;
coinex

اولین تصاویر از جانشین هواوی P50 Pocket رویت شد

غافلگیری جدید شرکت هواوی لو رفت. به نظر می‌رسد که این شرکت در آینده‌ای نزدیک از گوشی تاشو جدید خود به عنوان جانشین هواوی P50 Pocket رونمایی خواهد کرد.

همان طور که می‌دانید شرکت هواوی در تاریخ 6 سپتامبر از سری گوشی‌های میت 50 که پیش‌بینی می‌شود شامل چهار مدل باشد، رونمایی خواهد کرد. حال به نظر می‌رسد که شرکت هواوی یک سورپرایز هم برای این رویداد در نظر گرفته و این امکان وجود دارد که در این تاریخ از گوشی دیگری نیز رونمایی شود.

البته هنوز صحت این شایعات تایید نشده است اما از آنجایی که به تازگی تصاویری از یک گوشی تاشو جدید از برند هوآوی منتشر شده، این اتفاق دور از انتظار نخواهد بود. گفته می‌شود که این گوشی جدید جانشین Huawei P50 Pocket خواهد بود که در دسامبر سال گذشته رونمایی شد.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های تاشو یا Foldable

اولین تصاویر از جانشین هواوی P50 Pocket

این دستگاه که در حال حاضر تنها با شماره مدل «BAL-AL80» شناخته می‌شود، دومین گوشی تاشوی هوآوی است که به صورت افقی تا می‌شود. متاسفانه تصاویر منتشر شده مشخصات دقیق این گوشی را فاش نمی‌کنند اما ظاهرا این محصول با دو طراحی متفاوت شیشه‌ای و چرمی و یک ماژول دوربین سه گانه عرضه خواهد شد.

جانشین هواوی P50 Pocket

اگر به یاد داشته باشید گوشی P50 Pocket نیز از تنظیمات دوربین سه گانه برخوردار بود. سیستم دوربین این گوشی شامل یک دوربین اصلی 40 مگاپیکسلی، یک دوربین فوق عریض 13 مگاپیکسلی 120 درجه و یک دوربین 32 مگاپیکسلی ویژه با قابلیت تصویر برداری در طیف UV می‌شد.

با این حال تنها مشخصه گوشی جدید هواوی که به طور قطع ذکر شده، ظرفیت باتری 4260 میلی آمپر ساعتی آن است که این حجم 260 میلی آمپر ساعت بیشتر از گوشی P50 Pocket است و همچنین برای این مدل گوشی تاشو بسیار بزرگ به نظر می‌آید.

علاوه بر این، گوشی‌ دیگری نیز از برند هوآوی به تازگی در فضای مجازی ظاهر شده که بسیار کمتر مورد توجه قرار گرفته است. به نظر می‌رسد که این گوشی جدید با شماره مدل CHA-AL80 یک گوشی میان رده با برخورداری از اسکنر اثر انگشت‌ در کناره و باتری 3900 میلی آمپر ساعتی باشد .

جانشین هواوی P50 Pocket

همچنین به دلیل اینکه شرکت هواوی مجبور شده از اندروید فاصله بگیرد، به احتمال قوی هر دو گوشی از سیستم عامل HarmonyOS استفاده خواهند کرد. علاوه بر این، هر دو گوشی تنها از شبکه اتصالی 4G پشتیبانی خواهند کرد. به این دلیل که شرکت هواوی توانایی تامین قطعات مورد نیاز برای شبکه اتصالی 5G را ندارد.

به هر صورت هنوز نمی‌توان درباره معرفی گوشی‌های ذکر شده در رویداد مربوط به سری میت 50 نظر قطعی داد. پیش‌بینی عرضه سری P60 بسیار سخت است زیرا علیرغم اینکه تا به امروز اطلاعات زیادی درباره سری Mate 50 از منابع معتبر منتشر شده، هنوز هیچ جزئیاتی درباره گوشی تاشو جدید عنوان نشده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما کاربران تکراتو درباره جانشین هواوی P50 Pocket چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با تکراتو به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر