;
coinex

تاریخ رونمایی و مشخصات پوکو M5 و M5s اعلام شد

طبق اخباری که به‌تازگی منتشر شده است، مشخصات پوکو M5 و M5s در تاریخ ۵ سپتامبر در یک رویداد آنلاین به صورت رسمی رونمایی می‌شود‌.

اخیرا کمپانی پوکو ساخت و توسعه چند اسمارت‌فون‌ میان‌رده را در دستور کار خود قرار داد و اینگونه که مشخص شده، تنها یک هفته دیگر تا رونمایی از مشخصات این محصولات فاصله داریم. لازم به ذکر است که معرفی این گوشی‌‌های هوشمند میان‌رده، طی یک رویداد آنلاین در ۵ سپتامبر صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های پوکو (POCO)

شایعات درباره مشخصات پوکو M5 و M5s

بعد از انتشاره خبر رونمایی از گوشی‌های میان‌رده پوکو، اکنون این سوال مطرح می‌شود که مشخصات پوکو M5 و M5s به چه صورت خواهد بود. در ابتدا باید به این موضوع اشاره کنیم که شرکت پوکو با معرفی M5 و M5s هیچ برنامه‌ای جهت غافلگیر کردن طرفداران خود ندارد؛ چراکه نام این دو محصول را در دعوت‌نامه خود برای مشاهده رویداد پیش‌رو، استفاده کرده است.

Poco M5 & M5s

باتوجه به شایعاتی که در فضای مجازی منتشر شده، یکی از این دو محصول از پردازنده MediaTek Helio G99 SoC پشتیبانی می‌کند. احتمال می‌رود که پوکو M5 از این تراشه در سخت‌افزار خود بهره ببرد.

از دیگر مشخصات پوکو M5 و M5s می‌توان به نمایشگر LCD 6.58 اینچی با کیفیت Full HD و یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از قابلیت شارژ سریع ۳۳ واتی اشاره کرد. همچنین، در این محصول از اسکنر اثرانگشت استفاده می‌شود که در قسمت کناری آن قرار خواهد گرفت.

این محصولات در سه نسخه عرضه می‌شوند که تفاوت اصلی آن‌ها در میزان حافظه داخلی است. نسخه اول با ۴ گیگابایت RAM و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی، نسخه دوم با ۴ گیگابایت RAM و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و نسخه سوم با ۶ گیگابایت RAM و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد.

انتظار داریم این محصول به صورت بومی، رابط کاربری MI UI 13 را که بر پایه اندروید ۱۲ اجرا می‌شود به کاربران خود ارائه دهد. شایعات بر این موضوع دلالت دارند که پوکو M5 با قیمتی معادل ۱۵۰۰۰ روپیه، در بازار هند عرضه خواهد شد. در آخر باید گفت که پوکو M5s از حافظه داخلی مشابه M5 بهره می‌برده و در سه رنگ آبی، سفید و خاکستری در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره شایعات مربوط به مشخصات پوکو M5 و M5s چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت‌ها به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر