;
coinex

عدم آگاهی آمریکایی‌ها از NFT : تنها نیمی از افراد نام NFT را شنیده‌اند!

نظرسنجی جدید مرکز تحقیقات پیو (Pew)، نشان‌دهنده عدم آگاهی آمریکایی‌ها از NFT است. تنها نیمی از کل مردم آمریکا با این مفهوم آشنایی دارند.

اگر در حال مطالعه این مطلب هستید، احتمالاً با NFTها آشنایی دارید. شواهد نشان می‌دهد NFTها آن‌قدرها هم که فکر می‌کنیم شناخته‌شده نیستند. طبق نظرسنجی جدید از مرکز تحقیقات پیو (Pew)، تنها نیمی از بزرگسالان ایالات متحده آمریکا نام NFT را شنیده‌ و 2 درصد آن‌ها اقدام به خرید حداقل یک توکن غیرمثلی نموده‌اند.

بیشتر بخوانید: آینده NFT ها در سال 2022 چگونه است؟

عدم آگاهی آمریکایی‌ها از NFT

NFTها دارایی‌های دیجیتالی متکی به فناوری بلاک چین و رمزنگاری هستند. به واسطه NFT هنرمندان قادر به تبدیل آثار هنری، تصاویر یا آیتم‌های موجود در بازی‌های ویدیویی به محصولات قابل فروش هستند. بازار NFT در ماه‌های اخیر وضعیت چندان مناسبی نداشته است، اما همچنان حجم معاملات هفتگی 50 میلیون دلاری دارد.

عدم آگاهی آمریکایی‌ها از NFT : تنها نیمی از افراد نام NFT را شنیده‌اند!

داده‌های Pew شکاف جمعیتی واضحی را نشان می‌دهد. مردان بیشتر از زنان درباره NFTها شنیده‌اند. جوانان نیز در حوزه توکن‌های غیرمثلی اطلاعات بیشتری نسبت به افراد مسن دارند. این نظرسنجی دارای حاشیه خطای ±2 است. افراد ثروتمند تقریباً دو برابر بیشتر از افراد کم درآمد در مورد NFTها اطلاعات دارند. آسیایی‌ها نیز از افراد سفید پوست، سیاه پوست و اسپانیایی تبار آگاهی بیشتری در حوزه NFT دارند.

طبق گزارش‌ها، حدود 16 درصد از بزرگسالان آمریکایی ارزهای رمزنگاری‌شده را خریداری کرده‌اند. 46 درصد از پاسخ‌دهندگان نیز به Pew گفته‌اند که سرمایه‌گذاری آن‌ها بدتر از آن چیزی بوده است که انتظار داشتند.

NFTها همچنان پیشتاز هستند

شرکت‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر در نیمه اول سال 2022، حدود 9.3 میلیارد دلار در استارتاپ‌های کریپتویی سرمایه‌گذاری کرده‌اند. این رقم با توجه به زمستان کریپتویی و ریزش شدید رمزارزها قابل توجه است.

طرفداران فناوری بلاک چین، از جمله سرمایه‌گذارانی که صندوق‌های سرمایه‌گذاری برجسته را اداره می‌کنند، علاقه زیادی به حوزه Web3 دارند. این سرمایه‌گذاران در حوزه توکن‌های غیرمثلی نیز سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

ایجاد نظم تکنولوژیکی آنلاین مستلزم پذیرش انبوه و همچنین آگاهی قشر عظیمی از افراد است. به نظر می‌رسد رمزارزها همچنان هیچ یک از این دو معیار را ندارند. با توجه به اینکه NFTها همچنان جزو بهترین و برجسته‌ترین موارد استفاده از فناوری بلاک چین به شمار می‌روند، پیشتازی وب 3 در حال حاضر دور از ذهن است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره عدم آگاهی آمریکایی‌ها از NFT چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: qz

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر