frame، نوآر و ساکورا، 2 تم رایگان و 3 تم پریمیوم و 12 سبک فیلم رترو و قدیمی از جمله دهه 1920 اشاره کرد.

StoryStar – Instagram Story Maker

این برنامه بهترین برنامه استوری ساز اینستا است که توسط justapps توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. تنها کافی است این نرم‌افزار فوق‌العاده را نصب کرده تا به مجموعه‌ای از امکانات خاص برای ساخت استوری‌ها دسترسی داشته باشید.

سرعت بالا در ایجاد داستان‌های زیبا شرایطی را فراهم می‌سازد تا اینفلوئنسرها به سمت این نرم‌افزار آمده و نیاز‌های خود را با این برنامه برطرف کنند. بیش از 800 قالب از پیش تنظیم شده وجود دارد که در دسترسی به آنها با هیچ گونه محدودیتی رو به رو نیستید.

Hype Type

بهترین برنامه استوری ساز اینستا
بهترین برنامه استوری ساز اینستا

اپلیکیشن Hype Type اپلیکیشنی است که به شما امکان اضافه کردن متن‌های پر زرق و برق روی تصاویر را در کمترین زمان ممکن می‌دهد. پس از نصب و باز کردن اپلیکیشن، با یک صفحه مشابه استوی اینستاگرام مواجه خواهید شد که کار کردن با آن بسیار راحت است.

بیشتر بخوانید:

بهترین یوتیوب دانلودر تلگرام کدام است؟

در این مطلب به بررسی و معرفی بهترین برنامه استوری ساز اینستا پرداختیم. باید گفت که برنامه‌های ساخت و ویرایش استوری اینستاگرام یک روش عالی برای برجسته کردن و جلب توجه مخاطبان هستند و شما می‌توانید به راحتی از این برنامه‌ها استفاده کنید. ساخت استوری اینستاگرام برای بسیاری از افراد اهمیت بالایی دارد. چه شما تنها به‌دنبال زیباتر کردن عکس‌های شخصی خود در اینستاگرام باشید و چه برای کسب و کار خود به‌دنبال تولید محتوا، به هر حال برای زیباتر کردن و داشتن استوری‌های جذاب‌تر به بهترین اپلیکیشن های ساخت استوری اینستا نیاز خواهید داشت.

سوالات متداول

بهترین برنامه استوری ساز اینستا کدام است؟

برنامه‌های InShot ،StoryArt ،Unfold ،Typorama برنامه‌هایی حرفه‌ای هستند و شما می‌توانید از طریق این برنامه‌ها بهترین استوری‌ها را آماده کنید.

معروف‌ترین برنامه ساخت استوری چیست؟

برنامه InShot یکی از معروف‌ترین اپلیکیشن‌های کاربردی برای ساخت استوری اینستاگرام است.

بیشتر بخوانید:

.

نظر شما در مورد بهترین برنامه ساخت استوری اینستاگرام چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و سایر کاربران در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید. 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر