;
coinex

با منفورترین نرم‌افزارهای کریپتو دنیا آشنا شوید!

الکترونیکز هاب لیست منفورترین نرم‌افزارهای کریپتو دنیا را منتشر کرد. نرم‌افزارهای Cash App، BlockFi و بایننس ضعیف‌ترین عملکرد را از خود نشان داده‌اند.

مجله خبری Electronics Hub لیست منفورترین نرم‌افزارهای کریپتو دنیا را منتشر نمود. طبق داده‌‌ها، نرم افزار Cash App، سرویس پرداخت موبایلی متعلق به جک دورسی (Jack Dorsey)، منفورترین اپلیکیشن کریپتو در 29 کشور دنیا از جمله ایالات متحده آمریکا، کانادا و برزیل است.

بیشتر بخوانید: آینده ارزهای دیجیتال در سال 2022

منفورترین نرم‌افزارهای کریپتو دنیا

برنامه وام‌دهی BlockFi در 16 کشور از جمله سنگاپور و جبل‌ الطارق بیشترین امتیاز منفی را دریافت نموده تا در جایگاه دوم این فهرست قرار گیرد. مقام سوم منفورترین نرم‌ افزار کریپتو دنیا پس از Cash App و BlockFi نیز به بزرگترین صرافی دیجیتال جهان یعنی بایننس تعلق دارد. کاربران 11 کشور دنیا از جمله ترکیه، قراقستان، کامرون و … از خدمات این شرکت ناراضی هستند.

طبق گزارش Electronics Hub، صرافی کراکن (Kraken) در اسپانیا، اسلوونی و هفت کشور دیگر دنیا به شدت منفور است. مردم کشورهای الجزایر، کوزوو و سایر کشورها نارضایتی خود از خدمات نرم افزار رابین هود را نشان دادند.

با منفورترین نرم‌افزارهای کریپتو دنیا آشنا شوید!

Xapo، Uphold، Voyager، Bisq و Gemini نیز در لیست منفورترین نرم‌افزارهای کریپتو دنیا قرار دارند. در کشور آمریکا نرم‌افزارهای Uphold و Cash App ضعیف‌ترین عملکرد را از خود به نمایش گذاشته‌اند. Voyager، CoinMama و Luno نیز در لیست بدترین شرکت‌های حاضر در آمریکا قرار دارند.

کاربران پرجمعیت‌ترین ایالت آمریکا یعنی کالیفرنیا از خدمات کوین اسمارت ناراضی هستند. صرافی کراکن در ایالت می سی سی پی (Mississippi) با انتقاد شدید مواجه شده است، اما همین صرافی در کانزاس جزو محبوب‌ترین صرافی‌هاست.

گفتنی است Electronics Hub برای جمع‌آوری داده‌های دقیق اقدام به بررسی توییت‌های منتشر شده توسط کاربران نمود. این توییت‌ها بر حسب موقعیت جغرافیایی کاربران دسته‌بندی شدند. داده‌های Electronics Hub نشان می‌دهد که Tinder منفورترین برنامه در 21 ایالت برتر آمریکاست. Snapchat، Reddit و فیس بوک نیز مخالفان زیادی در این کشور دارند. متاورس Staple Roblox نیز در میان ضعیف‌ترین نرم‌افزارهای فعال در آمریکا شناخته شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره منفورترین نرم‌افزارهای کریپتو دنیا چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو به اشتراک بگذارید.

منبع: u.today

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر