;
coinex

پرداخت دیجیتالی در جام جهانی : قطر از خدمات پرداخت دیجیتال رونمایی کرد

با نزدیک شدن به بزرگترین رویداد فوتبال جهان، بانک مرکزی قطر مجوز خدمات پرداخت دیجیتالی در جام جهانی را توسط Vodafone Qatar و Ooredoo صادر کرد.

بانک مرکزی قطر روز سه شنبه اعلام نمود که اولین مجوز خدمات پرداخت دیجیتال را توسط Vodafone Qatar و Ooredoo Money صادر کرده است. با نزدیک شدن به جام جهانی 2022 قطر، این کشور خود را برای هجوم گردشگران و بازدیدکنندگان بین‌المللی آماده می‌کند.

بیشتر بخوانید:‌ پشتیبانی متا از NFT در اینستاگرام و فیسبوک

امکان پرداخت دیجیتالی در جام جهانی 2022

تخمین زده می‌شود که جام جهانی 2022 قطر حدود 1.5 میلیون بازدیدکننده را وارد قطر کند. قطر قصد دارد برای رفع نیازهای بازدیدکنندگان داخلی و بین‌المللی از سیستم‌های پرداخت مناسب استفاده کند.

این تحول پس از آن صورت گرفت که بانک مرکزی اعلام کرد بانک‌های قطر آماده راه‌اندازی خدمات پرداخت با استفاده از ApplePay، GooglePay و Samsung Pay‌ هستند. بانک مرکزی همچنین اعلام کرد که از کلیه سرویس‌های خدماتی الکترونیکی و کیف پول‌های دیجیتالی پشتیبانی خواهد کرد.

پرداخت دیجیتالی در جام جهانی : قطر از خدمات پرداخت دیجیتال رونمایی کرد

بانک مرکزی قطر بر تمامی خدمات پرداخت دیجیتال نظارت خواهد کرد. هدف دولت قطر ارائه یک اکوسیستم پرداخت “ایمن و کارآمد” برای بازدیدکنندگان داخلی و خارجی است.

شرکت‌های Ooredoo و Vodafone ملزم به رعایت استانداردهای تعیین شده توسط بانک مرکزی هستند. کیف پول Ooredoo این امکان را به کاربران می‌دهد که تراکنش‌های مالی خود را مدیریت کنند، اقدام به ارسال پول نموده و از تمامی نقاط تنها به وسیله گوشی‌های موبایل خود پرداخت مورد نظر را انجام دهند.

فراهم شدن امکان پرداخت دیجیتالی در جام جهانی قطر پیشرفت اقتصادی بزرگی برای قطر به شمار می‌رود. اپلیکیشن‌های موبایل راهی مناسب برای پرداخت و ارسال پول به شمار می‌رود. این ویژگی به خصوص برای افرادی که حساب بانکی ندارند، یک فرصت فوق‌العاده است.

بانک مرکزی قطر همچنین از مؤسسات مالی محلی و بین‌المللی خواسته است تا با همکاری یکدیگر، بهترین تجربه پرداخت دیجیتال ممکن را برای بازدیدکنندگان در طول جام جهانی فوتبال فراهم کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره فراهم شدن امکان پرداخت دیجیتالی در جام جهانی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: thecryptobasic

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر