;
coinex

سونی اکسپریا 5 مارک 4 رسما رونمایی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

سونی لحظاتی پیش رسما از جدیدترین گوشی خود در سری اکسپریا 5، یعنی سونی اکسپریا 5 مارک 4 با مشخصات فنی قابل توجه و دوربین‌های باکیفیت رونمایی کرد.

مطابق زمان‌بندی اعلام شده، کمپانی سونی امروز سونی اکسپریا 5 IV را رسما رونمایی کرد. جدیدترین پرچمدار کامپکت غول فناوری ژاپنی با آپدیت‌های قابل توجهی در بخش‌های مختلف، از جمله دوربین‌‌های باکیفیت، باتری بزرگ‌تر و با پشتیبانی از شارژ بی‌سیم عرضه شده است. برای معرفی مشخصات با ما باشید.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های سونی 2022 ؛ گوشی های جدید اکسپریا

سونی اکسپریا 5 مارک 4

سونی Xperia 5 IV یک نمایشگر 6.1 از نوع اولد با رزولوشن 1080 در 2520 یا همان FHD پلاس دارد که نرخ نوسازی صفحه 120 هرتزی را عرضه می‌کند. این محصول با پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 1 و با 8 گیگابایت رم عرضه می‌شود که در دو نسخه با حافظه داخلی 128 یا 256 روانه بازارها خواهد شد. البته که به لطف درگاه میکرو SD، امکان ارتقای فضای ذخیره‌سازی وجود دارد.

سونی اکسپریا 5 مارک 4 رسما رونمایی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

گوشی جدید سونی که به اندروید 12 تجهیز شده است، از گواهینامه IP68 برای مقاومت در برابر آب و گردوغبار برخوردار است و جلو و عقب آن با محافظ گوریلا گلس ویکتوس حفاظت می‌شود.

این گوشی که از جک 3.5 میلی‌متری هدفون نیز برخوردار است، اسپیکرهای استریوی دوگانه‌ای با پشتیبانی از استاندارد صوتی دالبی اتموس را ارائه می‌کند.

سونی اکسپریا 5 مارک 4 رسما رونمایی شد؛ قیمت و مشخصات فنی

به سراغ دوربین برویم که معمولا در آن سونی از مدعیان اصلی بازار است. دوربین اصلی اکسپریا 5 مارک 4 سه‌گانه و شامل سه سنسور 12 مگاپیکسلی است. سنسور اصلی 24 میلی‌متری و در ابعاد 1/1.7، لنز اولتراواید 16 میلی‌متری و در ابعاد 1/2.5 و لنز تله‌فوتو 2.5 برابری، ابعاد 1/3.5 دارد.

هر سه دوربین از قابلیت ضبط ویدیو با سرعت ۱۲۰ فریم در ثانیه، فوکوس خودکار چشم در زمان واقعی و ردیابی بی‌درنگ پشتیبانی می‌کنند. ماژول های عریض و تله فوتو همچنین لرزشگیر اپتیکال تصویر (OIS) را ارائه می‌دهند. در نهایت باید به این نکته اشاره کرد که دوربین سلفی نیز یک سنسور 12 مگاپیکسلی است.

آخرین نکته اینکه سونی اکسپریا 5 مارک 4 از یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی برخوردار است که از شارژ سریع سیمی 30 وات و شارژ بی‌سیم Qi پشتیبانی می‌کند. البته که گوشی بدون شارژر و حتی کابل عرضه می‌شود.

سونی اکسپریا 5 مارک 4 در سه رنگ سفید، مشکی و سبز عرضه خواهد شد و قیمت آن برابر 1049 یورو یا 999 دلار در اروپا و آمریکا است. انتظار می‌رود که این گوشی ابتدا و در اواسط سپتامبر در بازارهای اروپایی عرضه شده و به تدریج تا اواخر اکتبر در سایر بازارها از جمله آمریکا ظاهر شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص سونی اکسپریا 5 مارک 4 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان گذاشته و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر