;
coinex

ورود برند هرمس به فضای متاورس : علاقه‌مندی برندهای لوکس به NFTها

برندهای لوکس در سال‌های اخیر توجه ویژه‌ای به فضای متاورس و NFT داشته‌اند. ورود برند هرمس به فضای متاورس به گسترش جهانی این صنعت کمک شایانی می‌کند.

ظهور توکن های غیرمثلی (NFT) و متاورس، فرصتی ایده‌آل برای برندهای جهانی فراهم کرده است تا ابزارهای مختلف ارتباط با مشتریان را کشف کنند. حالا برند مطرح هرمس با ثبت نام تجاری به طور رسمی به فضای متاورس پیوسته است.

بیشتر بخوانید: آینده NFT ها در سال 2022 چگونه است؟

ورود برند هرمس به فضای متاورس

برند هرمس اقدام به ثبت یک علامت تجاری مرتبط با متاورس و NFT نمود. این برند معروف به دنبال فعالیت در بازار NFT، ارزهای مجازی، معاملات کریپتو، بازار کالاهای مجازی، لباس، کفش و … است. نام تجاری جدید هرمس در 26 آگوست در اداره ثبت اختراع و علائم تجاری ایالات متحده (USPTO) توسط مایکل کوندودیس (Micheal Kondoudis)، وکیل دارایی مجوز علامت تجاری ثبت شده است.

در صورت تأیید درخواست علامت تجاری هرمس، این شرکت اقدام به ساخت بازی‌های کامیپوتری قابل دانلود خواهد کرد. این بازی‌ها شامل کالاهای مجازی و خدمات احراز هویت کاربر با استفاده از فناوری تجارت الکترونیک می‌شود.

ورود برند هرمس به فضای متاورس : علاقه‌مندی برندهای لوکس به NFTها

شایان ذکر است که برند جهانی پوشاک و ساعت‌های لوکس علی‌رغم رکود بازارهای مالی، به طور فزاینده‌ای به دنیای ارزهای دیجیتال علاقه‌مند است. Jacob & Co فاش نمود که نسخه محدود Anstronomia Solar Bitcoin را در اولین نمایش جهانی The Geneva Watch Days به نمایش خواهد گذاشت. شرکت کنندگان در این نمایش می‌بایست از قبل هماهنگی‌های لازم را انجام دهند. از دیگر اقدامات هرمس در دنیای ارزهای دیجیتال می‌توان به ساخت اولین ساعت پیچیده دنیا با تم بیت کوین اشاره کرد.

رقابت برندهای لوکس در حوزه NFT

علاقه برندهای لوکس به ارزهای دیجیتال قابل توجه است. برخی از محصولات برندهای لوکس در مقایسه با دارایی‌های سنتی گزینه سرمایه‌گذاری بهتری به شمار می‌روند. به عنوان مثال، در سپتامبر 2020، مشخص شد که کیف Birkin هرمس در اولین سال تولید خود هم از S&P500 و هم از طلا عملکرد بهتری داشته است.

ورود برند هرمس به فضای متاورس رقابت برندهای لوکس در این حوزه را تشدید کرده است. به گزارش Finbold، تعداد علائم تجاری ثبت شده مرتبط با NFTها در ایالات متحده آمریکا از تاریخ 1 ژانویه تا 31 می 2022 به 4049 عدد رسیده است. به طور متوسط روزانه حدود 27 علامت تجاری جدید NFT در آمریکا ثبت می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره ورود برند هرمس به فضای متاورس چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع:  finbold

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر