;
coinex

پشتیبانی متا از NFT در اینستاگرام و فیسبوک

امروزه استفاده از توکن‌های NFT بسیار رایج شده و حالا در ادامه پذیرش جهانی این توکن‌ها، خبر از پشتیبانی متا از NFT در اینستاگرام و فیسبوک رسیده است.

مدت‌های پیش متا وعده داده بود که از توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) در فیسبوک پشتیبانی کند. حال این شرکت به وعده خود جامه عمل پوشانیده و کاربران می‌توانند کالکشن‌های دیجیتالی خود را که در کیف پول دیجیتال خود دارند، در فیس بوک و اینستاگرام پست کنند. برای این کار کافیست کیف پول خود را به یکی از این دو برنامه متصل کرده تا به NFTهای خود دسترسی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: رشد انفجاری محبوبیت BeReal موقعیت تیک تاک و اینستاگرام را به خطر می‌اندازد؟

پشتیبانی متا از NFT در اینستاگرام و فیسبوک

متا چند هفته پس از گسترش دسترسی به NFT در اینستاگرام در چندین کشور دیگر، قصد دارد وارد فاز بعدی شود. دوره آزمایشی پشتیبانی فیس بوک از NFT نیز از اوایل تابستان استارت خورده بود.

پشتیبانی متا از NFT در اینستاگرام و فیسبوک

با وجود اینکه بازار توکن‌های دیجیتال در ماه‌های اخیر دچار رکود شده، متا در حال حرکت به سمت قلمرو NFT است. برخی شواهد حاکی از این است که متا بر روی مارکت‌پلیسی کار می‌کند که در آن، مردم می‌توانند NFT معامله کنند. با این حال، اینکه مردم از این مارکت پلیس استقبال می‌کنند یا خیر را گذر زمان مشخص می‌کند.

مطالب بیشتر در تکراتو:

.

نظر شما درباره‌ی پشتیبانی متا از NFT در اینستاگرام و فیسبوک چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید و اخبار فناوری را با ما دنبال کنید.

منبع: engadget

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر