;
coinex

پخش زنده لیورپول نیوکاسل 9 شهریور 1401 [+ساعت پخش]

پخش زنده پخش لیورپول نیوکاسل 9 شهریور 1401 را در این نوشتار دنبال کنید. در جدیدترین مطلب ورزشی تکراتو پخش زنده پخش زنده لیورپول نیوکاسل را برایتان در این نوشتار قرار داده‌ایم.

تماشای پخش زنده فوتبال لیگ برتر انگلیس از تکراتو این امکان را برای شما فراهم کرده تا به راحتی از هر جایی که هستید بدون نیاز به تلویزیون پخش زنده پخش زنده لیورپول نیوکاسل امشب را آنلاین تماشا کنید. اگر برای دیدن پخش فوتبال پخش زنده لیورپول نیوکاسل به تلویزیون دسترسی ندارید می توانید پخش آنلاین بازی پخش زنده لیورپول نیوکاسل را از تکراتو تو دنبال کنید.

در ادامه با ما در تکراتو همراه باشید تا پخش زنده مسابقه پخش زنده لیورپول نیوکاسل را تماشا کنید.

پخش زنده پخش زنده لیورپول نیوکاسل 9 شهریور

لیورپول جذاب و پرستاره یورگن کلوپ که فصل را خوب شروع نکرده، در هفته چهارم با 9 گل بورنموث را در هم کوبیده و امشب هم به دنبال 3 امتیازی دیگر است،‌ البته در یک بازی سخت. لیورپول در سه بازی اول ابتدا دو تساوی ناامیدکننده برابر فولهام و کریستال پالاس کسب کرد و در هفته سوم برابر منچستریونایتد شکست خورد تا اوضاع بحرانی شود.

پخش زنده لیورپول نیوکاسل 9 شهریور
پخش زنده لیورپول نیوکاسل 9 شهریور 1401, پخش زنده لیورپول نیوکاسل 9 شهریور, پخش زنده فوتبال, پخش زنده لیگ انگلیس, یورگن کلوپ, پخش زنده شبکه ورزش, پخش زنده لیورپول نیوکاسل, محمد صلاح,

نیوکاسل اما که حالا با 6 امتیاز اوضاع بهتری از لیورپول 5 امتیازی دارد، در هفته اول ناتینگهام فارست را شکست داد اما سه بازی بعدی برابر برایتون،‌ من سیتی و ولورهمپتون را با تساوی به پایان رساند تا 6 امتیازی شود.

پخش زنده پخش زنده لیورپول نیوکاسل

توجه: لینک ها سالم و تست شده هستند. شما لازم است پنجره‌های پاپ‌آپ تبلیغاتی را ببندید و از تماشای بازی لذت ببرید! 

 

پخش زنده لیورپول نیوکاسل 9 شهریور از شبکه ورزش

پخش زنده لیورپول نیوکاسل 9 شهریور از beIN Arabic

پخش زنده لیورپول نیوکاسل 9 شهریور از Liverpool

 

پخش زنده سایر بازی های امروز را می‌توانید از صفحه پخش زنده تکراتو دنبال کنید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر